Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-02@16:15:48 GMT

تاثیر تصویب CFT بر تغییر قیمت مسکن

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۷۱۱۶

تاثیر تصویب CFT بر تغییر قیمت مسکن

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: قبل از CFT عملکرد دستگاه‌های اجرایی، وزارت راه و شهرسازی و تولید نشدن آپارتمان جدید در افزایش قیمت‌ها در بخش مسکن تاثیرگذار بود.

به گزارش صدای ایران به نقل از ایسنا، محمدرضا رضایی، درباره دلایل افزایش قیمت مسکن و تاثیر تصویب CFT بر تغییر قیمت اظهار داشت: تصویب یا رد لایحه CFT قاعدتا نباید در معاملات داخلی کشور به ویژه معاملات بخش مسکن تاثیرگذار باشد چرا که قبل از CFT تامین کمبود مسکن راه‌حل مشکلات این بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم جهرم در مجلس با تاثیرپذیر دانستن اقتصاد کشور از تصویب یا رد لایحه CFT، گفت: درست است که CFT بر کلان اقتصاد کشورمان تاثیرگذار است اما قبل از آن باید به بافت فرسوده و سرمایه گذاری در این بخش توجه اساسی کرد. سالانه به یک میلیون آپارتمان جدید نیاز داریم اما در خوشبینانه ترین حالت کمتر از ۴۰۰ هزار واحد تولید می‌شود و طبیعی است که این کمبود روی هم انباشته شده و نیاز بزرگتری شکل می‌گیرد و قیمت‌ها در این بخش به دلیل افزایش تقاضا بالا می‌ماند.

این عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس متذکر شد: قبل از آنکه تصویب یا رد لایحه CFT بخواهد بر افزایش یا کاهش قیمت مسکن تاثیرگذار باشد این عملکرد ضعیف وزارت راه و شهرسازی و تولید نشدن آپارتمان جدید است که بر صعودی شدن قیمت‌ها در بخش مسکن تاثیرگذار است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس خواستار توجه رییس جمهور به این مسئله در بحث تغییرات کابینه شد و افزود: امیدوارم آقای روحانی به چالش‌های بخش مسکن و توجه به رفع آنها با تغییر وزیر راه و شهرسازی توجه ویژه‌تری کند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: مسکن خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۷۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، قیمت طلا امروز در معاملات بازار جهانی افزایش را در پیش گرفته است.

بیشتر بخوانید: قیمت سکه، طلا و ارز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

هر اونس طلا، امروز به ۲,۳۱۹ (دو هزار و سیصد و نوزده ) رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۵۵ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر هر اونس طلا
قیمت (دلار) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۲,۳۱۹ ۳۶ ۱.۵۵ 08:01
۲,۲۸۳ -۱۵ -۰.۶۶ روز قبل
۲,۲۹۸ -۴۵ -۱.۹۶ ۲ روز پیش

انتهای پیام/

کد خبر: 1229230 برچسب‌ها قیمت طلا

دیگر خبرها

  • الزام نقره داغ کردن مالیاتی احتکارکنندگان مسکن
  • نقاب پشت نقاب
  • قیمت طلا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تاثیر مستقیم میکروپلاستیک‌ها بر تغییر هورمون و جنسیت جنین
  • سوپر پاس گل سامان سوخت! (ویدیو)
  • دکمه تصویب قانون عفاف و حجاب زیر دست کیست؟!
  • کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند
  • نقش انتخابات آینده آمریکا بر قیمت مسکن چیست؟
  • جدول منابع و مصارف «حوزه انرژی» به تصویب رسید
  • نخستین ایالت آمریکا قطعنامه‌‌ای برای آتش‌بس غزه تصویب کرد