Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حسن محمدی در جلسه توسعه طرح های برق رسانی به روستاهای زیر ۱۰ خانوار استان گفت: روستاهایی که امسال در این استان برق دار خواهند شد، همگی زیر ۱۰ خانوار هستند.

وی با بیان اینکه در سطح استان اردبیل تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار از نعمت برق برخوردار هستند، تاکید کرد: حدود ۱۵ آبادی بدون برق در سطح استان باقی مانده که با توجه به تامین اعتبار تمام این آبادی ها در سال های آتی برق دار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با اشاره به طرح های در دست اقدام شرکت برق اردبیل در توسعه برق رسانی تصریح کرد: تا آخر امسال ۱۵ روستای زیر ۱۰ خانوار استان با اعتبار حدود چهل میلیارد ریال از نعمت برق برخوردار خواهند شد.

وی به استفاده از تجهیزات مدرن در برق رسانی اشاره کرد و یادآور شد: تمام روستاهایی که اخیرا برق رسانی می شوند از لحاظ تجهیزات، پایداری شبکه و قابلیت اطمینان از بروزترین تکنولوژی دنیا برخوردار بوده و در شبکه داخلی روستا از کابل خود نگهدار استفاده شده است.

محمدی اجرای طرح های برق رسانی به عشایر کوچ رو، نصب پنل های خورشیدی، توسعه طرح های نصب انرژی خورشیدی و... را از دیگر برنامه های این شرکت در استان اردبیل برشمرد.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 استان اردبیل انرژی خورشیدی برق خانوار رسانی منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۶۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری برق پایدار در روستاهای بخش لوداب


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، ایرج انصاری با اشاره به بارندگی‌های گسترده و طوفان‌زای روزهای اخیر در سطح استان افزود: وزش باد شدید همراه با رعد و برق در منطقه لوداب باعث شکسته‌شدن و واژگونی چندین تیر برق شد و برق 28 روستا را در لوداب قطع کرد.
وی اضافه کرد: با تلاش شبانه‌روزی همکاران ، برق تمام  این روستاها به مدار بازگشت و پایدار شد.  

دیگر خبرها

  • اهدای جهیزیه به نوعروسان کم برخوردار
  • آزادی ۱۷ زندانی در قزوین
  • برقراری برق پایدار در روستاهای بخش لوداب
  • آب روستاهای سیل‌زده لرستان وصل شد
  • مدیریت شهری به دنبال رفع مشکلات شهر و جلب رضایت شهروندان است
  • ساماندهی پدیده زباله‌گردی و کودکان کار طی ماه‌های آینده/فعال شدن ساخت تمام خطوط متروی تهران
  • معنوی‌نژاد: مثل یک غول قدم بر می‌دارم
  • برق تمام روستاهای لرستان پس از بارش‌های اخیر وصل شد
  • پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل
  • توزیع 303 بسته غذایی بین خانواده های کم برخوردار دستگردان