Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین  ؛ آیت‌الله صادق‌آملی لاریجانی رئیس معظم قوه قضاییه با صدور حکمی محمد قاسمی، معاون قضایی رییس کل دادگستری استان قزوین را به سمت دادستان عمومی و انقلاب قزوین منصوب کرد.

قاسمی با بیش از ۲۶ سال سابقه فعالیت در دستگاه قضایی پیش از این به عنوان رییس حوزه قضایی بخش ضیاء آباد، رئیس شعبه سوم حقوقی دادگستری قزوین، رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری استان، مستشار دادگاه‌های تجدیدنظر استان و معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان مسئولیت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی به عنوان دادستان قزوین فعالیت می‌کرد که اخیرا به عنوان رئیس کل دادگستری استان زنجان منصوب شد.

مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب قزوین روز چهارشنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین منتظری، دادستان کل کشور در سالن اجتماعات دادگستری کل استان قزوین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

معرفی محمد قاسمی به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۷۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی توهین به جایگاه معلم در یکی از سکانس‌های قسمت هشتم سریال افعی تهران و در راستای صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم و به منظور حفظ حقوق معلمان و کارکنان نظام آموزش و پرورش کشور، غلام‌عباس ترکی؛ معاون حقوق عامه دادستان کل کشور در نامه‌ای از دادستان عمومی و انقلاب تهران خواست ضمن تشکیل پرونده قضائی جهت رسیدگی به تخلفات سازندگان و عوامل تولید سریال "افعی تهران"، چگونگی صدور مجوز و نحوه نظارت بر تولید و پخش مجموعه مذکور از سوی ساترا به عنوان متولی قانونی موضوع نیز در دستورکار قرار گیرد.

کد خبر 6098522

دیگر خبرها

  • مدیران شهری استان البرز مراقب ترک‌فعل‌ها باشند
  • وصول ۱۹ هزار میلیارد مطالبات دولت از صنایع خوزستان
  • آزادی جوان کهنوجی از چنگال آدم ربایان/ رهایی در مرز‌های شرقی
  • شهردار مرند بازداشت شد
  • بازدید رئیس کل دادگستری البرز از بیمارستان امام کرج
  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌