Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-29@12:00:12 GMT

بارش 18 میلیمتری باران در اردل

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۷۴۰۴

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز چهارمحال و بختیاری،مدیر کل هواشناسی استان گفت: با ورود این سامانه بارشی 6 میلیمتر در شلمزار ، 3 میلیمتر در شهرکرد و در لردگان، دزک، بلداجی و سورشجان یک میلیمتر باران بارید.

شاهرخ پارسا افزود:بارش ها به تناوب تا اخر هفته در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد.

به گفته وی  برای امروز رگبار و رعدوبرق ، وزش باد نسبتا شدید درسطح استان و احتمال رخداد تگرگ در مناطق مستعد ،احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها پیش بینی میشود

مدیر کل هواشناسی استان به عشایر توصیه کرد: از استقرار درارتفاعات به سبب صاعقه واسکان در حاشیه رودخانه ها به دلیل احتمال رخداد سیل خودداری نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: باران عصر دیروز شب گذشته اردل سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۷۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبسین با 10 میلیمتر رکورددار بارش خراسان جنوبی/صدور هشدار زرد هواشناسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  کارشناس هواشناسی  گفت: در شبانه روز گذشته طبسین شهرستان نهبندان 10 میلیمتر، چاهدراز و کهنو 3 میلیمتر بارش را ثبت کرد.

لطفی افزود: براساس الگوی نقشه ها و تصاویر ماهواره های هواشناسی، امروز شرایط جوی در منطقه پایدار خواهد بود و به تدریج از فرداشب افزایش ابر و از اوایل وقت جمعه تا صبح شنبه با تقویت ناپایداریهای جوی گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک ( در برخی نقاط بویژه مرزشرقی کاهش کیفیت هوا و دید افقی ) رگبار و رعد و برق در مناطق کوهستانی و مستعد بارش تگرگ و برخورد صاعقه و از ظهر جمعه در نقاط سردسیر و ارتفاعات بارش برق قابل پیش بینی است.

وی  از صدور هشدار زرد هواشناسی خبرداد و افزود: به لحاظ دمایی روند تغییرات امشب و فرداشب افزایشی است اما طی روز جمعه تا صبح شنبه کاهش دما  محسوس پیش بینی می شود. 

در شبانه روز گذشته  سربیشه با حداقل دمای 5 درجه سلسیوس بالای صفر  خنک ترین و دهسلم نهبندان با حداکثر دمای 31 درجه سلسیوس بالای صفر گرمترین نقاط استان گزارش شدند. 

تغییرات دمای مرکز استان نیز دراین مدت بین حداقل 6 و حداکثر 17 درجه سلسیوس بالای صفر ثبت شد. 

دیگر خبرها

  • میانگین ۵۵۵ میلیمتری بارش‌های سال آبی جاری در کهگیلویه وبویراحمد
  • آسمان چهارمحال و بختیاری صاف تا کمی ابری
  • باران و سرما در راه کرمان
  • بارش باران و سیلابی شدن مسیل های کرمان در اواخر هفته جاری
  • ثبت میانگین 67.3 میلیمتری باران در خراسان جنوبی/ کاهش 29 درصدی میانگین بارشها
  • طبسین با ۱۰ میلیمتر رکورددار بارش خراسان جنوبی
  • طبسین با 10 میلیمتر رکورددار بارش خراسان جنوبی/صدور هشدار زرد هواشناسی
  • بارش باران و وزش باد تا اواخر وقت امروز
  • باران وسرما در راه کرمان
  • بارش ۳۴ میلیمتر باران در فتح آباد خضری