Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز - ایرنا - تیم والیبال شهرداری تبریز در یک بازی تدارکاتی مقابل تیم درنا ارومیه با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی دست یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، تیم شهرداری تبریز برای حضور فعال در لیگ برتر والیبال کشور یکشنبه شب در یک دیدار تدارکاتی در سالن ورزشی شهید توانا به مصاف تیم درنا ارومیه رفت.
شاگردان بناکار موفق شدند در این بازی حریف خود را با نتایج ذیل، 4 بر صفر شکست دهند و نتایج زیر را رقم زنند؛
ست‌ اول 25 بر 23
ست دوم 28 بر 26
ست سوم 25 بر 20
ست چهارم 25 بر 12
گفتنی است طبق هماهنگی های مسوولان دو تیم، این بازی در 4 ست برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم والیبال شهرداری تبریز تمرینات آماده سازی خود را در روزهای اخیر آغاز کرده، اما هنوز به شرایط آرمانی نرسیده است. کادر فنی این تیم قصد دارد با برگزاری دیدارهای تدارکاتی با شرایطی ایده آل تر راهی مسابقات لیگ برتر والیبال کشور شود.
به گزارش ایرنا، هفته اول مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور روز چهارشنبه 25 مهر ماه با شرکت 13 تیم برگزار می شود که نماینده تبریز در هفته اول استراحت دارد.
9853/518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال تداركاتي تبريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۵۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،روند عملیات اجرایی ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه به مساحت بیش از ۱۰۰۰ مترمربع و با پیش‌بینی ظرفیت اسمی ۱۰۰ نفر همچنان ادامه دارد .

گرمخانه شهرداری ارومیه با هدف ساماندهی افراد بی پناه طراحی شده و هم‌اینک با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۸ درصد در مرحله اجرای‌ نمای ساختمان قرار دارد.

برای ساخت این پروژه در محل جاده سرو  که از سوی معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری ارومیه انجام می‌گیرد تاکنون در حدود  ۴۰ میلیارد ریال هزینه صرف شده است.

دیگر خبرها

  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • رکورد بزرگترین اجتماع طناب زنی کشور در تبریز شکست
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده
  • ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است