Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز یکشنبه 22 مهرماه در اختتامیه اولین دوره آموزش برنامه ریزی فرهنگی حوزه خانواده ویژه مسئولان مجتمع‌های فرهنگی کوی‌های سازمانی ارتش با تاکید بر ضرورت مقابله با جنگ نرم، گفت: همه گرایش‌ها بر مقابله با جنگ نرم اجماع دارند و دشمن نیز که امیدی بر غلبه در جنگ سخت ندارد ، تاکتیک و شیوه خود را از جنگ سخت به جنگ نرم تغییر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه برای پیروزی در جنگ نرم نیازمند قرارگاه، لشکر، تیپ، گردان و این قبیل الزمات هستیم، خاطرنشان کرد: برای پیروزی در جنگ نرم نیز نیازمند آموزش، رزمایش و کسب مهارت هستیم و باید الزمات پیروزی در جنگ سخت، در جنگ نرم نیز مشابه سازی شود.

وی مجتمع‌های فرهنگی را مسئول فراهم کردن الزمات مقابله با جنگ نرم در حوزه خانواده ها عنوان کرد و افزود: آیا لشکر مقابله با جنگ نرم، چگونگی مقابله با دشمن را می‌‌داند؟ فلسفه برگزاری کارگاه‌های این چنینی، آموزش افسران جنگ نرم است.

محمدحسنی، جنگ نرم را متفاوت از جنگ سخت دانست و تاکید کرد: در جنگ سخت، خانواده‌ها آخرین جبهه هستند، اما در جنگ نرم خانواده‌ها نقش خط مقدم را ایفا می‌کنند و در اولویت نخست قرار دارند و اگر خط بشکند، پشت خط سقوط می‌کند و اگر در جنگ نرم، خط مقدم بشکند، سرمایه‌ها از دست می‌روند، بنابر این باید ظرفیت‌های لازم برای حفظ خط را فراهم آوریم.

وی تصریح کرد: جنگ نرم عقاید خانواده‌ها و مردم را هدف گرفته است و هدف آن بنیان‌های فکری ما است و ابزار مقابله با جنگ نرم، قلم، کتاب و اندیشه بوده و از بین بردن مرزهای عقیدتی ، ازمهم ترین اهداف دشمن است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: انتظار می‌رود متولیان و مسئولان جنگ نرم که در واقع فرماندهان جنگ نرم به شمار می روند همانند فرماندهان جنگ سخت، عزت و سلامت مردم را حفظ کنند که در غیر این صورت تاریخ من و شما را نخواهد بخشید، چرا که نتوانستیم از عهده پرچم‌داری جنگ نرم بربیاییم.

محمدحسنی خاطر نشان کرد: برای برداشتن این بار سنگین از روی زمین، نیازمند انگیزه، ایمان و حمایت هستیم. دلمان می‌خواهد خوب کار کنیم، اما نیازمند ارتقای سواد خود در این حوزه نیز می باشیم.

وی افزود: اگر کسی فکر می‌کند راه مقابله با جنگ نرم را بلد نیست، کار را به کاردان و جوانترها واگذار کند؛ در غیر این صورت غاصب است؛ به قول آقای باهنر «بعضی‌ها را فقط عزرائیل می‌تواند از میزها جدا کند».

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به ضرورت برگزاری کارگاه ها و کلاس‌های آموزشی هر روز و هر ماه افزود: در جنگ نرم نیاز به این قبیل اقدامات داریم و باید به پرورش مداوم افسران جنگ نرم بپردازیم.

وی با طرح این سوال که آیا دشمن را از سرزمین های عقیدتی خارج کرده‌‌ایم؟، تصریح کرد: خیر؛ بلکه باید اعتراف کنیم که دشمن بخش هایی از سرزمین ها و مرزهای فکری ما را به اشغال خود در آورده و ما باید همانگونه که دشمن را از سرزمین های فیزیکی خود بیرون راندیم از سرزمین های فکری نیز بیرون برانیم و برای رسیدن به هدف باید طرح و برنامه داشته باشیم تا این ماموریت سنگین را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۵۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش ایران برای حمله احتمالی اسرائیل

آفتاب‌‌نیوز :

برخی منابع آگاه گفتند که اگر رژیم صهیونیستی بخواهد به عملیات تلافی‌جویانه شب گذشته ایران پاسخ دهد، تاکتیک‌های متفاوت دیگری هم علیه این رژیم به کار گرفته خواهد شد.

 این منابع می‌گویند: استراتژی‌ها و تاکتیک‌های متعددی برای حمله به منافع صهیونیستها تمرین شده است و بسته به شرایط از آنها استفاده خواهد شد.

در عملیات تلافی جویانه شب گذشته ایران، دهها فروند موشک و پهپاد به سمت سرزمین های اشغالی شلیک شد که بخش زیادی از آنها توانستند با عبور از سامانه های پدافندی صهیونیستها و آمریکایی ها به مناطق مختلف اصابت کنند.

این عملیات در پاسخ به حمله اخیر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت سردار زاهدی فرمانده مستشاران نظامی ایران در سوریه و لبنان و 6 نفر دیگر از همرزمانش انجام شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • جلوگیری از تغییر کاربری ۱۳ هزار هکتار از اراضی دولتی در البرز
  • برهم‌خوردن معادلات دشمن در منطقه با پاسخ موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی
  • کرنر با هوش مصنوعی گل می‌شود
  • رشد ۵۸ درصدی مقابله با تغییر کاربری‌های غیرمجاز در البرز
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند مرند
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار اراضی کشاورزی البرز
  • ترویج بی حجابی نقشه دشمن برای تضعیف بنیان خانواده است
  • پدافند دشمن صهیونیستی برای مقابله با ایران موجب تمسخرشان شد
  • پدافند دشمن صهیونیستی برای مقابله با ایران موجب تمسخرشان شد/ ثابت شد قدرتشان پوشالی است
  • آماده باش ایران برای حمله احتمالی اسرائیل