Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، پورفخری ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام ؛ یاد و خاطره رشادتها و از خودگذشتگی های رزمندگان،جانبازان،خانواده شهداء، ایثارگران و آزادگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و همچنین با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و ایثار گری مردم ایران از خداوند طلب یاری جهت پیشبرد اهداف نظام را نمود تا در حفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کوشا و موفق باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد پورفخری در پایان این مراسم با اهداء لوح از حاضرین تقدیر و تشکر نمود .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل راه دفاع مقدس راه آهن هشت سال دفاع مقدس هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۷۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای شاخص ارتش در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، روز ارتش یادآور رشادت‌های بزرگ مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کنند.

آنچه که امروز به آن می‌بالیم مرهون حماسه آفرینی و پایمردی شجاعانی است که در هشت سال دفاع مقدس از کارزاری شگرف و در مقابل تمامی قدرت‌های روز جهان آبدیده شدند و سربلندی و افتخار را برای میهن عزیز خویش به ارمغان آوردند.   از مجموع رزمندگان دفاع مقدس ۱۹ هزار مازندرانی هستند که ۳ هزار و ۳۰۰ شهید ارتش از این استان تقدیم ارزش‌های نظام شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد
  • فرمانده سپاه تهران: پیروزی بزرگ نزدیک است / دوکوهه درگاه ورود به عرش الهی است
  • شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است
  • هر لحظه به مراحل پایانی عملیات «الی بیت المقدس» نزدیک‌تر می‌شویم
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • فیلم_ تجلیل از مقام فرمانده دلاور در تیپ قمربنی هاشم(ع)
  • کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • بکوشیم در راه خدا کار انجام دهیم