Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست مشترک امروز مجمع نمایندگان تهران و اعضای شورای شهر کمیته ای مشترک برای ادامه کار سیدمحمد علی افشانی شهردار تهران تشکیل شد.

فاطمه ذوالقدر اظهار داشت: نشست مشترک مجمع نمایندگان تهران و اعضای شورای شهر تهران امروز در محل شورای شهر برگزار شد و در این جلسه سیدمحمدعلی افشانی شهردار تهران گزارشی از عملکرد خود ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در این جلسه کمیته مشترکی میان اعضای شورای شهر و نمایندگان تهران تشکیل شد و بنا شد این کمیته جلساتی را با معاونت قوانین و هیات رییسه مجلس مبنی بر ادامه کار افشانی شهردار تهران تشکیل دهد. 

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز نهادهایی مبنی بر ارائه طرح دو فوریتی برای ادامه کار شهردار تهران مطرح شد اما به دلیل آنکه طرح های دو فوریتی زیادی در دستور کار مجلس قرار دارد و ممکن است این طرح در مجلس مطرح نشود بنا شد فعلا این کمیته کار خود را آغاز کند. 

ذوالقدر اضافه کرد: اکثریت اعضای این جلسه با توجه به عملکرد مثبت افشانی خواهان ادامه کار وی در شهرداری تهران بودند و تاکید داشتند که افشانی در شهرداری تهران خوب عمل کرده است. 

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد: شهردار تهران در این جلسه همچنین درمورد ارائه لایحه درآمدهای پایدار به مجلس مباحثی را مطرح کرد و بنا شد این لایحه به مجلس ارائه شود. 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 شهرداری تهران فاطمه ذوالقدر محمدعلی افشانی مجمع نمایندگان تهران قانون منع بكارگيری بازنشستگان قانون منع بکارگیری بازنشستگان افشانی منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۴۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب تشکیل استان تهران شرقی

آفتاب‌‌نیوز :

سید محمدتقی شاهچراغی، معاون وزیر کشور امروز در جلسه شورای اداری ورامین با تاکید بر لزوم پیگیری و رسیدگی به مطالبات مردم اظهار کرد: فرایند تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین آغاز شده و در مسیر اجرا قرار دارد.

وی با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است، گفت: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود. 

معاون وزیر کشور با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق ۴ راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

شاهچراغی تصریح کرد: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان و ۲۲ حوزه انتخابیه، ۹۰ داوطلب برای تصاحب ۴۵ کرسی مجلس شورای اسلامی در روز ۲۱ اردیبهشت رقابت می‌کنند. 

رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند، اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرز‌ها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از ۹۹ درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران