Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون خدمات‌شهری شهرداری فردیس اقدامات انجام شده توسط این حوزه برای آغاز فصل سرما را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، علی خوشگرد با اشاره به آغاز فصل پاییز و بارش‌های آسمانی، اظهار کرد: حوزه خدمات شهری شهرداری فردیس تمهیدات لازم را برای فصول پاییز و زمستان اندیشیده تا شهروندان با کمترین چالش‌ها روبه رو نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تجهیز خودروهای سبک و سنگین برف‌روب در فردیس خبر داد و تاکید کرد: مدیریت شهری فردیس با کار مضاعف تلاش می‌کند این شهر زمستان مطلوبی را پشت سر بگذارد.

معاون خدمات شهری شهرداری فردیس از انجام اقدامات لازم برای حفظ و نگهداری فضای سبز در این شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: حوزه خدمات شهری از هم اکنون به استقبال بهار رفته تا در این مدت بتواند با اجرای طرح‌های متعدد و نگهداری فضای سبز و اماکن عمومی، فصل بهار بهتری را برای شهروندان و مسافران ایام نوروز فراهم آورد.

وی از حفر بیش از ۷۰ چاه جذبی از ابتدای سال‌جاری تاکنون در فردیس خبر داد و خاطرنشان کرد: این اقدام به منظور جلوگیری از آبگرفتگی در معابر انجام شده و درصددیم با ارزیابی و بررسی معابر شهر، در صورت لزوم نسبت به حفر چاه‌های جذبی جدید اقدام کنیم.

خوشگرد همچنین از تعبیه مخازن شن و نمک در فردیس خبر داد و تصریح کرد: این اقدام به منظور تسریع و بهبود خدمات‌رسانی هنگام بارش برف و باران در شهر انجام شده است.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای شناسایی نقاط حادثه خیز شهر در هنگام لغزندگی معابر انجام شده، تصریح کرد: حوزه خدمات شهری فردیس برنامه منسجمی برای برف روبی و یخ زدایی در شهر دارد.

معاون شهردار فردیس در حوزه خدمات شهری عنوان کرد: مشارکت مردم در زمینه‌های مختلفی از جمله عدم تخلیه نخاله‌های ساختمانی در حاشیه معابر، رعایت نظافت و پاکیزگی پیاده‌روها و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در هنگام بارش برف و باران با هدف کاهش بار ترافیکی شهر و افزایش سرعت خودروهای خدمات رسان یکی از راهبردهای سازنده به حداقل رساندن خسارات احتمالی است.

وی با بیان اینکه حوزه خدمات شهری بر پایه دانش‌محوری و مردم‌مداری پایه گذاری شده، افزود: ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات‌رسانی به شهروندان از مهمترین اهداف مدیریت‌شهری است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 بارش برف و باران زمستان سرما شهرداری فضای سبز منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۵۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش وابستگی شهرداری قم به محصولات غیر بومی با همکاری استارتاپ‌ها

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم همکاری با محصولات شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاهی قم را موجب کاهش وابستگی شهر قم به محصولات خارجی و حتی غیربومی دانست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، علی مؤمن حجازی امروز _ سه شنبه هجدهم اردیبهشت_ در حاشیه برگزاری نخستین رویداد فناورانه مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی در دانشگاه قم در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: هدف از اجرا و برگزاری این رویداد آشنایی با ایده‌های نسل جوان و شرکت‌های استارتاپی است تا در این مسیر موضوعات مدیریت شهری از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه شهرداری قم در حوزه‌های مختلفی از جمله خدمات شهری، فنی و عمرانی، حمل و نقل و فرهنگی پذیرای ایده جوانان است، افزود: این رویداد فناوری اطلاعات با استقبال خوبی از سوی دانشجویان مواجه شده و با استفاده از این ظرفیت، می‌توان به سمت تولید محصول حرکت کرد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم گفت: در حال حاضر ارتباط شهرداری با حوزه صنعت و حوزه دانشگاه‌ها بسیار تنگاتنگ است و تمایل مدیران شهرداری برای استفاده از ایده‌های نو و دانشگاهی نشان‌دهنده این حقیقت است.

مؤمن حجازی با اشاره به اینکه همکاری شهرداری قم و دانشگاه گام مثبتی برای هوشمندسازی شهر محسوب می‌شود، افزود: حرکت دنیای امروز بر مبنای تکنولوژی است و نقش دانشگاه در توسعه مرزهای دانش و تکنولوژی قابل انکار نیست.

وی ادامه داد: هدف برگزاری چنین رویدادهایی این است که بتوان ظرفیت‌های تخصصی را شناخت و به شکل متقابل شرکت‌هایی که در حوزه تولید محصولات متعدد فناوری اطلاعات فعال هستند نیز از نیازهای شهرداری مطلع باشند.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم ابراز کرد: برگزاری چنین رویدادی می‌تواند کمک کند تا بتوان از سطح نیازها و ظرفیت‌های دانشگاه و مجموعه‌های آکادمیک و شهرداری اطلاع یافت؛ در نتیجه این کار در درجه اول وابستگی به محصولات خارجی کم شود و در درجه دوم سطح وابستگی به شرکت‌های غیربومی نیز کاهش یابد.

مؤمن حجازی گفت: حضور استارتاپ‌ها در این رویداد و ارتباطی که با آنها برقرار می‌شود موجب افزایش این همکاری خواهد شد و یک تعامل همه جانبه و رو به رشد ایجاد خواهد کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه این اولین بار است چنین رویدادی در حال انجام است امید است با ایجاد زمینه‌های لازم همه ساله این رویداد برگزار شود و همه کسانی که دوست دارند به مدیریت شهری کمک کنند، وارد میدان شوند.

کد خبر 751535

دیگر خبرها

  • تجهیز سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک به جاروب های صنعتی پیاده رویی
  • ثبت حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • کاهش وابستگی شهرداری قم به محصولات غیر بومی با همکاری استارتاپ‌ها
  • در حوزه تخلفات شهری بیش از ۱۱۳۷ مورد تخریب و جمع‌آوری صورت گرفت
  • شهرک بازیافت در قم احداث می‌شود
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • انجام ۴ کیلومتر حفاری تونل خط ۴ متروی مشهد
  • آمادگی و تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران