Web Analytics Made Easy - Statcounter

شایعات زیادی مبنی بر اینکه مامه تیام به استقلال بازمی‌گردد شنیده می شود، ولی تا این لحظه نه استقلال صحبتی برای بازگشت او داشته و نه مامه به بازگشت به جمع آبی‌ها فکر کرده است. آفتاب‌‌نیوز : مامه تیام و استقلال؛ یک بحث تکرار در ماه‌های گذشته. از روزی که از استقلال رفت، این تیم به مشکل خورد و از روزی هم که او از استقلال رفت، ناکام ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیام به خاطر پیشنهاد بالای عجمان به این باشگاه اماراتی رفت، اما سبک بازی آن‌ها به مهاجم سنگالی نمی‌خورد. تیام مهاجم ضد‌حمله نیست. او در تیمی خوب گل می‌زند که آن تیم حمله کند، نه اینکه فقط روی ضد‌حمله برنامه‌ریزی کند. عجمان دقیقاً با سبک بازی او نمی‌خواند. این تیم به دنبال ضد‌حمله است، چون سطحش نسبت به تیم‌های قدرتمند پایین‌تر است. آن‌ها در این سال‌ها همواره به دنبال آن بوده‌اند در لیگ حرفه‌ای امارات بمانند و سقوط نکنند. امسال هم اگر بتوانند جزو ۱۰ تیم اول لیگ باشند، برای‌شان کافی است. عجمان حتی در بازی‌های خانگی هم بیشتر ضد‌حمله می‌زند. از سویی بازی با تیم‌های خوب امارات باعث شده، همه تصور کنند تیام ضعیف عمل کرده است.

مامه اخیراً هم آسیب دید تا همه تصور کنند یک شکست‌خورده بزرگ بوده است ولی مصدومیت این بازیکن اصلاً جدی نیست و می‌تواند مقابل الشارجه به میدان برود.
همزمان با انتشار همه این خبرها، در ایران شایعات زیادی به وجود آمد مبنی بر اینکه مامه تیام به استقلال بازمی‌گردد ولی تا این لحظه نه استقلال صحبتی برای بازگشت او داشته و نه مامه به بازگشت به جمع آبی‌ها فکر کرده است. یکی از نزدیکان تیام این خبر را تأیید می‌کند و می‌گوید:

    «این بحث موضوعیتی ندارد، چون تیام از وضعیتی که در عجمان دارد راضی است و می‌دانست شرایط این‌طور است که تیم بیشتر با ضد‌حمله به گل می‌رسد. نه استقلال کوچکترین بحثی درباره حضور مامه داشته و نه تیام اصلاً به این موضوع فکر کرده است. او فقط به این فکر می‌کند که بتواند در عجمان موفق باشد.»

قرارداد مامه با عجمان هم دو ساله است و ظاهراً قراردادی سفت و سخت با این باشگاه امضا کرده است. او امیدوار است در هفته‌های پیش رو بتواند گل‌های بیشتری برای تیمش بزند. او تنها در هفته اول رقابت‌ها مقابل النصر توانست برای عجمان گلزنی کند و تیمش سه امتیاز بگیرد. در دیدار مقابل الشباب، الفجیره و الجزیره تیم شکست خورد و در برد ۲ بر یک مقابل بن یاس هم تیام موفق به گلزنی نشد.

منبع: خبرورزشی

کد خبر: ۵۵۰۹۵۴ تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۶

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مامه تیام استقلال شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟

سهراب انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره دیدار جام حذفی پرسپولیس با آلومینیوم در اراک اظهار کرد: یکی از راه‌های رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا فتح جام حذفی است. راهی کوتاهی که با پیروزی در پنج بازی به پایان می‌رسد. استقلال که از مدعیان جدی است در همان دور اول حذف شده و پرسپولیس می‌تواند به پرافتخارترین تیم جام حذفی با قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها تبدیل شود. تنها شکست پرسپولیس در نیم فصل دوم برابر آلومینیوم رقم خورد و وقت آن رسیده تا در دیداری دیگر برابر این حریف آماده برنده شد.

گربه سیاه پرسپولیس این بار ناکام می‌شود

وی ادامه داد: همه اذعان دارند آلومینیوم تیم بسیار خوبی است و در خانه این قدرت را دارد که یقه تیم‌های مطرح را بگیرد. سرمربی خوبی دارد و حریف چغری است. به سادگی پا پس نمی‌کشد و پیش از این موفق شده نتایج خوبی برابر پرسپولیس بگیرد. پرسپولیس بعد از شکست در خانه آلومینیوم، هفته به هفته تیم بهتری شد و نتایجی که گرفته این موضوع را ثابت می‌کند. پرسپولیس بازی سختی دارد ولی متفاوت‌تر از لیگ برتر بازی خواهد کرد. آلومینیوم را گربه سیاه پرسپولیس می‌دانند ولی این بار نمی‌تواند با پشتوانه هوادارانش کاری را پیش ببرد. پرسپولیس همه توان خود را می‌گذارد تا برنده باشد و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کند.

اشتباهات داوری قهرمان را عوض می‌کند

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص رقابت سرخپوشان با استقلال برای کسب قهرمانی در لیگ برتر یادآور شد: یک‌سری اتفاقات در فوتبال ما می‌افتد که فقط مختص ماست. بازیکنان استقلال و مربیان این تیم به صورت هماهنگ شده و متحد مصاحبه می‌کنند که نمی‌گذارند ما قهرمان شویم. این چه صحبتی است که می‌کنید وقتی در صدر جدول هستید. البته این از بزرگی تیم پرسپولیس است که استقلال نگران آن است جایگاه خود را در صدر جدول از دست بدهد. می‌ترسند پرسپولیس را بالاتر از خود ببینند. به هر حال در ۶ هفته پایانی انتخاب داوران باتجربه و آماده خیلی کمک می‌کند تا اشتباه سهوی داوری در نتایج دخیل نباشد و بازی‌ها به دور از هر گونه حاشیه‌ای برگزار شود. در بازی استقلال و شمس آذر تمامی کارشناسان داوری گفتند پنالتی اشتباه برای استقلال گرفته شده و همین اشتباهات در نتایج تأثیر مستقیم دارد و قهرمان را عوض می‌کند. آن پنالتی باعث شد تا پرسپولیس صدرنشین نباشد. البته اشتباه داوری جزئی از بازی است ولی امیدوارم در بازی‌های باقیمانده نظارت بیشتری بر داوری‌ها باشد.

پرسپولیس کوچک‌ترین توجهی به حواشی نداشته باشد

وی در واکنش به اینکه امیرحسین صادقی بازیکن سابق استقلال  مدعی شد چون وزیر ورزش جدید آمده و پرسپولیس نمی‌تواند قهرمان شود، عنوان کرد: پرسپولیس ۶ بازی تا قهرمانی دارد و نباید به حواشی توجهی کند. اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی در این بازی‌ها رخ می‌دهد و پرسپولیس نباید کوچک‌ترین توجهی به این اتفاقات کند، با تمام تمرکز به دنبال تکرار قهرمانی باشد. اگر تمرکز روی بازی‌های باقیمانده باشد و تمامی امتیازات جمع شود، مطمئناً استقلال امتیاز از دست می‌دهد و در نهایت قهرمانی برای پرسپولیس است. تریبون آزاد است و هر کسی می‌تواند نظرش را بگوید. از یک پیشکسوت خوب استقلال نباید چنین صحبت‌های نادرستی عنوان شود. امیرحسین صادقی جزء بازیکنان خوب ما بود که برای تیم ملی هم بازی کرد. هیچ واکنشی به صحبت‌های او ندارم و ان‌شاءالله امید عالیشاه در پایان فصل جام قهرمانی را برای پرسپولیس بالا می‌برد و در عمل ثابت می‌شود حرف‌هایی که صادقی زده درست نیست.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد