Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، دکتر معروف احمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروآباد با تشریح این ماجرا، گفت: ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه ظهر روز یکشنبه در تماسی با فوریت‌های پزشکی حسین آباد (بیه که ره) از حلق آویز شدن یک جوان بر روی یک درخت خبر می‌دهند که بعد از حضور در محل این فرد هیچ گونه علائم حیاتی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دکتر احمدی افزود: جسد این جوان ۳۴ ساله توسط فوریت‌های ۱۱۵ به سردخانه بیمارستان شهید چمران سروآباد منتقل و برای انجام مراحل پزشک قانونی به شهرستان مریوان منتقل شد.

بنا به گفته اهالی روستای قلعه جی این فرد با هویت (ب. ب) دارای همسر و فرزند بوده است.

انتهای پیام/۷۷۲۷

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۷۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند

به گزارش صدای ایران به نقل از صدا و سیمای استان اردبیل،ساعتی پیش به دنبال گزارش حادثه رانندگی در جاده قشلاق فتحعلی پارس آباد، اکیپ فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته مهدی فرضی براثر برخورد دو دستگاه سواری نیسان و پژو یک نفر مصدوم و ۴ نفر فوت شدند که سه نفر از فوت شدگان خانم و نفر دیگر آقا بود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: مصدوم این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد انتقال داده شد.



دیگر خبرها

  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • موفقیت به لطف حجاب و ۳ فرزند
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • یک روز ناب در دل طبیعت بکر در چند کیلومتری تهران
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد