Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ همایون بخشی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یک دستگاه تریلر نفتکش عراقی که از پلدختر به سمت اندیمشک در حرکت بود ساعت 7:43 دقیقه صبح امروز در ابتدا 2 بانده روستای پاعلم واژگون و موجب مسدود شدن این مسیر ارتباطی شد.
وی افزود: جاده همچنان مسدود و وسایل نقلیه سبک و سنگین زیادی در این راه بندان مانده اند که طول آنها به چندین کیلومتر می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی پلدختر گفت: بر اثر واژگونی مواد نفتی این تریلر در زمین جاری و موجب آلودگی خاک و محیط زیست شد.
سرهنگ بخشی افزود: نیروهای راهداری ، پلیس راه ، انتظامی و هلال احمر در محل مستقر و تلاش برای بازگشایی و پاکسازی محور همچنان ادامه دارد .
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است .
7272/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 پلیس راه فرمانده انتظامی محیط زیست وسایل نقلیه هلال احمر منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۵۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن محور ترانزیتی ایرانشهر سرباز راسک چابهار +فیلم

 ریگی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان سرباز گفت: بر اثر طغیان کم سابقه رود خانه سرباز و حجم بسیار بالای آب رودخانه، حد فاصل روستای صابر آباد و روستای پیردان قسمتی از جاده ترانزیت چابهار ایرانشهر زیر آب رفت و تردد تا اطلاع ثانویه قطع میباشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • مسدود شدن جاده سرباز به راسک در صابرآباد پیردان
  • اختصاص بخشی از اراضی خارج از حریم رفسنجان به نهضت ملی مسکن
  • مسدود شدن محور ترانزیتی ایرانشهر سرباز راسک چابهار +فیلم
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس عازم تهران/ عکس
  • محور رودبارجنوب - ایرانشهر همچنان مسدود است
  • واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • مسدود شدن جاده گچساران به زیدون