Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسروی‌وفا، رئیس کمیته ملی پاراالمپیک دلیل موفقیت کاروان ورزشی ایران را حمایت‌های دولت، مجلس، رسانه و برنامه ریزی دانست و تاکید کرد بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا برشی از برنامه ریزی برای موفقیت در پارالمپیک ۲۰۲۰ است. ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴ ورزشی رشته های ورزشی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمود خسروی، رئیس کمیته ملی پارالمپیک در حاشیه مراسم استقبال از کاروان خودباوری و امید در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دلایل موفقیت کاروان ورزشی ایران را حمایت‌های حکومتی در قالب نگاه مثبت دولت و مجلس و همچنین رویکرد حمایتی نظام مقدس جمهوری اسلامی به ورزش جانبازان و معلولین و روشندلان عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی رسانه و برنامه ریزی را نیز علاوه بر حمایت‌های دولت و مجلس به عنوان دیگر عوامل موفقیت کاروان ورزشی ایران در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا عنوان کرد.

خسروی وفا اهمیت رسانه برای پیشرفت را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: رسانه‌ها، ورزش جانبازان، معلولان و روشندلان را مورد توجه و پوشش قرار داد و همین عامل مهمی در شناساندن مطالبات این قشر به جامعه شد.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک برنامه‌ریزی برای موفقیت کاروان ورزشی ایران را هم مهم برشمرد و اظهار داشت: آنچه مسلم است برای ارتقا جایگاه ایران در بازی‌های پاراآسیایی برنامه ریزی شده بود که محقق شد و از مدت‌ها پیش هم در قالب ستاد عالی بازی‌های آسیایی پاراآسیایی، المپیک و پارالمپیک فعالیت‌های ساختارمندی انجام شد.

خسروی رفا در پاسخ به این سوال که برای پارالمپیک چه هدفی را دنبال می‌کنید ، تاکید کرد: بازی‌های پاراآسیایی تنها برشی از پارالمپیک بود به همین دلیل به رویدادهای آینده در استمرار موفقیت‌های گذشته نگاه می‌کنیم و قطعا با هدف افتخاری بزرگ برای ایران اسلامی برنامه ریزی در قالب ستاد عالی ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

R1435/P1435/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بازی‌های پاراآسیایی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازی های پاراآسیایی بازی های پاراآسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۷۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر توسعه زیرساخت‌های ریلی و جاده‌ای ایران و پاکستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد، روابط عمومی وزارت برنامه ریزی و توسعه پاکستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «احسن اقبال» وزیر برنامه ریزی و توسعه پاکستان طی دیدار با «دکتر رضا امیری مقدم» سفیر ایران در اسلام آباد پیرامون موضوعات مورد علاقه بویژه تقویت همکاری‌های تجاری دوجانبه گفتگو کرده است.
این بیانیه افزود: طرفین در این دیدار توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای و ریلی میان ایران و پاکستان را جهت افزایش حجم تجارت ۲.۵ میلیارد دلاری فعلی فی مابین مهم ارزیابی کردند.
در این دیدار بر اهمیت ایجاد مسیر‌های ترانزیتی میان دو کشور همسایه از جمله احیای هرچه بیشتر خدمات قطار باری پاکستان - ایران - ترکیه موسوم به خط ریلی «اکو» با هدف افزایش حجم تجارت دوجانبه و منطقه‌ای نیز تاکید شد.
وزیر برنامه ریزی و توسعه پاکستان با مهم برشمردن ظرفیت مرز ۹۰۰ کیلومتری این کشور با ایران و همچنین اشتراکات فراوان فرهنگی، مذهبی و سیاسی دو کشور همسایه گفت: جمهوری اسلامی ایران یک منبع خوب و مقرون به‌صرفه برای تامین نیاز‌های انرژی پاکستان است.
طرفین در این دیدار همچنین در خصوص برنامه‌های سفر آتی «آیت الله سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور ایران به پاکستان نیز بحث و تبادل نظر کردند.

«دکتر رضا امیری مقدم» سفیر ایران در پاکستان نیز بر اهمیت استراتژیک بنادر چابهار، گوادر و کراچی برای تقویت تجارت فی مابین تاکید کرد و از برنامه ایران برای اتصال بندر چابهار به شبکه ریلی زاهدان و به طور بالقوه گسترش اتصال به روسیه و کشور‌های آسیای میانه خبر داد.

دیگر خبرها

  • تاکید بر توسعه زیرساخت‌های ریلی و جاده‌ای ایران و پاکستان
  • ۱۰ رویداد مهم ورزشی برای ایران سال ۱۴۰۲
  • درخواست تیم تهرانی از سازمان لیگ بی‌جواب ماند
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • سال اولین ها
  • ​تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران راهی چین می‌شود
  • این برنامه ریزی قهرمان لیگ برتر را تغییر می‌دهد!
  • نکونام: دوربین‌ها را خاموش کنید و بیایید
  • ​تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران رهسپار چین می‌شود
  • بازی‌های مهم امروز و جدول پخش زنده آن‌ها