Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-24@16:50:04 GMT

تولد ۲۱۸۷ نوزاد لاکچری در تاریخ طلایی ۹۷/۷/۷

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۷۳۵۸

صراط:

سیف الله ابوترابی در مورد تعداد کودکان متولدشده در تاریخ ۷ مهرماه گفت: تعداد ولادت رخ داده و ثبت شده در روز ۹۷/۷/۷ به دلیل استقبال و تمایل خانواده‌ها در سطح کشور ۲ هزار و ۱۸۷ رویداد و در سطح شهر تهران ۳۵۲ رویداد ثبت شده است.

به گزارش فارس وی افزود: با توجه به بازه زمانی مجاز پانزده روزه از زمان رخداد تولد جهت مراجعه والدین و ثبت ولادت، این عدد نوسان خواهد داشت و به آن افزوده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوترابی همچنین تعداد ولادت رخ داده در روز‌های مشابه این تاریخ و تمایل خانواده‌ها به تولد فرزندانشان در این تاریخ گفت: در روز‌های ۹۶/۶/۶ و ۹۵/۵/۵ و ۸۸/۸/۸ به ترتیب ۵ هزار و ۶۸۰ و ۶ هزار و ۱۳ و ۴ هزار و ۱۹۵ رویداد در سطح کشور متولد شده اند.

معاون امور اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: به طور کلی تعداد ولادت‌های ۶ ماهه ابتدایی امسال؛ ۷۰۶ هزار و ۷۸۸ نفر بوده است که از این تعداد ۳۶۴ هزار و ۳۹۷نوزاد پسر و ۳۴۲ هزار و ۳۹۱ نوزاد دختر متولد شده اند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: نوزاد لاکچری تولد صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۷۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ هزار و ۳۹۸ واقعه ولادت در قم به ثبت رسید

منوچهر تیموری گفت: سال ۱۴۰۱، ۱۸ هزار و ۳۱۲ واقعه ولادت به ثبت رسیده بود.

مدیرکل ثبت احوال قم بیان کرد: علی، امیرعلی، محمدحسین، حسین، محمد، محمدحسن، محمدعلی، محمدمهدی، علیرضا، محمدرضا نام‌هایی است که به ترتیب بیشترین فراوانی را میان نوزادان پسر در قم دارد.

او  ادامه داد: همچنین اسم‌های فاطمه، زهرا، زینب، ریحانه، حلما، پناه، معصومه، نورا، رستا و رقیه به ترتیب بالاترین فراوانی را میان نوزادان دختر در این استان به خود اختصاص داده‌اند.

به گفته تیموری، سال گذشته ۶ هزار و ۷۱۶ واقعه وفات به وقوع پیوست که نسبت به سال ۱۴۰۱، ۲۰۵ مورد افزایش یافته‌است.

مدیرکل ثبت احوال قم  افزود: در استان قم ۹۹ درصد ثبت وقایع حیاتی در مهلت قانونی انجام می‌شود که قانون‌گذار برای ولادت ۱۵ روز و برای وفات ۱۰ روز تعیین کرده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تولد ماهانه ۱۱۰ نوزاد در بیمارستان امام رضای کبودراهنگ
  • «کاهش نرخ تولد» در کره جنوبی رکورد زد
  • زایمان با تاریخ رُند، بازی با جان نوزاد؟! + فیلم
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • به ازای هر ۸۴۰ تولد یک نوزاد دچار شکاف لب می‌شود
  • تاریخ ولادت امام رضا (ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش
  • تولد ۷۰ نوزاد در مرکز درمان ناباروری رویش بیرجند
  • هوس لاکچری در ۰۳/۰۳/۰۳
  • ۱۸ هزار و ۳۹۸ واقعه ولادت در قم به ثبت رسید