Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی پاکنژاد عصر یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در یک ماه گذشته این شهرستان اظهار داشت: در هفته دولت امسال پروژه‌هایی با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال به افتتاح و بهره برداری رسید یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

وی بیان کرد: با وجود مشکلات اقتصادی در سطح کشور پروژه های بسیار خوبی در هفته دولت در سطح شهرستان گناوه با حمایت های استاندار بوشهر و همه دستگاه های مرتبط داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاکنژاد ادامه داد: از ادارات و دستگاه های مختلف درخواست داریم که آمادگی لازم  برای اجرای و افتتاح پروژه های مختلف مورد انتظار مردم در دهه فجر و چهلیمن سال انقلاب شکوهمند اسلامی داشته باشند.

فرماندار گناوه افزود: در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و برپایی مجالس شاهد حضور پرشور مردم در این آیین ها بودیم و از لحاظ امنیت نیز نیروهای انتظامی و امنیتی تلاش زیادی داشتند.

لزوم خدمات‌دهی مناسب به زائران اربعین

وی با اشاره به حضور ریاست جمهوری در سازمان ملل خاطرنشان کرد: رئیس جمهور کشورمان در این جلسه مقتدرانه حضور یافت و از حقوق مردم دفاع کرد و این افتخاری برای کشورما بود.

پاکنژاد با اشاره به در پیش بودن اربعین گفت: در سال گذشته موکب های شهرستان گناوه بخصوص موکب مرکزی خدام الحسین (ع)  عملکرد خوبی ارائه کردند و امسال نیز دستگاه های اجرایی با این موکب ها همراهی و همکاری لازم را داشته باشند تا موکب های این شهرستان امسال نیز بتوانند به خوبی خدمت رسانی کنند.

وی با اشاره به اینکه دورسوم سفرهای شهرستانی استاندار بوشهر با رویکرد بازدید از طرح های اشتغالزایی به زودی آغاز می شود اظهار داشت: در زمینه طرح های اشتغالزایی شهرستان گناوه بسیار موفق عمل کرده است و در بین سایر شهرستان های استان  یک سوم اعتبارات کل استان را دریافت کرده و با تلاش های کمیته اشتغالزایی شهرستان و بازدید های مستمر طرح های بزرگی شروع به کار کرده اند.

تقویت روابط عمومی‌ها

فرماندار گناوه در زمینه تقویت روابط عمومی‌ها در راستای اطلاع رسانی بیشتر گفت: مدیرکل های محترم استان اختیارات بیشتری به مدیران شهرستانی در این زمینه بدهند تا اطلاع رسانی در سطح شهرستان ها صورت گیرد.

وی اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید کارها و تلاش های زیادی انجام گرفته  که از لحاظ اطلاع رسانی بسیار ضعیف بوده  است و  باید در این زمینه بیشتر تلاش کرد.

پاکنژاد با اشاره به در پیش بودن هفته پدافند غیرعامل و تقدیر از حضور مدیر عامل پدافند غیر عامل در شهرستان بیان کرد: پدافند غیر عامل بستر مناسب توسعه پایدار توان ملی کشور است و بلندترین، ارزانترین، پایدارترین و صلح‌آمیزترین روش دفاعی است.

پاکنژاد ادامه داد: پدافند غیر عامل یکی از مهمترین عوامل بازدارندگی است و از بهترین شیوه‌های کاهش آسیب‌پذیری‌ها و مخاطرات و عنصری پویا و متحرک است و باید در صدر تلاش‌های علمی و پژوهشی قرار گیرد.

آسفالت کوچه‌ها و معابر روستایی

وی گفت: در زمینه پدافند غیرعامل ادارات شهرستان همواره آمادگی کامل دارند و شورای پدافند شهرستان فعال و رابطین پدافند غیر عامل ادارات شهرستان نیز معرفی شده‌اند.

فرماندار گناوه پیرامون آسفالت کوچه‌ها و معابر روستایی گفت: اتفاق خوبی در این زمینه  در سطح شهرستان افتاد و قبل از هفته دولت در روستاهای بخش مرکزی ۱۶۰ هزار متر مربع و در روستاهای بخش ریگ ۶۰ هزار مترمربع آسفالت شد.

پاکنژاد بیان کرد: در بحث انتخاب بخشدار مرکزی گناوه نیروی مورد نظر از طرف فرمانداری گناوه به استانداری بوشهر معرفی شده است و در این زمینه منتظر نظر استان هستیم.

کد خبر 4430378

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر گناوه اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه خبرگزاری مهر اربعین حسینی گرگان بوشهر مشهد یاسوج شیراز خرم آباد شهرکرد سنندج خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۵۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در پی وقوع چند فقر سرقت خودرو در این شهرستان بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
هادیان افزود: با بررسی‌های میدانی و کار دقیق اطلاعاتی ماموران انتظامی در کلانتری ۱۱ و پلیس آگاهی این فرماندهی در نهایت هویت ۲ عامل اصلی این سرقت‌ها شناسایی و از مخفیگاه این باند پنج دستگاه خودرو مسروقه کشف شد ومتهمان به مراجع قضایی تحویل شدند.

دیگر خبرها

  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • عملیات موفق دستگیری عوامل جیش‌الظلم در راسک + جزئیات
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی در فارس خریداری شد
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد
  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود
  • رزن و درگزین باید با مشارکت مردم از کشاورزی به سمت صنعتی شدن برود
  • پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا