Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@08:49:38 GMT

عجیب اما واقعی / پول بدهید چهره ماندگار شوید؟ + سند

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۶۵۱۰

عجیب اما واقعی / پول بدهید چهره ماندگار شوید؟ + سند

رکنا: در چند روز اخیر، درشبکه‌های اجتماعی اطلاعیه‌ای با عنوان کنگره "چهره‌های ماندگار درمان ایران" از سوی بنیان چهره‌های ماندگار منتشر شده است که تعرفه‌هایی برای انتخاب پزشکان به عنوان چهره ماندگار تعیین و اعلام کرده است!

طبق این تعرفه‌ها، پزشکان برای دریافت گواهینامه "بنیان چهره‌های ماندگار"، سخنرانی، تصویربرداری اختصاصی، عضویت در باشگاه نوابغ مدیریت ایران، دریافت تندیس زرین سلامت، اکران فیلم سخنرانی در سایت‌های آپارات و یوتیوب و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. باید مبالغی از دو میلیون و 900 هزار تومان تا هشت میلیون و 890 هزار تومان بپردازند.

رییس روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کشو با تاکید بر اینکه این کنگره‌ها از نظر ما غیرقابل قبول هستند، گفت:‌ اخیرا مطلبی در شبکه‌های مجازی در خصوص برگزاری کنگره چهره‌های نام آشنای درمان ایران منتشر شده است که طبق آن، با پرداخت مبلغی عنوان چهره ماندگار به شما تعلق می‌گیرد، تندیس سر شما ساخته و نام‌تان در کتابچه ای ثبت می‌شود.

وی با بیان اینکه از طرف وزارت بهداشت و سازمان‌های متولی امور درمان، نامه‌ای مبنی بر تایید این کنگره منتشر نشده است، افزود: هیچ گونه ارتباطی بین سازمان نظام پزشکی کشور و کنگره‌هایی از این دست وجود ندارد.

به گفته وی، تقدیر از چهره‌های نام آشنای درمان براساس معیارها و ضوابطی توسط متولیان امر درمان، سازمان نظام پزشکی، وزارت بهداشت و یا بخش خصوصی انجام می‌شود. ضمن اینکه هزینه‌ای هم بابت آن دریافت نمی شود. افراد برای انتخاب به عنوان چهره ماندگار قطعا باید رزومه‌ای خوب و فعالیت مثمرثمر داشته باشند.

لاری‌پور تاکید کرد: این کنگره‌ها از نظر ما غیر قابل قبول هستند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرگ یک زن ایرانی از بیماری فقط بخاطر 100 هزار تومان + فیلم جنجالی پشت پرده فرار قالیباف به آلمان چه بود؟ +تصاویر بابای پانته‌آ برای شب جمعه فرزاد نقشه شومی داشت! / چشمان دختر برق می زد! لحظه فاجعه تیراندازی در یاسوج / عزاداران برق گرفته شدند + فیلم نازنین عاشق فیروز شد! / آنها چرا خانه به خانه می شدند! تجاوز آقای دکتر به دختر 16 ساله + عکس تجاوز به دنیا ویسی یا یک حادثه؟! + جزییات دردناک یک خبر مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عکس دیده نشده از امام خمینی و همسرش! + جزییات مرگ روباهی که کله اش داخل سطل ماست گیر کرد! + عکس تلخ نصب پرچم رژیم صهیونیستی در رستوران هفت خوان شیراز! آب جوش ریختن روی صورت دختر 7 ساله توسط پدر / در گناوه رخ داد + عکس تکه تکه شدن زن ۳۵ ساله‌ در دستگاه خرمن کوب / در نیشابور رخ داد خواننده سرشناس ایرانی پس از 16 سال مجوز گرفت! + جزییات

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه فیلم نظام پزشکی ایران درمان سند پزشکان تاکید عکس ایران زن روزنامه فیلم تهران قتل درگیری پرونده یک زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۶۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| جدیدترین تصویر از آلن دلون/تغییر چهره عجیب آقای بازیگر در 88 سالگی

آنوشکا دلون، دختر آلن دلون، تصویری از این بازیگر معروف در سن ۸۸ سالگی، منتشر کرد. 

دیگر خبرها

  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • تیپ و چهره واقعی «آنا ساوای» بازیگر نقش ماریکو ساما در سریال شوگون + تصاویر
  • (ویدیو) «نوبل‌پرایز ایران» یا «چهره‌های ماندگار» چرا تعطیل شد؟
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس به زاکانی رسید
  • فیلمی عجیب از جمعیت عظیم افغان‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران؛ این فیلم واقعی ست؟!
  • عکسی عجیب از چهره شکسته آلن دلون
  • عکس | تصویری عجیب از چهره شکسته آلن دلون
  • درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟
  • سندرم درس (DRESS) چیست؟ / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟
  • عکس| جدیدترین تصویر از آلن دلون/تغییر چهره عجیب آقای بازیگر در 88 سالگی