Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب یزد از پذیرش شکواییه های دادسرا در دفاتر خدمات قضایی از ابتدای مهرماه سال جاری در این استان خبر داد.

علي اكبر شمس دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از پذیرش شکواییه های دادسرا در دفاتر خدمات قضایی این استان از ابتدای مهرماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: با هماهنگی معاونت آمار و فن‌آوری اطلاعات همه شکواییه ها در 75 عنوان جزایی به این دفاتر ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي با بیان اینکه بعد از این شکایت حضوری پذیرفته نمی‌شود، گفت: دفاتر خدمات قضایی در کنار مراجع انتظامی در سطح شهر حضور دارند و شکواییه ها را دریافت و پس از تکمیل برای ارجاع به معاون دادستان ارسال می‌کنند.

شمس افزود: ثبت شکواییه در دفاتر خدمات قضایی باعث کاهش تراکم در دادسراها و رفت و آمدها شده است البته با توجه به اینکه یزد به عنوان پایلوت شکواییه‌ها را در دفاتر خدمات قضایی می‌پذیرد مشکلاتی وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خدمات الکترونیک قضایی پایلوت یزد شکوائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۷۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ هزار معلم تازه نفس در راه مدرسه

دریافت 69 MB

قاسم احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه در سال جاری اولین آزمون استخدامی در اسفندماه سال قبل برگزار شد، افزود: بیش از ۲۸ هزار نفر برای آموزگاری باید جذب کنیم و نتایج مرحله اول و چندبرابر ظرفیتی اعلام شده است.

وی افزود: بیش از ۵۰ هزار نفر به مرحله مصاحبه و معاینه و گزینش راه یافتند و کانون ارزیابان آماده شدند و این معلمان باید اول مهرماه در سر کلاس‌های درس حاضر باشند.

وی گفت: همچنین ۱۹ هزار معلم پرورشی، تربیتی، ورزش و سلامت نیز باید جذب شوند و سه برابر ظرفیت اعلام می‌شود و این دسته نیز باید اول مهرماه در سر کلاس‌ها حضور یابند.

معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش گفت: در مجموع با طرح‌ها و آزمون‌های پیش روی بیش از ۱۰۰ هزار معلم جدید برای سال تحصیلی روانه کلاس‌های درس می‌شوند.

کد خبر 6097787

دیگر خبرها

  • لزوم قاعده مند نمودن توقیف و تعیین تکلیف خودروها برای جلوگیری از رسوب در پارکینکها و تضییع حقوق افراد
  • اقدام باشگاه پرسپولیس علیه مدافع سپاهان در دادسرا
  • مدیران شهری استان البرز مراقب ترک‌فعل‌ها باشند
  • پرتاب گاز اشک‌آور به سمت پلیس از سوی ۲ دزد در شهرک غرب
  • بازدید رئیس کل دادگستری البرز از بیمارستان امام کرج
  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • ۱۰۰ هزار معلم تازه نفس در راه مدرسه
  • تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان