Web Analytics Made Easy - Statcounter

از روز چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ بارش در نیمه غربی کشور آغاز شده و تا پایان هفته تداوم خواهد داشت. طی یکشنبه و دوشنبه ۲۲ و ۲۳ مهر ۱۳۹۷ احتمال آبگرفتگی معابر و سیلاب در هشت استان وجود دارد. ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱ اجتماعی محیط زیست نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از  روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، احد وظیفه، مدیریت پیش‌بینی و هشدار این سازمان، با ادامه فعالیت سامانه بارشی طی روز یکشنبه 1398/07/22 برای استان‌های واقع در غرب، مرکز و بخش‌هایی از جنوب شرق کشور شامل استان‌های فارس، کرمان و دامنه‌های زاگرس مرکزی؛ ابرناکی، بارش باران، گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی کرد و گفت: شدت بارش در ارتفاعات و بخش‌های جنوبی استان کرمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دوشنبه 1397/07/23 فعالیت سامانه بارشی علاوه بر مناطق یاد شده بخش‌هایی از جنوب‌غرب و شرق کشور را نیز دربرمی‌گیرد و در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی ابرناکی همراه با بارش باران را خواهیم داشت.

به گفته مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور، روز دوشنبه وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در استان خوزستان دور از انتظار نیست.

وظیفه درباره وضعیت بارش‌ در روز سه‌شنبه 1397/07/24 گفت: طی این روز در غرب، مرکز و بخش‌هایی از جنوب و جنوب‌شرق کشور شامل استان‌های فارس، هرمزگان، کرمان و همچنین سواحل دریای خزر و خراسان شمالی ابرناکی، بارش باران، گاهی همراه با رعد و برق رخ خواهد داد.

وی عنوان کرد: از چهارشنبه 1397/07/25 بارش در نیمه غربی کشور آغاز می‌شود و تا پایان هفته تداوم خواهد یافت.

مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از رگبار و رعدوبرق و وزش بادشدید موقتی و آبگرفتگی معابر عمومی طی یکشنبه 1397/07/22 در ارتفاعات تهران، شمال هرمزگان، شرق فارس و شمال غرب و غرب سمنان، شرق کرمانشاه و ارتفاعات و قسمت‌های مرکزی کرمان و دوشنبه 1397/07/23 در شمال و غرب هرمزگان، غرب فارس، ارتفاعات و قسمت‌های مرکزی کرمان، شمال و شرق بوشهر و نیمه شمالی خراسان شمالی خبر داد.

وظیفه با توجه به احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های مناطق کوهپایه‌ای، توصیه نمود برای کاهش خسارات، احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

R34399/P34399/S2,23/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۵۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم

معابر شهری کاشان با بارش باران دچار آبگرفتگی شده و سیلاب در برخی نقاط جاری شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، با بارش نزولات آسمانی در شهرستان کاشان شاهد سیلابی شدن مسیرها و معتبر شهری کاشان بودیم و از این رو دستگاه‌های خدماتی و امدادی به حالت آماده‌باش درآمدند و بازدیدهای میدانی و اقدامات لازم برای امدادرسانی و پیشگیری از وقوع حوادث انجام شد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، اظهار داشت: بارش‌های رگباری باران و تگرگ در مناطق شمال و شمال شرق استان از جمله شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، اردستان، نطنز باعث فعال شدن رودخانه‌های فصلی و بروز سیلاب و روان‌آب در جاده‌های مواصلاتی شهری و روستایی و نیز ابگرفتگی معایر و تعدادی از منازل مسکونی شده است.

وی ضمن اشاره به ادامه بارش‌ها تا فردا افزود: توصیه می‌شود از تردد و توقف در مسیر رودخانه‌های فصلی و آبراهه‌ها خودداری و سفرهای غیر ضروری در محورهای این مناطق تا رفع شرایط آبگرفتگی انجام نشود؛ تیم‌های امدادی در حال تخلیه آب از منازل در معرض آبگرفتگی هستند و عوامل راهداری و پلیس با اعمال محدودیت‌های موقت تردد در محورهای سیل گیر و کنترل ترافیک نسبت به ایمن‌سازی راه‌ها اقدام می‌کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان ابراز داشت: ادامه بارش‌ها موجب آبگرفتگی در جاده بادرود به ‌کاشان و انسداد موقت جاده بادرود کاشان و کندی تردد در محورها شده است و شاها آبگرفتگی محور بزرگراه نایین اردستان کاشان در محدوده مهراندو و ظفر قند شهرستان اردستان، محور کسوج و اردستان کاشان زیر گذر زواره شده که باعث کندی تردد شد.

وی گفت: بارش‌های رگباری در ارتفاعات قمصر و قهرود و فعال شدن رودخانه حیدر کاشان باعث جریان یافتن روان‌آب و سیلاب و ابگرفتگی در مناطق دو، سه و چهار شهر کاشان و آبگرفتگی در  منطقه فین، بلوار امام رضا، بالادست مسکن مهر محور خرم دشت، روستاهای دره، یزدل جوینان شهرک صنعتی جعفرآباد، محور فرودگاه کاشان و نیز آبگرفتگی جاده ابوزیدآباد شهرستان آران و بیدگل شد.

.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • بارش باران شدید باعث جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر شهر زرند شد
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • بارش‌های فراوان در اردیبهشت؛ احتمال سیلاب در این مناطق
  • بارش‌های فراوان اردیبهشت در راه است / احتمال سیلاب در کدام مناطق بیشتر است؟
  • بارش‌های فراوان اردیبهشت در راه است | احتمال سیلاب در کدام مناطق بیشتر است؟
  • پیش‌بینی بارش‌های همرفتی شدید و آبگرفتگی معابر
  • هشدار وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر درمازندران
  • هشدار زرد هواشناسی برای استان قزوین/احتمال آبگرفتگی معابر
  • ایران آماده بارش‌های فراگیر بهاری | صدور هشدار هواشناسی برای بارش‌های اردیبهشتی | تهران چه روزهایی بارانی است؟