Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید عبدالهادی رکنی حسینی عصر یکشنبه در نشست شورای اداری گناوه با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان و اربعین حسینی اظهار داشت: اربعین بزرگترین ظرفیتی که خداوند به برکت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در اختیار ما قرار داده است و یکی از نشانه های شیعه در روایات اهل بیت (ع)زیارت اربعین سالار شهیدان حسین بن علی (ع) ذکر شده اشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بخشی از زیارت اربعین خاطرنشان کرد: هدف امام حسین (ع) از این قیام  نجات مردم از جهالت و سرگردانی و نادانی بود ولی دنیاپرستان در برابر آن حضرت ایستادند.

وی ادامه داد: امروز سرزمین کربلا زیارتگاه رندان جهان است و همه عاشقان و دلباختگان آن حضرت از سراسر جهان در تلاطم و شور و شعف برای زیارت بارگاه ملکوتی آن حضرت هستند.

رکنی حسینی افزود: پدافند غیر عامل ابزاری می‌خواهد و آن ابزار غیرجنگی است و اربعین به عنوان یک ابزار مقدس است که به عنوان یک پدافند غیرعامل می‌تواند جامعه بشریت را از این منجلاب نجات دهد زیرا امام حسین (ع) الگو و اسوه جامعه بشری است.

وی اضافه کرد: امروز دشمنان نظام مقدس اسلامی سعی در ناامید کردن مردم  نسبت به آینده نظام و انقلاب  را دارند.

امام جمعه گناوه تصریح کرد: دشمنان در طول چهل سال عمر پربرکت انقلاب تمام ترفندها را برای رسیدن به این هدف و از پا درآوردن انقلاب بکار بردند ولی نتوانستند به هدف خود دست یابند.

وی گفت: جنگ اقتصادی، روانی و تبلیغاتی که امروز دشمن آغاز کرده و درصدد نا امیدی در کشور است هم مانند جنگ سخت به جایی نخواهد نرسید و کشور ما با وحدت، همدلی وانسجام از این مرحله حساس نیز عبورخواهد کرد.

رکنی حسینی افزود: امروز عزت و اقتدار کشور ما مرهون خون پاک شهداء، تدابیر مقام معظم رهبری و وحدت و انسجام و تلاش های مردم است و دشمن نمی تواند این عزت و اقتدار را از کشور ما بگیرد.

وی بیان کرد: امروز مردم از مسئولان توقع دارند که با همدلی و کار جهادی در راستای حل مشکلات مردم تلاش کنند و باید با این کار جهادی مردم را نسبت به آینده این انقلاب و کشور امیدوار کرد.

امام جمعه گناوه اضافه کرد: در آستانه حماسه باشکوه اربعین، دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و ایجاد اختلاف بین دو ملت ایران و عراق است اما با بیداری و هوشیاری دو ملت امسال نیز این حماسه پرشور برگزار خواهد شد.

وی گفت: امسال نیز مانند سال های قبل مردم و خیرین در زمینه تامین کمبودهای موکب‌های شهرستان همکاری می‌کنند و مسئولان نیز در این زمینه کمک و حمایت کنند تا کمبودها رفع شود.

کد خبر 4430377

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر گناوه اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه خبرگزاری مهر اربعین حسینی گرگان بوشهر مشهد یاسوج شیراز خرم آباد شهرکرد سنندج خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۵۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی موکب پذیرایی هیات بابل در غزه فلسطین

محمدحسین طبرستانی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به همت هیأت یافاطمه الزهرا (س) جمعیت مردمی خدمت و موکب مواد غذابی در بین ساکنان تحت محاصره غزه اقدام به خدمات رسانی کرده است.

مسؤول موکب فاطمه الزهرا (س) گفت: به همت جمعی از خادمان اهل بیت و در جهت کمک به مردم مسلمان و مظلوم غزه، اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی برای مردم تحت محاصره رژیم اشغالگر و تروریست صهیونیستی در نوار غزه شد که با رایزنی و همت معاونت امور بین الملل ستاد مردمی اربعین راهیان کربلا، مواد غذایی ارسال و مطبخ برای توزیع غذا در بین این مردم تحت محاصره برپا شد.

وی افزود: به شکرانه الهی این اقدام که به دلیل محاصره و کنترل بسیار سخت و سنگین رژیم صهیونیستی صورت گرفت حدود ۳۰۰ میلیون تومان از این کمک‌ها در بین آوارگان و مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه توزیع شد.

مسؤول اجرایی هیأت یافاطمه الزهرا بابل تاکید کرد: این اقدام تقریباً در سطح کشور یک کار منحصر به فرد محسوب می‌شود و ما آمادگی کامل برای ادامه توزیع کمک‌های مردمی و رساندن آن برای مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه را داریم.

وی با تشکر از همراهی و مساعدت برخی از نهادها و مجموعه‌های مردمی برای این رویداد، گفت: جا دارد از حمایت‌ها و مساعدت جامعه ایمانی مشعر برای رساندن کمک‌های مردمی این هیأت به مردم غزه تشکر کنم و کسانی که مایل برای به کمک به مردم غزه هستند، می‌توانند کمک‌های خود را به نام هیأت فرهنگی مذهبی یافاطمه الزهرا بابل شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۱۱۸۶۷۵۸۳۵۶ شبا ir870600681071011840961002 ارسال کنند.

کد خبر 6079941

دیگر خبرها

  • دستور رئیس دستگاه قضا برای تحکیم آرامش و امنیت مردم
  • قدردانی از خادمین و خیرین موکب باب الحسین (ع) بخش تنکمان
  • وزیر ارتباطات: هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • آسیب دیدن فرهنگ کار از جمله نگرانی‌ها در منطقه سیستان است
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۵ سال توفیقات فراوانی داشته است
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • برپایی موکب پذیرایی هیات بابل در غزه فلسطین
  • مدیران گره‌گشای مشکلات مردم باشند
  • امروز ارتش در عرصه های دفاعی- امنیتی به نماد خودکفایی و خودباوری تبدیل شده است