Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-28@20:18:27 GMT

کوچ پاییزه عشایر استان سمنان+ فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۷۴۸۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیر کل امور عشایر استان سمنان گفت : کوچ عشایر این استان از نیمه شهریورماه شروع شده و تا نیمه آبان ماه همه عشایر در مناطق قشلاقی مستقر می شوند . حمیدرضا حسینی افزود: برای رفاه حال عشایر کوچ رو و افرادی که پیاده دام های خود را در مسیر کوچ حرکت می دهند ، تامین منابع آب ، آب رسانی رایگان و تامین امنیت مسیر کوچ با همکاری بسیج عشایر انجام شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عشایر 2.8 درصد از جمعیت استان سمنان را تشکیل می دهد.
جمعیت عشایری استان سمنان سه هزار و 181 خانوار و دام عشایری یک میلیون و 70 هزار راس دام سبک است. 
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سمنان کوچ عشایر بسیج عشایر آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۷۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح روشنایی و آسفالت مسیرهای پرتردد مسافران نوروزی در سمنان

مدیر منطقه دو شهرداری سمنان از اصلاح روشنایی و آسفالت مسیرهای پرتردد مسافران نوروزی در شهر سمنان خبر داد.

حمیدرضا پیوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمنان اظهار کرد: اصلاح روشنایی و رفع خاموشی‌های مسیرهای سه‌گانه استقبال از بهار در سطح منطقه دو شهری سمنان که تردد مسافران نوروزی در آن انجام می‌شود، شامل ورودی شرقی از میدان استاندارد تا میدان مشاهیر، میدان استاندارد تا پل امیرکبیر و میدان امام رضا (ع) تا تقاطع غیرهمسطح شهید شاطری و معابر اماکن اقامتگاهی پارک سوکان و کومش صورت گرفته است.

وی افزود: عملیات آسفالت‌ریزی بلوار شهید نوروزی به عنوان یکی از مسیرهای سه‌گانه و پرتردد مسافران نوروزی و زائرین حرم رضوی در این منطقه شهری توسط عوامل شهرداری این منطقه انجام شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: جمع‌آوری آلاچیق‌های غیرمجاز، پاک‌سازی و لایروبی و آب‌گیری مجدد آب‌نماها، رنگ‌آمیزی جداول میادین و معابر، اجرای جداول باغچه‌ای فانتزی در مسیر پیاده‌روهای اصلی و مرمت کف‌فرش پیاده‌راه‌های در مسیر از جمله دیگر اقدامات شهرداری منطقه دو سمنان برای طرح استقبال از بهار و مسافران و گردشگران نوروزی بوده است.

کد خبر 737286

دیگر خبرها

  • آرامش در بازار مرغ کرمان
  • وارد شدن خسارت به۶۰ درصد جاده‌های عشایری گچساران
  • تصویب ۲ مصوبه برای مقابله با تخریب سیل در «رضوان کالپوش»
  • ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال هراز
  • کمبودی در تامین سوخت جایگاه‌های استان سمنان نداریم
  • خبر‌هایی از توزیع نذری های نیمه رمضان در سمنان
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین _ رشت
  • پتانسیل خودکفایی محصولات اساسی در کشور وجود دارد
  • افزایش ۲۰ درصدی جوجه‌ریزی سال گذشته در استان سمنان رقم خورد
  • اصلاح روشنایی و آسفالت مسیرهای پرتردد مسافران نوروزی در سمنان