Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-07@04:31:07 GMT

مرگ مرموز هنرپیشه ۲ زنه در‌ آبادان +عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۶۸۱۷

مرگ مرموز هنرپیشه ۲ زنه در‌ آبادان +عکس

صراط:

روز پنج شنبه ۱۹ مهرماه امسال ماموران کلانتری ۱۸ آبادان در جریان مرگ مرموز مرد جوانی در خانه‌اش قرار گرفتند وتیمی از ماموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند. به گزارش رکنا، ماموران با حضور در منطقه ذوالفقاری با جسد مرد جوانی که با یک شال خود را حلق آویز کرده بود روبه رو شدند.

به گزارش خراسان ماموران در تحقیقات میدانی پی بردند که مهدی پورشعبان یکی از بازیگران سرشناس تئاتر در آبادان است که عصر پنج شنبه برای اجرای تئاتر باید روی صحنه می‌رفت که دوستانش قبل از اجرا برای تمرین با وی تماس گرفتند، اما مرد جوان پاسخ گوی تماس‌ها نبود تا این که همکارانش با حضور در خانه بازیگر تئاتر با جسد حلق آویز شده وی روبه رو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران در تجسس‌های میدانی پی بردند که مهدی دو بار ازدواج کرده و صاحب چهار فرزند است و مدتی است که در منطقه ذوالفقاری زندگی می‌کند و احتمال می‌رود به خاطر مشکلات خانوادگی دست به این اقدام مرگبار زده است. یکی ازدوستان این بازیگر تئاتر به رکنا گفت: ساعت ۳ بامداد با مهدی صحبت کردم و از من خواست تا از کربلا برای او یک انگشتر و خاک کربلا بیاورم و هیچ مشکلی در زندگی اش نداشت که بخواهد دست به خودکشی بزند و وقتی شنیدم مهدی دست به خودکشی زده باورش برایم سخت بود. بنا بر این گزارش، تحقیقات پلیسی برای بررسی و علت این اقدام مرگبار در دستور کار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار دارد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: هنرپیشه مرگ صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۶۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پراید سرقتی در جاده طبس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سرهنگ "رحیم حاجی ده آبادی" گفت: ماموران پلیس راه "یزد-طبس" هنگام گشت زنی در جاده متوجه شدند یک دستگاه پراید به صورت مشکوک در کنار جاده و پشت تپه‌ها رها شده است. 


وی افزود: طی استعلام و بررسی‌های میدانی مشخص شد خودرو مسروقه است که بلافاصله مراتب به عوامل انتظامی اعلام شد.


 رئیس پلیس راه استان یزد افزود: در این زمینه پرونده تشکیل و پراید سرقتی تحویل ماموران انتظامی اشکذر شد.

دیگر خبرها

  • دینگونک؛ هیولایی مرموز که استعمارگران را می‌ترساند! (+عکس)
  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • (عکس) تمرینات مرموز حسن یزدانی در جویبار
  • عبور از رودخانه منجر به فوت ۲ شهروند شد
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید 
  • آشنایی با سیستم مرموز چشم پنتاگون در مدار زمین | از ردیابی تا کشتار موشک‌ها! +تصویر
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید
  • مسیر آبادان-ماهشهر مسدود است
  • بازیگر سینما و پیشنهاد کتابی مرموز
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس