Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@04:30:01 GMT

رگبار و تگرگ استان مرکزی را فرا می گیرد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۵۸۲۴

رگبار و تگرگ استان مرکزی را فرا می گیرد

«رضا مرادی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس خروجی فعلی الگوها، وضعیت هوای استان مرکزی تا اواخر روز یکشنبه کمی ابری عمراه با مه رقیق، افزایش ابرناکی است و در برخی نقاط رگبار و رعدوبرق و احتمال افزایش موقتی سرعت باد است.
وی بیان کرد: هواشناسی این استان وضعیت هوا در روز دوشنبه را به صورت قسمتی ابری تا ابری همراه با مه رقیق صبحگاهی، گاهی رگبار و رعدوبرق، احتمال وزش باد شدید موقتی است و در برخی نقاط احتمال تگرگ وجود دارد و در روز سه شنبه کمی ابری همراه با مه رقیق در بعدازظهر افزایش ابر و در پاره ای از مناطق همراه با رگبار، رعدوبرق و احتمال افزایش موقتی سرعت باد و احتمال تگرگ پیش بینی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی اضافه کرد: هوای این استان در روز چهارشنبه نیز قسمتی ابری تا ابری همراه با مه رقیق، گاهی رگبار باران، رعدوبرق، احتمال افزایش موقتی سرعت باد و احتمال تگرگ و در روزهای پنجشنبه و جمعه به صورت کمی ابری همراه با مه رقیق صبحگاهی، در بعدازظهر افزایش ابر، احتمال رگبار و رعدوبرق و وزش باد است.
مرادی عنوان کرد: خمین با بیشینه دمای 25 درجه سانتیگراد بالای صفر در شبانه روز اخیر گرمترین و شازند با کمین دمای پنج و چهار دهم درجه سانتیگراد بالای صفر خنک ترین شهر استان مرکزی بوده است.
وی گفت: بارش باران در 24 ساعت گذشته در 10 ایستگاه هواشناسی این استان به ثبت رسیده که بیشترین میزان با سه و 2 دهم میلیمتر مربوط به ایستگاه کمیجان بوده است.
241 میلیمتر بارندگی در سال زراعی گذشته (اول مهرماه پارسال تا اول مهرماه امسال) در استان مرکزی به ثبت رسید.
3005/6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 استان مرکزی بارش باران وزش باد هواشناسی رگبار منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۵۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار و رعد و برق در اغلب مناطق کشور

این وضعیت جوی همچنین در برخی نقاط شرق و جنوب شرق استان‌های واقع در دامنه های شمالی و جنوبی البرز مرکزی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایرنا، سه‌شنبه دامنه بارش‌ها علاوه بر مناطق ذکر شده، شمال شرق کشور را نیز در بر می‌گیرد.

روزهای دوشنبه و سه شنبه در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد. دریای خزر نیز در این مدت مواج است.

چهارشنبه بارش در شمال غرب و غرب پایان می یابد، اما در سایر مناطق ذکر شده و در سیستان و بلوچستان و برخی نقاط هرمزگان بارش تداوم دارد.

سامانه بارشی روز پنجشنبه در شمال شرق شرق و جنوب شرق کشور فعال است.

هوای امروز تهران کمی ابری تا نیمه ابری است که به‌تدریج با افزایش ابر در بعدازظهر و افزایش باد گاهی با وزش باد شدید همراه خواهد شد.

بیشینه دمای امروز پایتخت ۲۹ و کمینه دمای امروز آن ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رگبار باران و وزش باد در مازندران
  • آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران
  • پیش بینی بارش رگباری باران و تگرگ در البرز
  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه | باران و تگرگ به تهران می رسد
  • کاهش دما و بارش باران در تهران
  • تهرانی‌ها منتظر رگبار و رعدوبرق باشند
  • وزش باد شدید و رگبار در تهران از روز دوشنبه
  • صدور هشدار سطح زرد هواشناس برای روزهای آتی در استان مرکزی
  • پیش بینی بارش های رگباری پراکنده در البرز/ دمای هوا کاهش می یابد
  • رگبار و رعد و برق در اغلب مناطق کشور