Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@22:41:41 GMT

حال و روز شهرداری ها به دلیل مشکل مالی ناخوش است

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۵۷۱۷

حال و روز شهرداری ها به دلیل مشکل مالی ناخوش است

به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی اکبر زلیکانی عصر شنبه در سی و دومین نشست شورای شهر ساری افزود: شهرداری شهر ساری مرکز مازندران نیز از لحاظ مالی وضعیت مشابهی را سپری می کند و باید این شهرداری ها مورد توجه قرار گیرند.
وی تاخیر در تکمیل برخی از پروژه های عمرانی شهری از جمله زیرگذر شهید علمدار، فاز دوم بوستان ملل و پارک بانوان و پروژه های مشابه را مشکل مالی بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


*** انتقاد از بی توجهی استاندار به شورای شهر ساری
نایب رئیس شورای اسلامی شهر ساری از آنچه که بی توجهی استاندار مازندران به این نهاد اعلام کرد نیز ابراز گله مندی کرد.
زلیکانی گفت که با گذشت حدود 14 ماه از دوره شورای پنجم و درخواست های مکرر تاکنون استاندار مازندران نشستی با شورای شهر ساری مرکز استان نداشت.
*** انتقاد از آمارسازی بودجه ای
یک عضو شورای شهر ساری در این نشست از آنچه که آمارسازی تحقق بودجه ای از سوی شهرداری ساری اعلام شده انتقاد کرد و گفت: شهرداری در حالی از تحقق 55 درصدی بودجه سال 97 خبر می دهد که بدهی پیمانکاران و حقوق برخی از کارمندان همچنان باقی است.
اسفندیار عشوری اضافه کرد: براساس اعلام شهرداری از بودجه 4 هزار و 800 میلیارد ریالی سال جاری حدود 2 هزار و 700 میلیارد ریال آن محقق شد که با بدهی بر جای مانده شهرداری به اشخاص حقیقی و حقوقی نشان می دهد که این آمار سازی است.
وی خواهان توضیح شهرداری ساری نسبت به درآمدهای سال جاری به شورا شد.
این عضو شورای شهر ساری از حضور نیافتن شهردار در نشست شورای نیز با گذشت 14 ماه از عمر این نهاد انتقاد کرد.
*** تشکیل کارگروه نظارت بر سرویس مدارس
رئیس شورای شهر ساری گفت که کارگروه نظارت بر عملکرد سرویس های مدارس در شهر ساری از سوی این نهاد مردمی تشکیل شده است.
سید مسعود مدینه برنامه اصلی این کارگروه را مجاب کردن سرویس های مدارس به نرخ های تعیین شده از سوی شورای اسلامی بیان کرد.
وی افزود: به نظر می رسد در سال تحصیلی جاری شورای شهر با تصویب زودهنگام نرخ سرویس مدارس، توانست جلوی افزایش بی رویه نرخ ها را بگیرد.
رئیس شورای شهر ساری خواهان نظارت نهادینه کارگروه شورا بر نرخ سرویس و عملکرد رانندگان شد و خواهان برخورد با رانندگان متخلف شده است.
*** تبعیض در پرداخت حقوق
مدینه از پرداخت تبعیض آمیز حق و حقوق برخی از نیروهای شهرداری به خصوص رانندگان استیجاری انتقاد کرد و خواهان برداشتن تبعیض در پرداختی ها شد.
وی اضافه کرد: اگر شهرداری توان پرداخت یکجای حق و حقوق کارکنان را ندارد، باید پرداختی را به طوری تنظیم کند که تمام پرسنل یکسان دریافتی داشته باشند.
مدینه توضیح داد: اگر قرار است که پرسنل شهرداری 50 درصد از حقوق یکماه را علی الحساب دریافت کنند، این کار برای تمام کارکنان غیر رسمی اجرایی شود.
*** افتتاح زیرگذر شهید علمدار( هلال احمر) در آبان ماه
رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت که زیرگذر شهید علمدار در میدان هلال احمر سابق نیمه اول آبان ماه افتتاح می شود.
مدینه دلیل تاخیر افتتاح این زیرگذر را طبق تابلو روز شمار ناشی از رعایت نکات ایمنی دانست و گفت که بتن ریزی برای مقاومت نیاز به زمان 28 روزه دارد و استفاده زودتر از این زمان می تواند به پروژه آسیب بزند.
وی پیش بینی کرد تا این پروژه نیمه اول آبان ماه سال جاری به بهره برداری برسد.
6982/1899
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 رئیس شورای اسلامی شهر شورای اسلامی شورای شهر شهرداری هلال احمر منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۵۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از اعضای شورای شهر بندر ماهشهر بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر گفت: یکی از اعضای شورای اسلامی شهر این شهرستان با دستور قضایی بازداشت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان، مهدی محمدی اظهار کرد: پس از دریافت گزارش اولیه سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر اتهام تخلفات مالی یکی از اعضای شورای شهر، دستورات قضائی جهت پیگیری موضوع صادر شد که پس از رصد اطلاعاتی و جمع آوری ادله لازم، متهم بازداشت و روانه زندان شد.

وی با تاکید بر مبارزه قاطع با فساد اداری، افزود: این دادستانی در عمل به سیاست‌های قوه قضائیه در مبارزه با فساد اداری و مالی مصمم است.

محمدی ادامه داد: هفته گذشته نیز یکی از کارکنان شهرداری بازداشت و قرار تأمین متناسب برای وی صادر شد.

کد خبر 751726

دیگر خبرها

  • بخشی از بدهی‌های بانکی شهرداری تهران با مولدسازی تسویه شد
  • مرتفع شدن مشکل منابع مالی پروژه راه آهن دورود به خرم آباد
  • یکی از اعضای شورای شهر بندر ماهشهر بازداشت شد
  • بازداشت عضو شورای ‌بندر ماهشهر
  • عضو شورای ‌این شهر بازداشت شد
  • سهم ۴درصد بیمه مشاغل سخت و زیان آور کارگران شهرداری پرداخت شود
  • اتهامات مالی، شهردار مرند را راهی زندان کرد
  • بازداشت شهردار مرند با اتهامات مالی
  • انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله/ «توضیحات ارائه شده شهرداری مبهم بود»
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد