Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سعید عزیزیان پیشکسوت ملی پوش باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم و بازی حساس مقابل السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت :خوشبختانه تیم در وضعیت خوبی به سر می‌برد و پرسپولیس در بازی رفت توانست سه امتیاز شیرین را از السد بگیرد .

وی افزود: نباید فکر کنیم که کار تمام شده ،بنده به شخصه معتقدم بازی برگشت سخت تر از بازی رفت میتواند باشد ،اگر نگاهی به بازی رفت داشته باشیم ،خواهیم دید بیرانوند ستاره بی چون و چرای بازی بود و پرسپولیس روی ضد حمله به گل برتری دست پیدا کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر بنده مهمترین بازی سرخپوشان پایتخت در چند سال اخیر همین بازی برگشت مقابل السد در تهران است و در این دیدار ما ابتدا باید به فکر گل نخوردن باشیم و گل هم که زدیم چه بهتر. من مطمئن هستم برانکو برای این بازی تدابیر  خاص خود را دارد و بازیکنان باید با تمرکز کافی برنامه های برانکو را در زمینه پیاده  کنند.

 دروازه بان سابق پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: موضوع پرسپولیس الان بحث ملی است ،برای ما هیچ فرقی نمی کند که چه تیمی از ایران به این مرحله صعود کرده باشد چ،ه استقلال خوزستان باشد و چه پرسپولیس هواداران به خاطر نام ایران ورزشگاه را پر میکنند و همه دوست دارند نماینده کشورمان بتواند نام ایران را سربلند کند و در این راه همه باید از پرسپولیس حمایت کنیم .

عزیزیان در بخش دیگری از صحبت هایش درباره بازی جام حذفی پرسپولیس مقابل نود ارومیه اظهار داشت : این بازی تمرین بسیار خوبی برای پرسپولیس است البته این به این معنا نیست که تیم نود را به خواهیم دست‌کم بگیریم این تیم در لیگ یک تیمهای مدعی را متوقف کرده و چند تیم را برده است .

مربی تیم پرسپولیس پاکدشت در بخش پایانی صحبت‌هایش پیرامون آخرین وضعیت تیم فعلی اش تصریح کرد :خوشبختانه تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است و مدیران باشگاه مانند آقای سامقانی و در کنار آنها دیگر دوستان مانند آقای طاهر کاظمی آقای کرمانی مقدم و آقای شاه محمدی سعی می کنیم بهترین نتایج را با بازیکنان با تجربه ای مانند هادی شکوری، فشنگچی ،حسین فاضل و محسن زاده در کنار جوانان جویای نام کسب کنیم و روند کلی تیم روند رو به رشدی است و ما حرف های بیشتری برای گفتن در آینده خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جام حذفی علیرضا بیرانوند خبرگزاری برنا برانکو سعید عزیزیان پرسپولیس و السد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۶۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاودانه شدن جانشین بیرانوند در لیگ برتر

پس از مصدومیت علیرضا بیرانوند، سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس، نگرانی‌های زیادی بابت غیبت این بازیکن در بازی‌های حساس پیش‌رو برای هواداران این تیم ایجاد شد. امیررضا رفیعی در غیابت بیرانوند نه تنها عملکرد خوبی داشت بلکه تبدیل به تنها دروازه‌بان تاریخ لیگ برتر شد که در ۴ بازی ابتدایی گل نخورده است.

به گزارش ورزش سه کلین‌شیت در ۴ بازی نخست تبدیل به یک طلسم برای دروازه‌بان‌ها در لیگ برتر شده بود. پیش از این ۶ دروازه‌بان در ۳ بازی نخست خود گل نخورده بودند ولی نتوانستند این روند را در بازی چهارم ادامه دهند. بوژیدار رادوشوویچ در پرسپولیس، صلاح‌الدین اونق در شموشک، علی محسن‌زاده در نفت مسجدسلیمان، کریستوفر کنت در سپاهان، گیورگی گیورگیف در نفت مسجدسلیمان و محمدرضا اخباری در سایپا چنین آماری از خود به جای گذاشته بودند و حالا رفیعی اولین دروازه‌بان تاریخ لیگ برتر است که در ۴ بازی نخست خود گل نخورده است.

رفیعی مقابل هر چهار تیم عملکرد خوبی داشت و نشان داده که می‌تواند برای علیرضا بیرانوند یک جانشین محکم و امیدوار کننده باشد.

tags # پرسپولیس ، علیرضا بیرانوند سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • بی تعارف بیرانوند بداند پرسپولیس برای او نیست | عابدزاده هم آمد و رفت
  • افشاگری مربی تیم ملی درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • شاهکار ۵۰۰ میلیون تومانی در پرسپولیس !
  • دروازه‌بان ۵۰۰ میلیونی به جای ۱۰ میلیاردی!
  • در پرسپولیس؛ دروازه‌بان ۵۰۰ میلیونی به جای ۱۰ میلیاردی!
  • جاودانه شدن جانشین بیرانوند در لیگ برتر
  • شگرد گلزنی به نساجی در دست ستاره تراکتور
  • بازگشت ستاره برزیلی به تراکتور (عکس)
  • بازی گلر آکادمی پرسپولیس پیش از بازگشت بیرانوند
  • تمدید ستاره‌های پرسپولیس با اوکی نهایی اوسمار