Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@00:32:50 GMT

تعطیلی مدارس خوزستان در میان تائید و تکذیب

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۶۸۶۴

تعطیلی مدارس خوزستان در میان تائید و تکذیب

به گزارش خبرنگار مهر، تندباد شدید از شب قبل در اغلب شهرهای خوزستان آغاز شد ولی هواشناسی استان خوزستان اعلام کرد که این تندباد مقطعی بوده و به سرعت فروکش می کند.

مدیر کل هواشناسی خوزستان شب گذشته گفت: گرد و غبار فعلی محلی است و به سرعت کاهش پیدا می‌کند. محمد سبزه زاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع طوفان ناگهانی در برخی شهرهای خوزستان مثل اهواز اظهار کرد: در حال حاضر شرایط آب و هوایی استان به شکلی است که در برخی مناطق موجب بارندگی و در برخی مناطق موجب بلند شدن گرد و غبار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: این شرایط پایدار نخواهد بود و به سرعت فروکش می کند. 

با این حال از حوالی ساعت ۶ صبح تندباد شدید آغاز شده  و توام شدن آن با گرد و غبار شرایط را برای تحصیل دانش آموزان خوزستانی به خصوص در شهرهای جنوبی سخت کرده است ولی در این میان شبکه های اجتماعی نقش استانداری را بازی کردند و اقدام به تعطیلی مدارس کردند.

برخی کانال های تلگرامی لیستی از شهرهایی که مدارس در آنها تائید شده است را ارسال کردند در حالیکه اداره کل بحران استانداری خوزستان در شوک آغاز تندباد فرو رفته بود ولی روابط عمومی آن به سرعت با انتشار پیامی در شبکه های اجتماعی، هرگونه تعطیلی مدارس را تکذیب کرد ولی ظاهرا کار از کار گذشته بود چون مردم به همان شبکه های اجتماعی اعتماد کرده بودند.

از سویی، اغلب والدین به صورت خودجوش از رفتن فرزندان خود به مدارس در این شرایط هوایی ممانعت کردند و به عبارتی به صورت خودجوش اقدام به تعطیلی مدارس کردند چون عقیده دارند که این شرایط برای حضور فرزندان در مدرسه بسیار خطرآفرین است.

کد خبر 4430405

منبع: مهر

کلیدواژه: تعطیلی مدارس گرد و غبار مدیریت بحران خوزستان اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه خبرگزاری مهر اربعین حسینی گرگان بوشهر مشهد یاسوج شیراز شهرکرد خرم آباد سنندج خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۶۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،آموزش و پرورش فهرج طی اطلاعیه ای اعلام کرد: بنا به اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان با توجه به تدام بارش و آب گرفتگی معابر و به جهت حفظ سلامتی دانش آموزان مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان فهرج امروز ۲۹ فروردین ماه نیز تعطیل می باشد.

همچنین مدارس شهرستان نرماشیر نیز امروزتعطیل شد.

روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان بم هم اعلام کرد تمام مدارس شهرستان بم امروزتعطیل می باشد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رابر، با توجه به هشدار وضعیت قرمز سازمان هواشناسی و با توجه به تداوم بارش باران و احتمال جاری شدن سیل با اعلام ستاد بحران شهرستان رابر برای حفظ سلامت دانش آموزان و همه همکاران، تمامی مدارس و مراکز پیش‌دبستانی شهرستان رابر در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه تعطیل اعلام می گردد.

باران مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهرستان بافت را هم تعطیل کرد.

آموزش به صورت غیر حضوری ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان‌وبلوچستان
  • بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان و بلوچستان
  • اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • مدارس شرق کرمان چهارشنبه غیرحضوری شد
  • تکذیب شایعه تعطیلی فرودگاه‌ها/ برقراری پرواز از مبدا و مقصد ایران
  • مدارس جنوب کرمان به غیر از کهنوج تعطیل اعلام شد
  • تعطیلی مدارس جیرفت و قلعه گنج به دلیل هشدار قرمز هواشناسی
  • تعطیلی مدارس شهرستان جیرفت فردا و پس فردا
  • نصب و راه اندازی تکنولوژی نسل ۴ همراه اول در روستای مسلمیه اهواز