Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@22:35:57 GMT

فوری / لحظه فرود وحشتناک هواپیمای مسافربری + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۵۰۶۸

‍‍‍‍‍‍

رکنا: آب‌وهوای طوفانی سبب شد هواپیمای مسافربری در شرایطی نامطمئن و غیرایمن فرود بیاید.

حجم ویدیو: 22.98M | مدت زمان ویدیو: 00:03:39

طوفان Callum در انگلیس موجب هرج‌ومرج در جاده‌ها و لغو‌ بسیاری از پروازهای بین‌الملی به مقصد این کشور شد.
در پاره‌ای از موارد که هواپیماهای مسافربری مجبور به فرود در فرودگاه‌های بریستول و منچستر شدند در اثر مواجه با آب‌و‌هوای نامطلوب فرودهای غیرایمنی را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شدت باد در مناطق مذکور به حدی بود که خلبانان مجبور می‌شدند چندین مرتبه بر فراز فرودگاه دور بزنند تا طبق هماهنگی با برج مراقبت فرصت مناسب برای فرود بیابند ولی هم‌چنان در هنگام فرود بر روی باند تکان‌های شدید هواپیما بسیاری از مسافران را به وحشت می‌انداخت.
تعدادی زیادی از مسافران در فرودگاه‌های بلفاست، منچستر، دوبلین، کاردیف و نیوکوی که در انتظار سوار شدن به هواپیما بودند با مشاهده وضعیت آب‌و‌هوا ترجیح دادند با قطار به مقصد مورد نظر خودسفر کنند. خدمات کشتی‌رانی نیز در مرز بین ولز و ایرلند شمالی به علت طوفانی و مواج بودن دریا تا زمان بهبود وضعیت هوا به حالت تعلیق درآمده است.
تصاویر منتشر شده از زمان فرود یک جت مسافربری در فرودگاه منچستر موجب واکنش بسیاری از کاربران شده است. کاربران فضای مجازی ضمن تحسین عملکرد فوق‌العاده و شجاعانه خلبان این هواپیما از مسئولین فرودگاه خواستند با به‌کارگیری تدابیر خاص از هرگونه حادثه Incident جلوگیری کنند.
با لغو بسیاری از پرواز‌ها در فرودگاه‌های انگلیس و کشورهای همسایه این کشور و هم‌چنین لغو سفرهای دریایی تعداد زیادی از مسافران دچار بلاتکلیفی شده‌اند و مشخص نیست تا چه زمانی باید منتظر بمانند. سازمان هواشناسی Meteorology انگلیس اعلام کرده است وضعیت ناپدار آب‌وهوا تا آخر هفته ادامه دارد. این سازمان ضمن انتشار هشدار‌های ایمنی برای مناطق مختلف انگلیس خطر وقوع سیل را پیش‌بینی کرده است.
سرعت باد در مناطقی از ایرلند شمالی و ولز به 122 کیلومتر بر ساعت رسیده و میزان بارش به اندازه 160 میلیمتر رکورد عجیبی را به جا گذاشته است. مردم سراسر انگلیس در چند روز اخیر شب‌های بسیار ناآرامی را تجربه کرده‌اند به گونه‌ای که به علت شدت بارش و رعد‌وبرق نتوانسته‌اند خوابی آسوده داشته باشند.
با اینکه بسیاری از مسافران در این شرایط آب‌و‌هوایی ترجیح می‌دهند با قطار مسافرت کنند مسئولین راه‌آهن باتوجه به آب‌گرفتگی معابر ریلی مجبور به لغو تعدای از سفرها شدند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرگ یک زن ایرانی از بیماری فقط بخاطر 100 هزار تومان + فیلم جنجالی پشت پرده فرار قالیباف به آلمان چه بود؟ +تصاویر بابای پانته‌آ برای شب جمعه فرزاد نقشه شومی داشت! / چشمان دختر برق می زد! لحظه فاجعه تیراندازی در یاسوج / عزاداران برق گرفته شدند + فیلم نازنین عاشق فیروز شد! / آنها چرا خانه به خانه می شدند! تجاوز آقای دکتر به دختر 16 ساله + عکس تجاوز به دنیا ویسی یا یک حادثه؟! + جزییات دردناک یک خبر مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عکس دیده نشده از امام خمینی و همسرش! + جزییات مرگ روباهی که کله اش داخل سطل ماست گیر کرد! + عکس تلخ نصب پرچم رژیم صهیونیستی در رستوران هفت خوان شیراز! آب جوش ریختن روی صورت دختر 7 ساله توسط پدر / در گناوه رخ داد + عکس تکه تکه شدن زن ۳۵ ساله‌ در دستگاه خرمن کوب / در نیشابور رخ داد شوهر تینا وقتی سلبریتی شد زنان دیگر را به او ترجیح داد! عکس عجیب حمید صفت پس از آزادی از زندان / او قصاص نمی شود + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه قطار سفر فضای مجازی حادثه Incident هواشناسی Meteorology مسافرت اخبار حوادث مرز فیلم آب سرعت هواپیمای مسافربری عکس ایران زن روزنامه فیلم قتل تهران پرونده تروریست یک زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۵۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید

فرنکی دیونگ، هافبک هلندی بارسلونا در دیدار دیشب این تیم با رئال مادرید دچار مصدومیت جدی شد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • فرود دلهره‌آور بوئینگ ۷۴۷ در فرودگاه (فیلم)
  • لحظه وحشتناک تخریب یک خانه بر اثر بارندگی و سیلاب! | ویدئو
  • (ویدئو) فرود دلهره‌آور بوئینگ ۷۴۷ در فرودگاه
  • فیلم/ ورود هواپیمای رئیس‌جمهور به فرودگاه بین‌المللی سریلانکا
  • لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه (فیلم)
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • ببینید | لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه
  • لحظه هولناک وقوع رعد و برق های وحشتناک در چین | ویدئو
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید