Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما جیمی دیمون Jamie Dimon مدیرعامل شرکت جی پی مورگان چیس JP Morgan Chase که یکی از بزرگترین مجموعه های بانکداری در آمریکاست برنامه خود را برای حضور در یک کنفرانس مالی در عربستان لغو کرد.
کنفرانس "ابتکار سرمایه گذاری آینده" قرار است اواخر ماه جاری میلادی در ریاض برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این تازه ترین مورد از لغو برنامه شرکت افراد برجسته اقتصادی در این کنفرانس بعد از ناپدید شدن جمال خاشقجی روزنامه نگار عربستانی است.
این شرکت لغو برنامه دیمون را روز یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد.
اما این شرکت درباره علت این تصمیم یا این که آیا نگرانی ها درباره ناپدیدشدن خاشقجی تاثیری در آن داشته یا خیر چیزی نگفت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: جي پي مورگان کنفرانس مالي رياض عربستان جمال خاشقجي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۶۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر رسمی باشگاه تراکتور: جدایی خمز بدون هیچ ضرر و زیان مالی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، پس از کسب نتیجه دور از انتظار مقابل تیم ذوب‌آهن اصفهان، «هوشنگ نصیرزاده» مدیرعامل باشگاه طی جلسه‌ای با سرمربی تیم در تاریخ ۲۵ فروردین ماه در خصوص رفع ایرادات فنی تیم و حضور پرقدرت در ادامه مسابقات گفتگو کرده و مقرر شد آقای خمز به کار خود ادامه داده و در راستای جبران امتیازات از دست رفته و حضور پرقدرت در جام حذفی تلاش دوچندانی انجام دهد.

با این حال، آقای خمز روز گذشته درخواست جدایی خود و دستیاران خارجی‌اش را به مدیریت باشگاه اعلام کرد و پس از جلسه امروز نصیرزاده و این سرمربی، سرانجام باشگاه تراکتور با درخواست جدایی او موافقت کرد. جدایی این سرمربی از تراکتور به صورت کاملاً توافقی بوده و هیچ گونه ضرر و زیان مالی برای باشگاه تراکتور به دنبال نداشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد
  • جدیدترین دانش کاهش گاز‌های گلخانه‌ای در کنفرانس بین المللی تاب آوری انرژی و پایداری
  • شرایط اخذ رتبه بندی شرکت
  • پیرس مورگان: کریستیانو رونالدو می‌توانست برای آرسنال در هر فصل بالای 25 گل بزند!
  • نقش موثر شرکت سایپاگام به عنوان کانون تولید قطعات الکترونیکی گروه سایپا/ افزایش ظرفیت تولید سایپاگام از اواسط اردیبهشت ماه
  • خبر رسمی باشگاه تراکتور: جدایی خمز بدون هیچ ضرر و زیان مالی
  • رده‌بندی فصل قانونی و برنامه پلی‌آف NBA
  • دعوت ناسا از رسانه‌ها برای شرکت در تله‌کنفرانس ماموریت «آوردن نمونه مریخ»
  • نصیرزاده: خمز سال بعد هم می‌ماند
  • برنامه‌ریزی برای آبرسانی به حدود ۲۰۰ روستای کرمانشاه