Web Analytics Made Easy - Statcounter

آتزوری در شبی که در خانه لهستان، کاملا تیم برتر میدان بود توانست مزد زحمات خود را با گل دقیقه نود بگیرد.

طرفداری- در سومین بازی لیگ ملت های اروپا، تیم های لهستان و ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه نسبتا جذاب با پیروزی ایتالیا به پایان رسید.

اطلاعات بازی

زمان بازی: یکشنبه، 22 مهر 1397

مکان برگزاری: استادیوم سیلسیان، لهستان

تورنمنت: هفته سوم لیگ ملت های اروپا

ترکیب دو تیم و آمار بازی

 

برای اطلاع از آمار دقیق مسابقه لهستان-ایتالیا به صفحه اختصاصی طرفداری و اطلاع از نتایج سایر مسابقات امروز به قسمت نتایج زنده طرفداری مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش بازی

شاگردان مانچینی بازی را طوفانی آغاز کردند. جورجینیو در دقیقه یک بازی در آستانه باز کردن دروازه لهستان بود اما ضربه هافبک خلاق ایتالیا به تیر دروازه خورد. در خانه لهستان، این ایتالیا بود که میدان داری می کرد و در دومین حمله جدی، کیه زا به خوبی برناردسکی را صاحب توپ کرد اما وینگر یوونتوس با بی دقتی فرصت خوبی را برای گلزنی از دست داد. در دقیقه سی، بازهم ایتالیا تیر دروازه لهستان را به لرزه در آورد؛ این بار ضربه اینسینیه تیر دروازه شزنی را لرزاند. سه دقیقه بعد مجددا ایتالیا صاحب فرصت گلزنی شد که این بار، شزنی ضربه فلورنتزی را مهار کرد. دوباره شزنی ناجی تیمش شد و این مرتبه، ضربه سر کیه لینی را به شکلی تماشایی دفع کرد. نیمه نخست علی رغم نمایش عالی ایتالیا با نتیجه 0-0 خاتمه یافت.

در نیمه دوم، لهستان نخستین فرصت جدی را خلق کرد. پاسی بلند برای گروشیتسکی فرستاده شد اما ضربه وی را دوناروما مهار کرد. در ریباند با اشتباه مدافع ایتالیا توپ به زیلینسکی رسید، اگرچه ضربه هافبک ناپولی با اختلاف راهی خارج زمین شد. در دقیقه شصت، کیه زا در حرکتی انفرادی به دروازه لهستان نزدیک شد اما ضربه فنی او از بالای دروازه به بیرون رفت. در ادامه روی اشتباه وراتی و کیه لینی، فرصتی برای گلزنی لهستان شکل گرفت اما دوناروما به خوبی مانع باز شدن دروازه ایتالیا شد. در دقیقه 65، جورجینیو پاس قطری بسیار خوبی برای فلورنزی فرستاد اما او نتوانست از این فرصت خوب استفاده کند. در دقیقه 70 پاس خوب کیه زا به برناردسکی رسید و وی فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه سر برناردسکی با بی دقتی به بیرون رفت. دو دقیقه بعد، روی اشتباه اینسینیه لهستان فرصتی مسلم برای گلزنی داشت. پاس خوب لواندوفسکی به میلیک رسید اما دوناروما در موقعیت تک به تک واکنشی بسیار خوب نشان داد؛ در ریباند ضربه گروشیستکی به آسمان فرستاده شد. در دقیقه 75 روی اشتباه مدافع لهستان توپ به برناردسکی رسید اما شوت از راه دور او از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 90، دوناروما شوت گلیک در محوطه جریمه ایتالیا را به راحتی در آغوش کشید. در دقیقه 92 روی کرنر اینسینیه، لازانیا با ضربه سر توپ را به محوطه شش قدم رساند و بیراگی با پرتاب خود به سوی توپ، موفق شد دروازه شزنی را باز کند تا حالا ایتالیا با این پیروزی خارج از خانه به صدرنشینی در گروه امیدوار شود!

خلاصه بازی

اضافه می شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره کره‌ای بعد از پنج سال از بایرن انتقام گرفت! ‏

به گزارش "ورزش سه"، جونگ وو یونگ، هافبک تهاجمی/وینگر 24 ‏ساله اهل کره جنوبی وقتی امروز به عنوان یار تعویضی برای ‏اشتوتگارت وارد زمین شد انگیزه زیادی داشت تا از بایرن مونیخ انتقام ‏بگیرتد.‏

جونگ که سال 2017 از کشورش کره به تیم زیر 19سال بایرن پیوسته ‏بود در فصل بعد به تیم اصلی بایرن پیوست و دو بازی هم برای این ‏تیم انجام داد. ولی باواریایی‌ها از عملکرد این ستاره کره‌ای راضی ‏نبوده و او را به تیم دوم بایرن فرستادند. ‏

او سپس به فرایبورگ رفت، بار دیگر به بایرن برگشت ولی دوباره به ‏تیم دوم فرستاده شد و چاره‌ای جز بازگشت به فرایبورگ نداشت. ‏جونگ تابستان گذشته به اشتوتگارت پیوست و امروز اولین بازی‌اش ‏را با پیراهن این تیم مقابل بایرن انجام داد. ‏

درحالیکه هفت دقیقه به پایان مانده بود ستاره کره‌ای اشتوتگارت ‌‏که ‏سابقه بازی در بایرن را داشت دروازه مونیخی‌ها را باز کرد. جونگ ‌‏وو ‏یونگ که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود ارسال عالی ‌‌‏اموومپا به تیر دوم را با ضربه سری محکم به طرف دروازه فرستاد. ‌‌‏توپ به نویر برخورد کرد ولی قدرت ضربه به حدی بود که از دست ‌‌‏نویر کاری ساخته نبود.

دیگر خبرها

  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • خیرونا 4-2 بارسا: امضای ژاوی زیر حکم قهرمانی رئال
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • ستاره کره‌ای بعد از پنج سال از بایرن انتقام گرفت! ‏
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه