Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: شیرین وقتی با سیاوش تنها شد نمی دانست پسر عاشق پیشه از لحظات خصوصی فیلم می گیرد!

به گزارش گروه جنایی رکنا، تابستان سال 95، مردی همراه پسرانش با مراجعه به اداره پلیس Police از پسر جوانی به اتهام اذیت و آزار و آدم ربایی دختر 20 ساله­اش به نام شیرین شکایت کرد.

پدر نگران به مأموران گفت: «چند روز قبل پیامکی از بانک آمد که متوجه شدم از کارتم پول برداشت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیگیر شدم فهمیدم دخترم از کارتم به حساب پسر جوانی مبلغ صدهزار تومان واریز کرده است. سرانجام آن پسر را پیدا کردم و فهمیدم او از دخترم باجیگیری می­کند. سراغش رفتم اما قبول نمی­کرد به همین خاطر با پسرانم صحبت کردم و با هم مقابل خانه­شان رفتیم و او را در گونی انداختیم و تحویل کلانتری دادیم.»

با طرح این شکایت پسر جوان – سیاوش 25 ساله - تحت بازجویی قرار گرفت و با اقرار به جرمش گفت: «با شیرین دوست بودم و وقتی فهمیدم وضع مالی پدرش خوب است همراه یکی از دوستانم مقابل آموزشگاه رفیتم و او را به خانهمان بردیم. سپس با گرفتن عکس و فیلم از او باجگیری می­کردم.»

بعد از اظهارات سیاوش پلیس تلاش کرد تا همدست متهم را نیز بازداشت کند اما در روند تحقیقات آنها دریافتند وی که از اشرار محل بود در جریان یک درگیری کشته شده است. به این ترتیب پسر جوان روانه زندان Prison شد و پرونده بعد از کامل شدن تحقیقات به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه

صبح دیروز متهم از زندان اعزام و مقابل هیئت قضایی همان شعبه به ریاست قاضی Judge قربان زاده قرار گرفت. ابتدای جلسه شاکی در جایگاه قرار گرفت و برای متهم درخواست اشد مجازات کرد. سپس متهم به اتهام آدم­ربایی، رابطه نامشروع و انتشار اخاذی در جایگاه ایستاد و خلاف اظهاراتش در دفاع از خود گفت: «همه اظهارات در اداره پلیس به خاطر فشار بازجویی­ها بود اما حالا می­خواهم حقیقت را بگویم.» متهم در ادامه گفت: «من و شیرین با هم دوست بودیم و به هم علاقه داشتیم. قرار بود با هم ازدواج کنیم اما من وضع مالی خوبی نداشتم. شیرین گفت وضع مالی خوبی دارد و می­تواند مرا کمک کند. او 30 میلیون تومان به حسابم ریخت و من هم با آن مبلغ یک مغازه زیرپله اجاره کردم اما در آن کار موفق نشدم و ورشکسته شدم. مدتی بعد شیرین این بار از کارت پدرش مبلغ صد هزار تومان به حسابم واریز کرد. آنجا بود که وقتی پدرش متوجه شد با هم درگیر شدیم.»

متهم در آخر گفت: «همه این حرفها دروغ است و مشکل اصلی به خاطر پول است.»خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عکس عجیب حمید صفت پس از آزادی از زندان / او قصاص نمی شود + عکس بن سلمان غیرتی شد! / روباهی که نعره می کشد! مرگ روباهی که کله اش داخل سطل ماست گیر کرد! + عکس تلخ نصب پرچم رژیم صهیونیستی در رستوران هفت خوان شیراز! تجاوز آقای دکتر به دختر 16 ساله + عکس تکه تکه شدن زن ۳۵ ساله‌ در دستگاه خرمن کوب / در نیشابور رخ داد بابای پانته‌آ برای شب جمعه فرزاد نقشه شومی داشت! / چشمان دختر برق می زد! نازنین عاشق فیروز شد! / آنها چرا خانه به خانه می شدند! مرگ یک زن ایرانی از بیماری فقط بخاطر 100 هزار تومان + فیلم جنجالی خواننده سرشناس ایرانی پس از 16 سال مجوز گرفت! + جزییات این خانم مجری عجیب ترین اجرای تلویزیونی را داشت! + عکس این رستوران که غذای مجانی می دهد + عکس کشف اسکلت خون آشام 10 ساله! + عکس اعدام بی سر و صدای امیر و همدستش در زندان کرج مرگ تلخ زن ایرانی به خاطر 100 هزارتومان هزینه درمان + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه جنایی پلیس Police فیلم زندان Prison قاضی Judge اخبار حوادث جوان دختر جوان کیفری باجگیری فیلم های سیاه عکس ایران زن روزنامه فیلم تهران قتل پرونده یک زن تروریست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۶۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید مدافع در سپاهان جزیی از تیم‌بستن نیست/ آن‌ها به هیچ توپی نه نمی‌گویند!

آفتاب‌‌نیوز :

ملوان و سپاهان آخرین بازی هفته ۲۴ را در انزلی برگزار کردند. هر دو تیم در نیمه سمت چپ زمین به گل رسیدند و هر دو به یک شکل با نفوذ از سمت راست و ارسال زمینی و با استفاده از ضعف مفرط تیم حریف در قلب خط دفاعی!

جالب اینجاست که این دو تیم در جمع شش تیم بالای جدول از ابتدای فصل جز بهترین تیم‌های ما بودند. ملوان با بضاعت کمتر خرید‌های بسیار خوبی در سایر مناطق داشت، اما با اصرار تارتار روی فاکتور تجربه برای قلب خط دفاعی، مهره قابل اعتمادی در این منطقه نداشت و هنوز هم ندارد. اما هر چقدر مشکلات مالی گریبان‌گیر ملوان برای خرید بود، سپاهان تنها تیم ایرانی است که چنین مشکلی ندارد و عجیب آنکه سپاهان این فصل هرچه بازیکن گران قیمت بود را خرید، اما انگار اصلاً قلب خط دفاعش را ندید.

فصل قبل هم سپاهان بجز محمد دانشگر مدافع مطمئنی را در این منطقه نداشت. در نیم فصل دوم سیاوش یزدانی آمد، اما هر بازی با سوتی‌های وحشتناک باعث شکست سپاهان شد تا مورایس به طور کلی از او قطع امید کند. در شروع این فصل هم تنها هادی محمدی برای این منطقه خریداری شد و دابو هم تا مدتی کارت بازی نداشت. ظاهراً مورایس به محمدی هم اعتقادی ندارد بعد از مصدومیت دانشگر اجبار استفاده از سیاوش یزدانی کار دست سپاهان داد و در تمام هفته‌های اخیر دیدیم که سپاهان از این ناحیه چه گل‌های بدی خورد.

بازیکنانی که چه در آسیا و چه در لیگ مدام اخراج می‌شوند یا گل به خودی می‌زنند یا به حریف پاس گل می‌دهند و یا با دادن پنالتی کمر تیم را می‌شکنند و معلوم و مشخص نیست که چرا سپاهان با وجود بضاعت مالی کافی فکری به حال قلب خط دفاعش نمی‌کند.

در مقابل ملوان محمدرضا سلیمانی از کندی برایان دابو و ضعف عجیب و غریب سیاوش یزدانی استفاده و با یک بغل پا دروازه میهمان را باز کرد. سپاهان خوش شانس بود که ملوان دیگر نتوانست از این نقطه ضعف استفاده کند و خوش شانس‌تر که خود ملوان هم همین مشکل را داشت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • خرید مدافع در سپاهان جزیی از تیم‌بستن نیست/ آن‌ها به هیچ توپی نه نمی‌گویند!
  • لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟
  • عکس| واکنش جنجالی سیاوش یزدانی به باخت الهلال که باعث خشم هواداران شد
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • کامنت عجیب سیاوش یزدانی زیر پست الهلال با ایموجی خنده! + عکس
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد