Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، احد الله احمدی پرگو معاون معماری و شهرسازی شهرداری کرج روز یکشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: با اینکه روستای محمودآباد در حریم کلانشهر کرج قرار دارد و از خدمات شهرداری استفاده می کند اما اقدامی برای الحاق آن به کرج نشده است.

وی ادامه داد: روزانه شاهد چند مورد ساخت و ساز غیرمجاز در این منطقه هستیم و اگر از این معضل جلوگیری نشود مشکلات جدی برای کرج درپی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی ، روستای محمود آباد حدود 35 هکتار وسعت و 150 هکتار محدوده دارد که در حریم شهر کرج است.

احمدی پرگو گفت: قرار است طرح الحاق این روستا پس از تصویب شورای اسلامی شهر در کمیته برنامه ریزی و زیربنایی وزارت راه و شهرسازی بررسی شود.

وی بیان داشت : شهرد اری کرج با اینکه خدمات لازم به ساکنان این روستا ارائه می دهد اما هیچ گونه عوارضی دریافت نمی کند.

روستای محمودآباد واقع در شمال شهر کرج طبق سرشماری سال 95 دارای یک هزارو254 خانوار با جمعیتی حدود سه هزارو817 نفر است.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 ساخت و ساز شورای اسلامی شهر شورای شهر شهرداری وزارت راه و شهرسازی منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۶۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن

تقی رضایی مدیرکل دفتر حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه بیش از ۴۱ هزار هکتار زمین در محدوده شهری و شهر‌های جدید اضافه و الحاق شده است گفت:   این آمار نشان‌دهنده کار جهادی و بزرگی است که در دولت سیزدهم در راستای تأمین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن انجام شده است.

وی با بیان اینکه مسئله تامین زمین و الحاق اراضی در شهرهای مختلف همواره مورد توجه سازمان ملی زمین و مسکن بوده است گفت:  در نشست‌های امسال که به صورت فصلی برگزار می‌شود، استان‌های کشور به ۵ منطقه تقسیم شده‌اند که در مرحله اول از مدیران ۷ استان منطقه یک کشور دعوت شده که برای هم‌فکری و هم‌افزایی در خصوص تأمین زمین و سایر موضوعات مربوط به حوزه املاک و حقوقی در سازمان ملی زمین و مسکن حضور یابند.

رضایی اظهار کرد: اصلاح بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها در این حوزه خود می تواند زمنیه را برای بهبود افزایش عرضه زمین و الحاق اراضی در شهرهای مختلف فراهم کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • نشاکاری ۲۵ درصدی شالیزار‌های محمودآباد
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • الحاق ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه در راستای نهضت ملی مسکن
  • ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه الحاق شد
  • الحاق ۱۵۰ هکتار زمین به محدوده شهر هشترود
  • الحاق ۱۵۰ هکتار به محدوده شهر هشترود
  • نشاکاری ۲۵ درصد شالیزار‌های محمودآباد
  • نشاکاری 25 درصد شالیزارهای محمودآباد
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به شهرهای کشور