Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر زارعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال ورزشکاران خراسانی عضو کاروان کشورمان نقش به سزایی در مدال آوری ایران در بازیهای پاراآسیایی 2018 اندونزی ایفا کردند.
وی افزود: خراسان رضوی از نظر تعداد ورزشکار در کاروان ایران نسبت به دور پیش افزایش کمی و کیفی مثبتی داشت و تمامی ورزشکاران اعزامی بر اساس شایستگی و احتمال مدال آوری بالا راهی مسابقات شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: یکی از دیگر دلایل کسب مدالهای رنگارنگ توسط ورزشکاران پاراآسیایی، پرداخت پاداش مدال آوران این بازیها بلافاصله پس از دریافت مدال بود چنانچه به ازاء هر مدال طلا مبلغ 50 هزار دلار به این قهرمانان پرداخت می شد که این مبلغ می تواند بسیار روحیه بخش باشد.
وی گفت: 'شاهین ایزدیار' طلایی ‌ترین ورزشکار ایران توتنست در رشته شنا شش مدال طلا و یک نقره کسب کند و در جایگاه سومی ایران در جدول توزیع مجموع مدالها نقش مهمی را ایفا کرد و برای همیشه در تاریخ ورزش خراسان ماندگار شد. همه اینها درکنار پشتکارو تجربه وی از دوره گذشته این بازیها به دست آمد.
زارعی افزود: پس از ایزدیار 'عاطفه نقوی' با سه مدال طلا در انفرادی و تیمی شطرنج بیشترین طلا را بین نمایندگان خراسان رضوی کسب کرد. در همین رشته 'ملیحه صفایی' نیز سه نقره تیمی و انفرادی را به ارمغان آورد.
وی ادامه داد: ورزشکاران خراسان رضوی در ترکیب دو رشته تیمی والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر نیز که ایران توانست قهرمان این دوره شود حضور داشتند. از طرفی هادی رضایی سرپرست خراسانی کاروان ایران توانست بار دیگر با هدایت تیم ملی والیبال نشسته قدرت کشورمان را به رخ آسیا بکشد.
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: 'راضیه شیرمحمدی' در تیراندازی با کمان، 'ندا پنجه باشی' و 'معصومه زارعی' در والیبال نشسته و 'رضا غلامی' در جودو نیز صاحب نشان نقره شدند و 'محمدحسن کریمی' در شنا و 'رضا غلامی' در جودو دو برنز کسب کردند تا مجموع مدالهای ورزشکاران خراسانی به 21 گردن آویز برسد.
سومین دوره بازیهای پاراآسیایی که از 14 مهر به میزبانی اندونزی در شهر جاکارتا آغاز شده بود در حالی به پایان رسید که کاروان ورزشی ایران با کسب 51 مدال طلا، 42 نقره و 43 برنز و ثبت رکوردی جدید در مدال آوری با یک پله صعود نسبت به دوره گذشته در جایگاه سوم آسیا ایستاد.
3221/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 اداره کل ورزش و جوانان جودو خراسان رضوی مدال طلا والیبال منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۵۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدگاه ورزشکاران نخبه و کاپیتان‌های ورزش در مورد عملیات وعده صادق

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ ورزشکاران نخبه و کاپیتان‌های رشته‌های مختلف ورزشی امروز ضمن دیدار با وزیر ورزش و جوانان مهر تاییدی برای پاسخ نیرو‌های مسلح به اقدامات متجاوزانه صهیونیست‌ها زدند.   صهیونیست ها بهترین پاسخ را دریافت کردند میر هاشم حسینی در پایان دیدار رو در رو با وزیر ورزش و جوانان در مورد عملیات وعده صادق گفت: ما در مورد رژیم صهیونیستی صبر کردیم و نشان دادیم که صلح طلب هستیم، اما رفتار‌های رژیم صهیونیستی و تجاوز‌های این رژیم باید پاسخ داده می شد که نیرو‌های مسلح با بهترین راه، پاسخ آنها را دادند. قهرمان تکواندو کشورمان در مورد دیدار با وزیر ورزش و جوانان گفت: در این دیدار مسائل اخلاق در ورزش مطرح شد که از مهمترین‌ها برای یک ورزشکار است و هدف وزارت هم از برگزاری جلسه تاکید بر اهمیت این موضوع بود.

هرکسی به خاک ایران تجاوز کند پاسخ می گیرد فاطمه هداوند ملی پوش دوچرخه سواری سرعت نیز در مورد پاسخ به رژیم صهیونیستی گفت: هر کسی به خاک ایران تجاوز کند جواب می‌گیرد و ما هم در پی گستاخی اصهیونیست ها پاسخ آنها را محکم دادیم. وی در مورد اهمیت اخلاق مداری ورزشکاران گفت: اخلاق در ورزش حرفه‌ای اهمیت بالایی دارد و وزارت ورزش با برگزار این جلسه اهمیت آنرا بازگو کرد و اردوی دو روزه‌ای هم در قشم برگزار می‌شود که می‌تواند ورزشکاران را در نزدیکی به الگو‌های اخلاقی کمک کند.
وعده صادق پاسخ محکمی به صهیونیست ها بود  مجید رحیمیان ملی پوش بسکتبال کشورمان نیز گفت: عملیات وعده صادق جوابی بود که ما باید به صهیونیست‌ها می‌دادیم آنها به خاک ایران تجاوز کردند و پاسخ محکمی هم دریافت کردند. وی در مورد اخلاق ورزشکاران گفت: ­اخلاق به اعتقاد من در ورزش حرفه‌ای مسئله مهمی است و باید توجه ویژه‌ای داشته باشیم. بسکتبال یکی از رشته‌هایی است که از سطح بالای فرهنگی و اخلاقی برخوردارند و بحث‌های حرفه‌ای و اخلاقی را کنار هم دارند. ما ورزشکاران سعی می‌کنیم برای کوچکتر‌ها الگو باشیم و رفتار خوب را به آنها نشان بدهیم تا اهمیت این موضوع را درک کنند.

صهیونیست ها بدانند یکی بزنند ۱۰ تا خواهند خورد محمد رضا عفتی عضو تیم ملی تیراندازی کشورمان در مورد عملیات وعده صادق گفت: این عملیات پاسخی بود برای صهیونیست‌ها و اینکه از این به بعد بدانند اگر یکی بزنند ۱۰ تا خواهند خورد. وی در مورد اخلاق مداری در ورزش گفت: اخلاق با حرف زدن نیست باید در عمل اخلاق مداری را نشان داد و اخلاق در ذات ایرانی‌ها نقش بسته است.

امیدوارم ایران همیشه روبروی جنایتکاران بایستد شهلا محمودی ملی پوش دو و میدانی کشورمان در مورد عملیات وعده صادق گفت: حمله وحشیانه به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق باعث شد که پاسخ محکمی به صهیونیست‌ها بدهیم و امیدوارم ایران همیشه سربلند باشد و روبروی جنایتکاران بایستد.

حمله کوبنده سپاه به رژیم کودک کش جواب قانع کننده ای بود هاشمیه متقیان عضو تیم ملی پارا دوومیدانی در مورد عملیات وعده صادق گفت: اتفاقات اخیری که در غزه افتاد دل تمام ورزشکاران را به درد آورد و در مقابل حمله کوبنده سپاه پاسداران به رژیم کودک کش و ظالم اسرائیل جوابی قانع کننده بود که این اتفاق را به مردم شریف ایران و مقام معظم رهبری تبریک می‌گویم.

دیگر خبرها

  • ساختن از پایه با مدیران کاربلد دوای ورزش خراسان رضوی است
  • دیدگاه ورزشکاران نخبه و کاپیتان‌های ورزش در مورد عملیات وعده صادق
  • ورزش ایران علیه صهیونیست‌ها
  • دیدار صمیمانه استاندار خراسان رضوی با مدیران، کادر فنی و بازیکنان باشگاه فرش‌آرا مشهد
  • اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع سال ۱۴۰۳معرفی شدند
  • رقابت ساحلی بازان در ۴ رشته ورزشی در مشهد
  • اعضای کاروان قرآنی اعزامی ایران به حج تمتع سال ۱۴۰۳ معرفی شدند
  • اعضای کاروان قرآنی اعزامی جمهوری اسلامی ایران به حج تمتع سال ۱۴۰۳ معرفی شدند
  • اعضای کاروان قرآنی حج تمتع ۱۴۰۳ معرفی شدند
  • چرا قهرمان‌های المپیک هم به رسول خادم حسادت می‌کنند؟