Web Analytics Made Easy - Statcounter

«جمشید کشتی آرای»، رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا گفت: فروش اینترنتی سکه و طلا  ممنوع بوده و هیچ مجوزی در این خصوص به کسی داده نشده است.

کشتی آرای عنوان کرد: اگر قرار بر اعطای مجوز باشد سازوکار و برنامه های قانونی اش باید اجرا شود و درحال حاضر هیچ سایتی اجازه خرید و فروش ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با بیان اینکه اگر در این راستا مجوزی هم صادر شود صرفا برای اعلام قیمت هاست نه خرید و فروش، گفت: هیچ سایت و  کانال  تلگرامی اجازه قانونی برای خرید و فروش سکه و طلا ندارد. در صورت مشاهده و گزارش، توسط اتحادیه برخورد قانونی می شود.

خبرنگار: صفورا طالب زاده

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: طلا سکه اتحادیه طلا فروش اینترنتی طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۶۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد

به گزارش ایسنا، بایدن در بیانیه‌ای در این باره گفت: من وضعیت اضطراری درباره فدراسیون روسیه و قوانین اضطراری مربوطه در رابطه با مقررات لنگرگیری و جا به جایی شناورهای مرتبط با روسیه در بنادر آمریکا را به مدت یک سال تمدید می‌کنم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جو بایدن: رهبران اروپایی ترامپ را به موسولینی تشبیه می‌کنند جو بایدن خطاب به ترامپ: بزرگ شو و توئیت کردن را تمام کن

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت کالاها بدون مجوز قانونی نیست
  • راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار سیمرغ
  • ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی با ترفند فروش طلا در سایت واسطه‌گر
  • فروش دلاری لوازم خانگی قاچاق در بازار امین حضور
  • ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی به تعویق افتاد؟ + زمان و سایت ثبت نام
  • فعالیت شبانه روزی مرکز فوریت های سایبری در البرز
  • خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پیگرد قانونی دارد
  • واگذاری یا خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن غیرقانونی است