Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@20:04:22 GMT

اقدام شنیع کارکنان مدرسه با پسربچه اتیسمی+فیلم و عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۷۴۹۴

اقدام شنیع کارکنان مدرسه با پسربچه اتیسمی+فیلم و عکس

‍‍‍‍‍‍

رکنا: کارکنان مدرسه ای پسربچه اتیسمی را به شدت کتک زدند.

حجم ویدیو: 8.19M | مدت زمان ویدیو: 00:01:12

به گزارش گروه ترجمه رکنا، مادری از مدرسه راهنمایی پسرش شکایتی مبنی بر برخورد زننده و ناراحت کننده کارکنان مدرسه تنظیم کرد، لازم به ذکر است که این اتفاق در کشور کنتاکی رخ داده است.

به گفته مادر دانش آموز، پسر 11 ساله اش که مبتلا به بیماری اتیسم است توسط کارکنان مدرسه در زمان برگزاری کلاس ها و در قسمت خلوت راهروی مدرسه به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت، به طوری که شکم و قفسه سینه اش به شدت دچار آسیب و زخمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش پلیس، دو کارکنان مدرسه که توسط دوربین مداربسته شناسایی شدند در بازجویی ها گفتند که چهره و حرکات گرایسون به حدی روی اعصاب و روانشان بود که حتی خندیدن و نگاه کردن پسربچه آن ها را عصبی می کرد به همین علت زمانی که او را تنها پیدا کردند وی را کشان کشان به زیرزمین مدرسه بردند و به شدت او را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

در حال حاضر مدیر مدرسه و کارکنانش در اداره پلیس Police و بازداشت هستند تا پس از تکمیل پرونده افسرپرونده آن ها را برای اجرای حکم قانونی به دادگاه منتقل کند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جزئیات حمله اراذل و اوباش به معلم شیرازی سر کلاس درس+عکس اعدام بی سر و صدای امیر و همدستش در زندان کرج شیرین نمی دانست سیاوش از لحظات خصوصی شان فیلم می گیرد! درگیری عجیب کارگران چینی با پلیس بخاطر زنان خیابانی ! دردسر وزش باد در مراسم عروسی سلطنتی + عکس تصاویر دیده نشده از نابغه علم فیزیک جهان سه سوته سرسخت ترین جوش ها را درمان کنید مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا کشف اسکلت خون آشام 10 ساله! + عکس اعدام 8 مرد خطرناک در تهران ! + جزییات این مرد روزها عبادت می کرد شب ها سرقت/ تصاویر دوربین مدار بسته او را لو داد + عکس هشدار رییس پلیس تهران به دور دور بچه پولدارها با شیر و پلنگ + عکس شرط عجیب ازدواج زن مطلقه با پیرمرد با زخم بستر! این رییس بانک در مخفیگاهش دستگیر شد! + جزییات سحر خانم منشی جمشید بود و وسوسه به جانش افتاد + عکس 2 زن عامل دوئل مرگبار 2 مرد تهرانی بودند! این معلم در برابر صبر دانش آموزش زانو زد+ فیلم تبهکاران تهرانی به این 2 جرم خیابانی بیشتر علاقه دارند! گرانی پوشک باعث قتل دختر 10 ماهه شد! +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه ضرب و شتم پلیس Police اخبار حوادث مدرسه عکس کنتاکی فیلم پسربچه عکس ایران زن قتل پرونده تهران فیلم یک زن تروریست همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۷۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جلیل سلطانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اطلاع مأموران پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر اینکه شخصی اقدام به راه اندازی مزرعه بیت کویین در محور کرمانشاه- روانسر کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مزرعه مذکور شده و در عملیاتی نسبت به انجام بازرسی‌های لازم اقدام کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه با اشاره به کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، از دستگیری یک نفر در این راستا خبر داد.

کد خبر 6081615

دیگر خبرها

  • مبالغ جرائم رانندگی ۵ برابر خواهد شد
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی طرح قدس در سمای نورآباد ممسنی
  • دستگیری 9 کارمند گوگل به دلیل اعتراض به قرارداد با رژیم اسرائیل + عکس
  • توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی
  • غرق شدگی پسربچه و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • روش‌های تربیتی مناسب فرزندان اتیسمی + فیلم