Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@12:40:17 GMT

فیلمبرداری انتقام‌جویان ۴ تمام شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۴۸۹۸

فیلمبرداری انتقام‌جویان ۴ تمام شد

رکنا: برادران روسو که در حال حاضر کارگردانی آخرین فیلم از مجموعه «انتقام‌جویان» مارول را بر عهده دارند با انتشار پستی در توییتر از پایان مرحله فیلمبرداری خبر دادند.

فیلمبرداری فیلم همچنان بدون نام انتقام‌جویان که فعلا «انتقام‌جویان ۴» خوانده می شود، به اتمام رسید. جویی و آنتونی روسو با اعلام این خبر در توییتر دل طرفداران این ابرقهرمانان مارول را شاد کردند، اما به همراه اعلام این خبر عکسی نیز منتشر شده که در فضای مجازی کلی بحث برانگیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مهر، حساب توییتر برادران روسو عکسی را منتشر کرده که یک نور آبی درخشان را نشان می دهد و طرفداران «انتقامجویان» را بلافاصله به بحث و بررسی معنای آن مشغول کرده است.

از آنجا که در فیلم قبلی این مجموعه یعنی «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت»(۲۰۱۸) تقریبا نیمی از قهرمانان کشته شدند، یکی از اولین تئوری ها از معنای این عکس این است که احتمالا شخصیت‌های بیشتری در فیلم بعدی کشته خواهند شد، مخصوصا اینکه کریس اوانس به تازگی از اتمام کارش در نقش «کاپیتان آمریکا» خبر داده بود.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرگ یک زن ایرانی از بیماری فقط بخاطر 100 هزار تومان + فیلم جنجالی پشت پرده فرار قالیباف به آلمان چه بود؟ +تصاویر بابای پانته‌آ برای شب جمعه فرزاد نقشه شومی داشت! / چشمان دختر برق می زد! لحظه فاجعه تیراندازی در یاسوج / عزاداران برق گرفته شدند + فیلم نازنین عاشق فیروز شد! / آنها چرا خانه به خانه می شدند! تجاوز آقای دکتر به دختر 16 ساله + عکس تجاوز به دنیا ویسی یا یک حادثه؟! + جزییات دردناک یک خبر مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عکس دیده نشده از امام خمینی و همسرش! + جزییات مرگ روباهی که کله اش داخل سطل ماست گیر کرد! + عکس تلخ نصب پرچم رژیم صهیونیستی در رستوران هفت خوان شیراز! آب جوش ریختن روی صورت دختر 7 ساله توسط پدر / در گناوه رخ داد + عکس تکه تکه شدن زن ۳۵ ساله‌ در دستگاه خرمن کوب / در نیشابور رخ داد شوهر تینا وقتی سلبریتی شد زنان دیگر را به او ترجیح داد! عکس عجیب حمید صفت پس از آزادی از زندان / او قصاص نمی شود + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه فیلم فضای مجازی انتقام پایان فیلمبرداری توییتر آخرین فیلم عکس ایران زن روزنامه فیلم قتل تهران پرونده تروریست یک زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۴۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت برای انتقام!

وقتی به خاطر دخالت های باجناقم در زندگی از همسرم طلاق گرفتم، دچار افسردگی شدم و به مصرف مواد مخدر روی آوردم  ولی خیلی زود به خود آمدم و خلافکاری را کنار گذاشتم. در این شرایط بود که فهمیدم یکی از مغازه‌داران محلی به لوازم تعمیرگاهم دستبرد می زند. من هم برای انتقام از او دست به سرقت اموالش زدم که  ...

به گزارش خراسان، جوان 38 ساله ای که به اتهام دستبرد به اموال یک مغازه دستگیر شده است، درباره سرگذشت خود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری معراج مشهد گفت: پدرم که آرماتور بند ساختمان بود یک سال قبل بر اثر بیماری سرطان فوت کرد اما از همان دوران کودکی که به خاطر دارم مادرم نیز برای تامین هزینه های زندگی در منازل مردم کارگری می کرد تا همه خواهر و برادرانم سروسامان گرفتند. درحالی که برادرانم بیشتر به حرفه پدرم روی آورده بودند من به شغل مکانیکی علاقه داشتم و به همین دلیل هم رشته مکانیک را در دبیرستان ادامه دادم و به استاد کار ماهری تبدیل شدم.

خلاصه در یکی از همین روزها بود که به دختر یکی از بستگانم دل باختم و با او ازدواج کردم اما متاسفانه به خاطر دخالت های باجناقم، اختلافات زیادی در دوران نامزدی بین من و همسرم به وجود آمد چراکه پدر زنم فوت کرده بود و باجناقم امور زندگی آن ها را در دست داشت. از سوی دیگر هم باجناقم قبلا خواستگارخواهر من بود اما به خاطر اعتیادش به او پاسخ منفی دادیم. همین موضوع به کینه ای عمیق تبدیل شد که حالا قصد انتقام از مرا داشت. بالاخره این اختلافات با همسر 17 ساله ام به جایی رسید که در نهایت به جدایی انجامید و من و «نیوشا» از یکدیگر طلاق گرفتیم.

در این شرایط بود که دچار افسردگی شدیدی شدم و بر اثر همنشینی با دوستان معتادی که اطرافم را گرفته بودند به مصرف سیگار و مواد مخدر روی آوردم. چند سال بعد از این ماجرا و با اصرارهای مادرم بالاخره با زن مطلقه ای ازدواج کردم که بسیار مهربان بود و موجب شد تا مصرف مواد را کنار بگذارم و هم اکنون نیز در انتظار تولد فرزندم هستم اما ماجرای سرقت از آن جا شروع شد که من بعد از ترک اعتیاد تعمیرگاهی را در یکی از مجتمع های تعمیر خودرو اجاره کردم و به حرفه مکانیکی مشغول شدم.

درآمدم بسیار خوب بود و روزهای شیرینی را می گذراندم تا این که یکی از دستگاه های تعمیر خودرو از مغازه ام سرقت شد. من هم به یکی از همسایگانم مشکوک شدم که او نیز در همان مجتمع تعمیرگاه دیگری داشت ولی چون با هم ارتباط کاری داشتیم نتوانستم موضوع را برایش بازگو کنم اما وقتی دوبار دیگر این سرقت ها تکرار شد دیگر به یقین رسیدم که «عزیز» به تعمیرگاهم دستبرد می زند. او تقریبا هم سن و سال  خودم بود و رو دررو نمی توانستم سرقت ها را به او نسبت بدهم.

به همین خاطر تصمیم اشتباهی گرفتم و من هم برای انتقام شبانه به تعمیر گاه او رفتم و برخی از لوازم کار او را سرقت کردم ولی تعمیرگاه او دوربین مخفی داشت و همه صحنه سرقت را ضبط کرده بود اما تعمیرگاه من دوربین نداشت و نمی‌توانستم سرقت تعمیرگاهم را به او نسبت بدهم. حالا اگر همسرم متوجه ماجرای سرقت شود به یقین همسرم را نیز از دست خواهم داد اما ای کاش ...

 با توجه به کشف لوازم سرقتی از متهم مذکور،تحقیقات بیشتر با دستور سرگرد فعال(رئیس کلانتری معراج) برای ریشه‌یابی این ماجرا در دستور کار افسران تجسس قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • سرقت برای انتقام!
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • عکس| نقشه جدید سازمان سیا برای خرابکاری در ایران فاش شد
  • وقتی درخشش کای هاورتس حرص توییتر چلسی را در می‌آورد! / عکس
  • انتقام سخت مردم ایران از رژیم صهیونیستی باعث عزت و افتخار شده است