Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@02:54:07 GMT

آسمان آذربایجان غربی بارانی می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۵۹۱۰

آسمان آذربایجان غربی بارانی می شود

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: آسمان استان بارانی می شود.

مهدی کریمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه آسمان استان در طی چند روز آینده بارانی خواهد بود افزود: با توجه به بارندگی های روز گذشته دمای هوای استان به طور میانگین 5 درجه کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی در مورد وضعیت جوی استان خاطر نشان کرد: در طی دو روز آینده در نواحی مختلف استان بارش باران به صورت پراکنده و رگباری  همراه با رعد و برق ادامه خواهد داشت و شدت این بارش ها در نواحی مرکزی استان شدت بیشتری خواهد داشت.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی اظهار کرد: بیشترین میزان بارندگی در اشنویه با 6 میلی متر گزارش شده است.

وی با اشاره به سرد ترین و گرم ترین شهرهای استان گفت: طی 24 ساعت گذشته پیرانشهر وشاهین دژ با  26درجه بالای صفر گرمترین و چالدران با 6درجه بالای صفر خنکترین شهر استان اعلام شده است.

کریمی با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته میزان بارندگی در ارومیه 1 میلی متر گزارش شده است ادامه داد: دمای ارومیه در خنک ترین ساعات 10درجه بالای صفر و در گرمترین ساعات 22درجه بالای   صفر اعلام شده است.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 آذربایجان غربی بارش باران رعد و برق هواشناسی استان منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۵۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران و رعد برق آذربایجان غربی را فرا می گیرد

به گزارش قدس آنلاین، یاسر اشتاد  افزود: طبق الگوهای هواشناسی روز شنبه به صورت موقت بارندگی قطع شده و روزهای یکشنبه و دوشنبه بارشهای رگباری دوباره مناطق را در برمی گیرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در روز گذشته بارشی در استان گزارش نشده است، گفت: افزایش دما بین ۲ تا سه درجه سانتی گراد نیز برای پایان هفته پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته مرکز استان دمایی بین هشت تا ۲۳ سانتی گراد داشت، افزود: شهرستان تکاب با دمای مثبت یک درجه سرد ترین و شهرستان پلدشت با دمای مثبت ۲۷ درجه سانتی گراد گرم ترین شهر استان ثبت شده است.

متوسط بارش اذربایجان غربی طی سال زراعی جاری تا ۲۵ فروردین ماه حدود ۲۴۶ میلی‌متر بوده که نسبت به زمان مشابه سال زراعی گذشته ۳۳ میلی متر شامل ۱۴ درصد و نسبت به بلند مدت سه درصد افزایش دارد.

بارش ها در شمال استان نسبت به بلند مدت افزایش دارد و بیشترین افزایش در شهرستان ماکو با ۵۳ درصد رشد است.

میزان بارندگی ثبت شده در ماکو ۱۹۳.۶ میلی‌متر است که نسبت به سال زراعی گذشته که ۱۲۵.۶ میلی‌متر بوده ۵۴ درصد و نسبت به بلند مدت ۵۳ درصد افزایش دارد.

بارندگی ها در مرکز آذربایجان غربی، ارومیه ۱۶۶ میلی متر است که نسبت به سال زراعی گذشته ۲۸ درصد افزایش و نسبت به بلند مدت نرمال ۳۲ درصد کاهش یافته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • صدور سه میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از آذربایجان‌غربی
  • ۳.۶ میلیون تن‌کالا از آذربایجان غربی به خارج کشور صادر شد
  • رگبار باران و رعد برق آذربایجان غربی را فرا می گیرد
  • پربازدیدهای خبرگزاری صداوسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود
  • میانگین بارندگی‌ها در آذربایجان‌غربی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • افزایش تدریجی دمای هوا آذربایجان‌غربی
  • آسمانِ یزد بارانی است
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • آسمان ۱۱ استان امروز بارانی است