Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر جریان حکمت ملی عراق امروز در راس هیأتی بلندپایه از ائتلاف «اصلاح و سازندگی» به اربیل سفر و با هیأتی از حزب دموکرات کردستان به ریاست مسعود بارزانی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «سید عمار الحکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق امروز یکشنبه در راس یک هیات بلندپایه از ائتلاف «اصلاح و سازندگی» به منظور دیدار و گفتگو با هیاتی از حزب دموکرات کردستان به ریاست مسعود بارزانی، به اربیل سفر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید عمار الحکیم در دیدار با مسعود بارزانی و دیگر اعضای حزب دموکرات کردستان عراق به بررسی آخرین اوضاع سیاسی عراق و منطقه، اهمیت گفتگو بین بغداد و اربیل و پایبندی به قانون اساسی در راستای تشکیل دولت آینده عراق پرداخت.

رهبر جریان حکمت ملی عراق در جمع اعضای حزب دموکرات گفت که حمایت از دولت آینده و رایزنی بین جریان‌های سیاسی و نخست‌وزیر مکلف به تشکیل کابینه جدید و ارتقای جایگاه عراق در جهان با توجه به موفقیت در انتقال مسالمت‌آمیز قدرت و تغییر دولت ضرورت دارد.

سید عمار الحکیم و هیات همراه او همچنین با «نیچروان بارزانی» نخست‌وزیر منطقه کردستان دیدار و در آن بر اهمیت حمایت از دولت آینده و اجرای همه مسئولیت‌های آن در مرحله آینده و اهمیت گفتگو بین بغداد و اربیل به منظور رفع مشکلات و ضرورت دور کردن عراق از تنش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی و در پیش گرفتن سیاست مذاکره تاکید کردند.

   بارزانی نخست‌وزیر منطقه کردستان نیز بر حمایتش از اظهارات سید عمار الحکیم و آمادگی‌اش برای همکاری جهت موفقیت در تشکیل دولت جدید عراق تاکید کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عمار حکیم بارزانی اربیل عراق کردستان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۵۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نچیروان بارزانی با رئیسی دیدار کرد

رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیس جمهور کشورمان دیدار کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق در جریان سفر خود به تهران با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور دیدار کرد.

رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است/ بومی‌شدن بسیاری از دانش‌ها خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیس مجلس دیدار کرد
  • تأکید بارزانی بر اجرای توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • اینجا تهران است بە وقت اقلیم کردستان / اهمیت سفر بارزانی بە ایران
  • «بارزانی» با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • بارزانی به دیدار رئیسی رفت + تصاویر
  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی دیدار کرد
  • اربیل: در روزهای سخت اولین تماس ما با جمهوری اسلامی ایران است
  • نچیروان بارزانی با رئیسی دیدار کرد
  • جنایت زندان دوله‌تو + تصاویر | خود مشاهده کردم که آنان را جلوی کاروان‌های عروسی سر می‌بریدند...
  • 5 محور مهم سفر بارزانی به تهران چیست؟ | درخواست ویژه اربیل از تهران