Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج-ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: هشت دانش آموز این استان به جشنواره کشوری کتابخوانی دانایی و توانایی راه یافتند.

خسرو ساکی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 150 دانش آموز دختر و پسر مقطع متوسطه اول و دوم درمرحله استانی این جشنواره که هفته گذشته برگزار شد، شرکت کردند.
وی اظهارداشت: در نتیجه این رقابت ها عماد پاشایی از مدرسه شاهد آموزش و پرورش ناحیه یک و سید مهدی میرحسینی از مدرسه شهید رجایی طالقان در مقطع متوسطه اول به ترتیب رتبه اول و دوم را کسب کردند و به مرحله کشوری راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از هستی مشایخی از مدرسه شهید فتوتی آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج و ثنا شبانی از تیزهوشان آموزش و پرورش ناحیه یک کرج در دوره متوسطه اول که حائز رتبه اول و دوم در مرحله استانی شدند به عنوان دیگر دانش آموزان البرزی به مرحله کشوری جشنواره کتابخوانی نام برد.
ساکی تصریح کرد: مهدی رستمی از مدرسه شهدای دانش آموز اشتهارد و امیرحسین مقیم از شهید شیرودی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج در دوره متوسطه دوم موفق به کسب رتبه اول و دوم شدند و به جشنواره کشوری رفتند.
وی اضافه کرد: مبینا ضیایی نسب از فرزانگان آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و سیده فاطمه میرباقری از دبیرستان حضرت آیت الله خامنه ای ساوجبلاغ در دوره دوم متوسطه به ترتیب رتبه اول و دوم را کسب کردند و به جشنواره کشوری کتابخوانی دانایی و توانایی راه پیدا کردند.
ساکی با اشاره به اینکه در مرحله مدرسه ای جشنواره کتابخوانی دانایی و توانایی 10 هزار دانش آموز البرزی به رقابت پرداختند، خاطرنشان شد:این مسابقه به صورت هماهنگ و با شرکت دانش آموزان دختر و پسر پایه های مختلف تحصیلی در مدارس البرز برگزار شد.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را گسترش فرهنگ مطالعه در بین دانش آموزان و والدین و ایجاد انگیزه در مطالعه بیشتر کتاب های درسی و غیر درسی در بین جامعه هدف ، رشد تخیل کودکان ، پرکردن اوقات فراغت، افزایش دانش و شناخت در دانش آموزان ذکر کرد.
ساکی با بیان اینکه جشنواره کتابخوانی دانش آموزی دانایی و توانایی در چهار مرحله ‌مدرسه‌ای، منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود، ادامه داد: مرحله کشوری این مسابقه آبان ماه امسال در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می شود.
وی از جمله عنوان کتاب های مسابقه کتابخوانی کشوری در مدارس را باغ کیانوش، پهلوان پهلوانان، جادوگر دهکده سبز و رفاقت به سبک تانک و سفر نام برد.
مسابقه دانایی و توانایی از سال تحصیلی گذشته همزمان با سراسر کشور در البرز آغاز شد.
استان البرز 442 هزار و 500 دانش آموزدارد.
2819/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي جشنواره كتابخواني كشوري البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۷۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید

سید جمال وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور وزیر آموزش و پرورش استخر شهدای دانش‌آموز شهر سمنان به بهره برداری رسید، ابراز داشت: این استخر در زمینی با زیربنای یک هزار و۸۹۶ متر مربع ساخته شده است.

وی افزود: فضاهای این استخر شامل اتاق مدیریت، اتاق ناجیان، کفشداری، سالن انتظار، رختکن، انبار، اتاق کمک‌های اولیه، کلاس آموزشی، استخر بزرگسالان، استخر کودکان، سرویس بهداشتی، سونای خشک و بخار، موتور خانه، اتاق برق، بوفه، آبدارخانه و اتاق هواساز است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه این استخر با اعتبار ۲۲۴ میلیارد و ۶۱۸ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، ابراز داشت: این فضا به ۴۰ شهید دانش‌آموز و پنج شهید معلم تقدیم شده است.

وزیری ضمن بیان اینکه آموزشگاه ۱۲ کلاسه مهمان شهر سمنان دیگر طرح قابل افتتاح با حضور وزیر است، تصریح کرد: این مدرسه سال ۱۴۰۱ کلنگ زنی و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

کد خبر 6081929

دیگر خبرها

  • عزل معاون متخلف به‌ دلیل تنبیه دانش‌ آموز | عکس
  • عزل معاون متخلف مدرس به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز
  • عزل معاون متخلف به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی
  • استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید
  • مدرسه باید دالان زندگی برای دانش‌آموز باشد / سیاست توسعه متوازن در دستور کار آموزش و پرورش
  • ضرورت آموزش حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • ۲ میلیون دانش آموز حافظ قرآن هستند
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد