Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری اعضای باند 9 نفره سارقان طلا و جواهرات توسط پلیس آگاهی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی در توضیح این خبر گفت:‌ در پی وقوع چندین فقره سرقت از افراد مسن و سرقت طلا و جواهرات توسط افرادی ناشناس با خودروهای پژو پارس، سمند و تیبا، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان فارس قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از بررسی و تحقیق از مالباختگان مشخص شد اعضای باند سارقان حرفه‌ای با استفاده از خودرو سواری و چهره‌ای موجه با لهجه عربی و در پوشش افراد خیر به بهانه اینکه مقادیری البسه و وجه نقد برای افراد نیازمند تهیه کرده‌اند، اعتماد افراد را جلب کرده و از آنان سرقت می‌کردند.

گودرزی ادامه داد: این افراد همچنین به بهانه اینکه می‌خواهند طلا برای همسر خود خریداری کنند، درخواست مشاهده طلای مورد استفاده بانوان را کرده و با استفاده از غفلت مالباخته، این اشیاء قیمتی را می‌دزدیدند.

او گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند سارقان پس از سرقت به شهر ری متواری شده و خود را مخفی کرده‌اند.

گودرزی گفت: پس از مشخص شدن رد متهمان، ماموران پلیس آگاهی فارس با اخذ نیابت قضائی به شهرری اعزام شده و در یک عملیات موفق پلیسی 9 سارق مورد نظر که در قالب یک باند فعالیت می‌کردند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس ضمن یادآوری اینکه سارقان دستگیر شده حرفه‌ای بوده و در بازجویی‌ها به 50 فقره سرقت در شیراز اقرار کرده‌اند، گفت: متهمان بعد از تکمیل پرونده توسط پلیس آگاهی به مراجع قضایی تحویل و روانه زندان شده‌اند.

گودرزی از شهروندانی که با این شیوه مورد سرقت قرار گرفته‌اند خواست که برای شناسایی سارقان و طرح شکایت به پلیس آگاهی جنوب واقع در بلوار رازی شیراز مراجعه کنند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 استان فارس پژو خودرو سرقت ماموران پلیس منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۵۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان

رییس پلیس آگاهی استان کرمان از شناسایی و دستگیری باند ۱۷ نفره جعل مدارک تحصیلی در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش یک نهاد دولتی مبنی بر صدور مدارک تحصیلی به افراد فاقد شرایط و احتمال جعلی بودن مدارک صادره و سوءاستفاده از موقعیت‌های شغلی، ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقاتی متوجه شدند برخی افراد متقاضی استخدام در شرکت‌های خصوصی با مراجعه به جاعلان نسبت به تهیه مدارک جعلی دیپلم و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای اقدام کرده اند.

رییس پلیس آگاهی استان کرمان تصریح کرد: در این زمینه ماموران پلیس به منظور جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان با جدیت وارد عمل و با تحقیقات تخصصی موفق شدند اعضای اصلی باند جعل مدارک و رابطان آن‌ها را شناسایی و در این زمینه ۱۷ نفر را در شهرستان‌های کرمان، رفسنجان و رودبارجنوب دستگیر و از مخفیگاه آنان یکهزار و ۲۰۰ مدرک جعلی دیپلم، ۲۱۰ گواهینامه جعلی مهارت‌های فنی و برخی تجهیزات رایانه‌ای کشف کنند.

او افزود:متهمان پس از مواجهه با ادله موجود به جرم خود اعتراف و بیان کردند با اخذ مبالغی سنگین از افراد بابت مدرک جعلی تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال دریافت کرده اند که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر