Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@20:59:04 GMT

فعالیت جهادی؛ شاخصه اصلی مجریان گفتمان‌های دینی

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۷۲۵۰

فعالیت جهادی؛ شاخصه اصلی مجریان گفتمان‌های دینی

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان شب گذشته، 22 مهرماه در نشست هم‌اندیشی دبیران اجرایی گفتمان دینی مدارس استان سمنان با اشاره به اینکه تلاش و فعالیت جهادی شاخصه اصلی متولیان در دستگاه فرهنگی است، اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری می بایست در راه ترویج فرهنگ دینی و اسلامی در جامعه و به خصوص در بین نسل جوان، محکم تر قدم برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در تمام فعالیت‌ها با برنامه‌ریزی و هماهنگی بیشتر، می‌توان به کیفیت مطلوب رسید که در باب گفتمان‌های دینی نیز این امر صادق است پس باید در اجرای آن‌ها تمام انرژی و توان را گذاشت که در این راستا تبیین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی مد‌نظر مجریان گفتمان‌های دانش‌آموزی و فرهنگی باشد.

روحانی‌نژاد با تأکید بر اینکه فعالان فرهنگی با بهره‌گیری از گفتمان‌های دینی باید پاسدار ارزش‌های انقلاب باشند، یادآور شد: مستند سازی و ارائه گزارش کتبی و تصویری مناسب از گزارش‌ها در زمان مناسب موجب رشد کیفی گفتمان‌های دینی در سطح استان سمنان می‌شود که باید از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی در راستای ترویج گفتمان‌های دینی استفاده کرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن روحانی نژاد فعالیت گفتمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۷۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن افشارچی، روز سه شنبه در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان زنجان در محل استانداری زنجان، گفت: طی دو سال اخیر نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده و پیگیری مداوم امور در دستور کار مسئولان این دستگاه قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی منشأ خیر و به نفع مردم است و از مدیران اجرایی در رده‌های مختلف خواستارم به مقوله کتابخانه‌ها به عنوان یک دستگاه فرهنگی تأثیرگذار نگاه متفاوتی داشته باشند.

استاندار زنجان گفت: در کشور، پایگاه‌های فرهنگی بسیاری داریم اما در این میان کتابخانه های عمومی وضعیت منحصر به فردی دارد چون کتابخانه یک پایگاه فرهنگی عمومی است و طیف مخاطبان گسترده‌ای را در بر می‌گیرد.

افشارچی تاکید کرد: جلسات خوانش و شرح مثنوی، عطار و حافظ بسیار ارزشمند است و باید چنین برنامه‌های تداوم داشته باشد.

وی بر لزوم استفاده از بستر رسانه‌های اجتماعی برای ترویج فعالیت‌های کتابخوانی و معرفی خدمات کتابخانه‌های استان اشاره کرد و بیان داشت: مکان‌های پر رفت و آمد مانند فرودگاه، ایستگاه راه آهن و پایانه‌های مسافربری محل مناسبی برای ترویج کتابخوانی است و می‌توان مکان‌های ویژه برای دریافت کتاب صوتی برای مسافران ایجاد کرد.

کد خبر 6086962

دیگر خبرها

  • نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده است
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • از اولین دانشگاه شیعی در پاکستان چه می دانیم؟
  • کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • آمادگی برای همکاری با سایر دستگاه‌ها جهت ترویج گفتمان علم، فناوری
  • حوزه های علمیه از اساسی ترین پایگاه های فرهنگی جامعه هستند
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین آموزه‌های دینی است
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تببین آموزه‌های دینی است
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان