Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا کلانتری، دبیر فدراسیون بوکس گفت: سه، چهار گزینه برای پست نایب رئیسی فدراسیون بوکس وجود دارد و عنقایی نیز یکی از این نفرات است. ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۶ ورزشی رزمی نظرات

علیرضا کلانتری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شایعاتی که در خصوص انتخاب حسین عنقایی به عنوان نایب رئیس فدراسیون بوکس شنیده می‌شود، اظهار داشت: هنوز نایب رئیس فدراسیون بوکس انتخاب نشده و قرار است این بار بدون عجله رئیس فدراسیون بوکس در این خصوص تصمیم گیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای رئیس فدراسیون بوکس در بحث انتخاب نایب رئیس موضوعاتی مهم است که در حال بررسی این گزینه‌ها است.

وی در خصوص اینکه عنقایی در میان گزینه‌های نایب رئیسی فدراسیون حضور دارد، عنوان کرد: برای انتخاب نایب رئیس سه، چهار گزینه حضور دارند که نام ایشان نیز در میان گزینه‌ها قرار دارد. همین این افراد رزومه خود را در اختیار رئیس فدراسیون بوکس قرار دادند تا در این زمینه تصمیم گیری صورت بگیرد. البته پست نایب رئیسی یک پست تشریفات است و تا زمانی که رئیس فدراسیون حضور داشته باشد نایب رئیس جایگاه اجرایی ندارد، مگر اینکه رئیس فدراسیون اختیاراتی را تفویض کند.

دبیر فدراسیون بوکس تاکید کرد: نگاه فدراسیون بوکس در زمینه انتخاب نایب رئیس تخصص و فعالیت او در بحث اسپانسرینگ و بازاریابی است تا بتواند کمک حال مجموعه فدراسیون باشد. حسن ثوری به عنوان رئیس فدراسیون بوکس فنی است و از مدیریت خوبی نیز برخوردار است. من نیز به عنوان دبیر فدراسیون در بحث ساختارسازی و اجرایی حضور دارم و حضور نایب رئیسی که در بحث اقتصادی کمک حال فدراسیون باشد نقطه ضعف بوکس ایران را برطرف خواهد کرد.

کلانتری در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد سلایق مختلف حاضر در فدراسیون بوکس هر کدام به دنبال انتخاب فرد مدنظر خود برای حضور در پست نایب رئیسی باشند، گفت: وقتی فدراسیون دارای برنامه مشخص باشد حتی اگر نایب رئیس نیز با پیشنهاد سلایق مختلف فدراسیون باشد باید در چهارچوب همان برنامه‌ها حرکت کند.

وی در خصوص اینکه ثوری چه زمانی قصد واگذاری پست مدیرفنی تیم‌های ملی به گزینه دیگر را دارد، گفت: در جلسه کمیته فنی با قطعیت بحث واگذاری پست مدیریت فنی ثوری به گزینه دیگر مطرح نشد و رئیس فدراسیون تنها اعلام کرد شاید به دلیل مشغله کاری این پست را واگذار کند. هنوز تصمیم قطعی در این زمینه گرفته نشده است و تنها در حد گمانه‌زنی این مسئله مطرح است.

انتهای پیام/

R1434/P1015135/S3,30/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۵۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گود «زینل خان» اسفراین میزبان مسابقات بین‌المللی کوراش شد

دبیر انجمن کوراش گفت: ۲۳ فروردین ماه سال جاری نماینده ۱۵ کشور در گود زینل‌خان با یکدیگر پیکار خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، کوروش خسرویار دبیر انجمن کوراش فدراسیون ووشو با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی جام پهلوان پوریای ولی این رشته ورزشی در خراسان شمالی اظهار داشت: این رقابت‌های بین‌المللی از 23 فروردین ماه به مدت دو روز در گود «زینل خان» اسفراین برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رقابت‌های بین‌المللی کوراش‌کارانی از کشور‌های روسیه، یونان، فرانسه، لیتوانی، هند، قرقیزستان، ازبکستان، افغانستان، عراق، ترکمنستان، پاکستان، تایلند، کنگو، تاجیکستان، قزاقستان و ایران با هم به رقابت می‌پردازند.

دبیر انجمن کوراش فدراسیون ووشو ادامه داد: کوراش‌کاران در دو وزن 90 کیلوگرم و 90- کیلوگرم با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی یادآور شد: رقابت‌های بین‌المللی کوراش یک روز قبل از برگزاری مسابقات کشتی باچوخه اسفراین برگزار خواهد شد. خراسان شمالی ظرفیت ویژه‌ای در رشته کوراش دارد به گونه‌ای که با معرفی قهرمانان زیادی در میادین آسیایی و جهانی همواره عنوان‌دار پایتخت کوراش کشور است.

این مسابقات با حمایت فدراسیون ووشو و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی در ایام تعطیلات ایام عید مبارک فطر برگزار خواهد شد.

ایران میزبان مسابقات کوراش قهرمانی آسیا شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درگذشت محمد توکل در ماه پایانی سال ۱۴۰۲؛ آن‌هایی که از دست دادیم
  • هر روز بر آنارشیسم حمل و نقلی اضافه می‌شود/ برنامه‌ریزی ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی+فیلم
  • هر روز بر آنارشیسم حمل و نقلی اضافه می‌شود/برنامه ریزی ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی+فیلم
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • کاظمی پور: شاهد حضور بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی هستیم
  • اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و روسیه در تهران
  • مدیریت‌شهری قزوین پاسخگوی آب‌گرفتگی شهرک دانش باشد
  • هت‌تریک ناکامی بوکس در سال گذشته/ فونتانا ناجی می‌شود؟
  • گود «زینل خان» اسفراین میزبان مسابقات بین‌المللی کوراش شد
  • گمانه زنی رسانه جبهه پایداری در باره انتصاب معاون اول محسنی اژه ای