Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@02:06:14 GMT

چند بدم بازیگر بشم؟

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۶۶۸۹

چند بدم بازیگر بشم؟

متأسفانه حرفه وسوسه کننده و جذاب بازیگری همیشه مورد توجه افراد در سنین مختلف بوده و علاقه مندان به این عرصه گاهی مسیری نادرست و خطرناک را برای رسیدن به هدفشان دنبال می کنند و البته در این مسیر هستند افرادی که از این آب گل آلود به نفع خودشان ماهی می گیرند و از جهل افراد مختلف استفاده می‌ کنند تا به خواسته شان برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی شک تمام کارشناسان و کاربلدان پیشکسوت پارامترهایی مشخص را به علاقه مندان بازیگری معرفی کرده و می کند. مطالعه، فیلم دیدن، تحصیلات آکادمیک و در مرحله بعد حضور در آموزشگاه های معتبر و قابل اعتماد تنها مسیرهایی است که شما می توانید به این عرصه وارد و ماندگار شوید.

اگر چه بسیاری از افراد به کمک روابط، پارتی و خارج از ضوابط گاهی نقش هایی را می گیرند، دیده می شوند و حتی گاهی تکرار می شوند اما اگر جوهره این حرفه را نداشته باشند، ماندگاری ممکن نیست. سابقه تاریخی به همه ثابت کرده است که پارتی و رابطه بازی و معرفی های خانوادگی فقط برای مدت کوتاهی می تواند تضمین کننده حضور در این مسیر باشد. قطعا راه درست همانی است که رفتگان این مسیر توصیه می کنند. 

با این اوصاف این روزها مسیرهای خطرناک تری برای رسیدن به هدف به گوش می رسد و خانواده های ایرانی بایستی با مراقبت و دقت بسیاری فرزندانشان را در این مسیر راهنمایی کنند. متأسفانه مثل هر حرفه دیگری در این عرصه هم چاله چوله های غیر اخلاقی و حتی دور از شأن انسانی موجود است که بایستی با چشم باز به آن نگاه کرد. مراقبت از پیشنهادات عجیب و غریب برای نقش خریدن و نقش فروشی وظیفه امروز خانواده هاست که نیاز است با توجه و دقت بیشتری فرزندانشان را گوشزد کنند.

شنیده می شود افراد منتسب به پروژه های مختلف سینمایی و تلویزیونی به دور  از نگاه صاحبان کار (تهیه کننده و کارگردان) اقدام به نقش فروشی می کنند و با دریافت اعداد و ارقام نجومی بازی پلان یا سکانس های چند دقیقه ای را به عاشقان سینه چاک این حرفه پیشنهاد می دهند. اتفاقی که شاید با وسعت بالایی این روزها در حال انجام است و نیاز است تا ما با دقت و چشمان باز روی آنها تأمل کنیم.

بی شک کسب اطلاعات لازم از چند و چون کار و هویت اثر در حال تولید وظیفه هر فردی است که در نزدیکی این آسیب قرار دارد. برخورد ساده لوحانه با پیشنهادات غیر عرف و بی ربط گاهی اوقات غیر قابل جبران  است. افرادی که در این مسیر به دنبال سودجویی و خواسته هایی دور از شأن انسانی هستند در کمین علاقه جوانان به عرصه بازیگری قرار دارند و اتفاقا کارشان را بلد هستند. مراقب باشیم در دام این افراد گرفتار نشویم.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجتبی احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۶۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۷ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان گزارش بارندگی داشتند


محسن حیدری  گفت: همچنین از نیکشهر ۳۶.۷، توتان از توابع نیکشهر ۵۲، زاهدان ۵.۶، سراوان ۱۲، دلگان ۳۹ میلی متر باران گزارش شد.

وی بیان کرد: از فردا با تشدید فعالیت سامانه بارشی در نیمه جنوبی و ارتفاعات مرکزی، روی دریا و سواحل رگبار و رعد و برق شدید، سایر نقاط استان بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق، تگرگ، وزش بادشدید موقتی، کاهش دما خواهیم داشت.

مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: پنجشنبه و جمعه در سطح استان و روی دریا رگبار پراکنده بهاری و رعد و برق با احتمال تگرگ گاهی تندباد موقتی پیش بینی می شود.

حیدری افزود: تا ظهر فردا روی دریا وزش باد شدید و دریا مواج و متلاطم است و طی این مدت شرایط دریا برای هیچگونه عملیات دریایی مناسب نمی باشد.
وی توصیه کرد: شهروندان از چرای دام در ارتفاعات و فعالیت های کوهنوردی و دریایی پرهیز و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل ها و رودخانه در زمان بارندگی خودداری کنند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رگبار پراکنده و بارندگی در برخی مناطق استان یزد
  • افزایش دمای تهران طی روزهای پایانی هفته
  • تهران گرم می‌شود
  • پیش‌بینی وضعیت جوی و دریایی آرام برای بوشهر
  • افزایش خروجی سد و رهاسازی آب در بستر زاینده رود/ از توقف در بستر رودخانه خودداری کنید
  • اعلام میزان بارش‌ها در استان یزد
  • میزان بارش ها در استان یزد اعلام شد
  • نوجوانان از راه درست در مسیر تئاتر قدم بگذارند/ آموزشگاه‌های بازیگری به‌دنبال سرکیسه کردن
  • چطور مراقب همسایه های بالدارمان باشیم؟
  • ۱۱۷ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان گزارش بارندگی داشتند