Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت بانوان در عمق بخشی به پیاده روی اربعین تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان زنجان، حجت الاسلام مسعود صفی یاری، در دومین جلسه کارگروه بانوان کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان زنجان گفت: نباید از نقش بانوان در پیاده روی اربعین غافل شد بیشک حضور بانوان در مسیر پیاده روی اربعین در رونق بخشی و شور آفرینی این حرکت بزرگ قابل توجه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: باید از همه ظرفیت های بانوانی در راستای آموزش از مبداء زائران زنجان استفاده شود به همین منظور گروه های مختلف بانوان به منظور آموزش و آگاه سازی در راستای عمق بخشی به پیاده روی اربعین فعال خواهند شد.

 

وی با تاکید بر اینکه باید برنامه ها و فعالیت های فرهنگی در موکب ها اجرا شود افزود: در راستای اجرای برنامه‌های کمیته آموزشی و فرهنگی اربعین برنامه‌های گسترده‌ای صورت گرفته است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: برنامه های فرهنگی در پیاده روی اربعین تقویت شود و آسیب شناسی در زمینه فعالیت های فرهنگی در موکب ها صورت گیرد تا برنامه های فرهنگی بهتر و کارشناسانه تر برگزار شود.

 

صفی یاری بابیان اینکه معتقدیم زیارت اربعین بدون شناخت فرهنگ اربعین ثمره‌ای ندارد، گفت: باید به شناخت لازم از فرهنگ زیارت اربعین رسید و تحقق این امر هم نیاز به جریان و تفکر فرهنگی دارد و باید این مأموریت را به خوبی انجام بدهیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: کارگروه بانوان کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان زنجان نخستین سال است که تشکیل شده و امسال حضور بانوان در این کمیته‌ها مورد توجه جدی است.

 

صفی یاری بر حضور بانوان در فضای اربعین تأکید کرد و گفت: ورود منسجم‌تر و مؤثر بانوان در فضای پیاده‌روی اربعین به جد مورد توجه است.

 

وی بر ارزیابی موکب‌ها از نظر فرهنگی اشاره کرد و گفت: برای نخستین بار موکب‌ها ازنظر فرهنگی ارزیابی خواهند شد چرا که ارائه خدمات از بعد تغذیه فرهنگی مهم است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: اصلی‌ترین کار ما هدایتگری و روشنگری است که باید موکب‌ها انجام دهند.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد پیاده روی اربعین شیراز ایلام اوقات فراغت بیرجند 19 مهر ارزانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان اعزام پیاده روی اربعین پیاده روی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خورشیدی پیش از ظهر یکشنبه در همایش گرامیداشت روز ملی شوراها اظهار کرد: روز نهم اردیبهشت روز ملی شوراهای اسلامی نامگذاری شده و باید این روز مهم را گرامیداشت.

وی افزود: در آیات و روایات متعددی به اهمیت مشورت پرداخته شده است و لازم است در تمامی مسائل این مشورت صورت بگیرید و در واقع این مهم یکی از محاسن حکومت اسلامی است.

حجت‌الاسلام خورشیدی با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های بخش روستایی باید شناسایی و تقویت شوند، گفت: دهیاران باید با شناسایی ظرفیت‌های روستاها در راه توسعه بخش روستایی تلاش کنند.

وی اضافه کرد: همه ما اذعان داریم نظام اسلامی خدمات شایسته‌ای در سطح شهر و روستا انجام داده است اما هنوز مشکلاتی در حوزه‌های مختلف وجود دارد و لازم است شوراها و دهیاران در راستای رفع آن تلاش کنند.

امام جمعه بیجار بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی تاکید کرد و گفت: باید ظرفیت‌های روستا و بخش‌ها را شناسایی کنیم تا روستاها خودکفا شوند.

کد خبر 6090738

دیگر خبرها

  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • ضرورت افزایش ظرفیت پزشکی در سال ۱۴۰۳
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه