Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار فردیس بر لزوم تلاش ویژه پرسنل شهرداری فردیس در راستای توسعه و پیشرفت شهر تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، منوچهر غفاری در آیین تودیع و معارفه مدیران شهرداری فردیس، با بیان اینکه شهرداری شرایط خاصی را به علت انتزاع تا تثبیت مدیریت شهری سپری می‌کند، اظهار کرد: مدیران و مسئولان باید توجه داشته باشند که عملکردشان مورد قضاوت مردم و مسئولان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه کسب رضایت خداوند بالاترین هدف در کار است، تاکید کرد: کمبود پرسنل و کمبود های زیرساختی مشکلاتی است که همه مدیران در شهرداری فردیس با آن مواجه هستند.

غفاری با بیان اینکه وضعیت نسبتا خوبی در شهر داریم، گفت: این موضوع به همت همه همکاران صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه مزایای پرسنل شهرداری فردیس به نسبت مزایای پرسنل شهرداری کرج کمتر است، خاطرنشان کرد: این موضوع موجب نمی شود که به وظایف خود عمل نکنیم هرچند که لایحه مزایای پرسنلی توسط شورای اسلامی شهر تصویب شده است.

شهردار فردیس با اشاره به اینکه لازم است هرآنچه در توان داریم به کار ببندیم تا شاهد راندمان در عملکرد شهرداری باشیم، افزود: هیچ توجیهی برای کم کاری وجود ندارد.

وی بر لزوم رعایت سلامت اداری تاکید کرد و گفت: همه کارکنان باید احساس غیرت نسبت به مجموعه کاری خود داشته باشند. لایحه پرداخت مزایای پرسنلی توسط شورای‌شهر فردیس تصویب شده و درصددیم پس از تصویب در هیئت نظارت، این مزایا را به پرسنل زحمتکش شهرداری پرداخت کنیم.

غفاری با بیان اینکه تودیع و معارفه به دلیل کم کاری مدیران مجموعه نیست بلکه به‌منظور ایجاد انگیزه و تلاش بیشتر انجام می‌شود، تصریح کرد: پرسنل شهرداری فردیس در راستای بهبود و تثبیت وضعیت شهر تلاش می‌کنند اما برای رسیدن به وضعیت مطلوب لازم است هرکه در حد تلاش خود از اندازه ای که برای وی تعریف شده است، بیشتر کار کند و بازدهی را بالا ببرد.

وی با بیان اینکه در حوزه عمران شهرداری فردیس لازم است که شبانه‌روزی تلاش شود، عنوان کرد: با انجام اقدامات جدی می‌توان شاهد رفع خلاء‌ها بود. حوزه عمران یکی از مهمترین حوزه‌های شهرداری است و پرسنل این حوزه باید در راستای جبران عقب ماندگی ها و آبادانی شهر تلاش کنند.

شهردار فردیس، منطقه یک شهرداری فردیس را قلب شهر فردیس دانست و گفت: انتظار می رود مدیران این مجموعه به صورت تمام وقت در راستای توسعه و پیشرفت شهر تلاش کنند.

در این آیین امیر سعید حدادیان به‌عنوان امور عمرانی شهردار فردیس، سید محسن ترابی به‌عنوان سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری فردیس، شهرام وارسته به عنوان سرپرست مدیریت منطقه یک شهرداری فردیس و حسین جعفری نیز به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع منطقه یک شهرداری فردیس منصوب شدند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 تودیع و معارفه توسعه و پیشرفت شورای اسلامی شهر شهرداری قلب منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۵۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیربنای فرهنگ کشور مبتنی بر فرهنگ قرآنی است

                                                   

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام نیا در یکصدمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان با تبریک بهار طبیعت و تقارن آن با بهار قرآن، اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی مسیری را تبیین می‌کند که همان مسیر تمدن اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه شورای فرهنگ عمومی یکی از مهم‌ترین شورا‌های استان در راستای توسعه و ترویج فرهنگ دینی و اسلامی است، افزود: قرآن کریم تمدن ما را تعریف می‌کند که به حضور و ظهور آقا امام زمان (عج) متصل می‌شود.

استاندرا ایلام با تاکید بر اینکه همه ما به عنوان مدیر و مسئول باید تلاش کنیم عامل به قرآن کریم باشیم، اضافه کرد: امروز مسئولیتی که در نظام اسلامی به ما عطا شده است یک نعمت است که باید در راستای انجام دقیق این مسئولیت در راستای اجرای تمدن اسلامی تلاش کنیم.

بهرام نیا با اشاره به اینکه زیرساخت و زیربنای فرهنگ کشور همین بحث فرهنگ قرآنی است، گفت: قرآن کریم سرگذشت جهان را برای ما بازگو می‌کند که اگر این سرگذشت را سرلوحه کار خود قرار دهیم انسان موزونی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه تمام قوانینی که امروز در سطح دنیا وجود دارد برگرفته از کتاب قرآن کریم است، یادآور شد: قرآن کریم کتاب آیین زندگی بشر برای همه عرصه هاست.

استاندار ایلام با بیان اینکه توسعه فعالیت‌ها و جلسات قرآن کریم باید مردم پایه و محله محور باشد، مطرح کرد: در هر محله ای، خانه‌ای محور جلسات خانگی باشد که دوام و قوام این جلسات خانگی مبتنی بر چرخشی بودن این جلسات در سطح محلات است.

بهرام نیا با تاکید بر گسترش و توسعه جلسات خانگی و با اشاره به فعالیت دستگاه‌های مختلف در حوزه قرآن کریم، یادآور شد: لازمه توسعه فعالیت‌های قرآنی در استان این است که قرارگاهی در خصوص توسعه و ترویج جلسات خانگی در استان راه اندازی شود.

وی با اشاره به اینکه نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان در این راستا بایستی تلاش کنند، افزود: با این ظرفیتی که در استان وجود دارد، علاوه بر اینکه همه تشکل‌های فعال در حوزه قرآن کریم، فعالیت و کار خود را انجام دهند، این تشکل‌ها به صورت متمرکز در یک قالب یک قرارگاه قرار گیرند که اگر این قرارگاه تشکیل شود، نقش مهمی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • لزوم افزایش میزان اوراق مشارکت شهرداری‌ها
  • منطقه ۱۵ اصفهان به استقبال بهار ۱۴۰۳ می‌رود
  • امنیت هزینه دارد
  • طلب ۸۰۰ میلیارد تومانی شهرداری سنندج از دستگاه‌های اجرایی
  • تعامل شفاف و سازنده با شورای شهر/ پیشبرد برنامه های توسعه محور
  • حماس: نتانیاهو در راستای اهداف شخصی برای ادامه جنگ تلاش می‌کند
  • زیربنای فرهنگ کشور مبتنی بر فرهنگ قرآنی است
  • اختصاص ۱۶ دستگاه تنفسی آتش نشانی به شهرداری‌های خراسان جنوبی
  • سه هزار پرسنل شهرداری آماده خدمات‌رسانی به مسافران شیراز هستند
  • برپایی ۱۴ سفره هفت‌سین در کرمانشاه همزمان با نوروز۱۴۰۳