Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هیات داوران این جشنواره در بخش زنان و مردان بالای 18 سال این جشنواره نرگس رومینا با قصه آرزوی گلی، وحید بهزادی با قصه پادشاه دست طلا، طوبی شیرکانی با نقل رئیسعلی دلواری، نگار مکاریان با نقل نبرد رستم و اشکبوس، زهرا میرزایی خواه با قصه چه خانه زیبایی را به عنوان نفرات برگزیده انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخش پدر بزرگ و مادربزرگ ها نرگس دشتیان با قصه دی زنگرو، عیسی گله گیریان با قصه عمو بسم الله، فاطمه سعادتمند با قصه جیک جیکینا به عنوان برتر معرفی شدند.
همچنین در بخش پسران و دختران امیرحسام مسعودی با نقل رستم و اسفندیار، نگاربهرسی با نقل بیژن و منیژه، نیوشا تنگسیری با قصه طومار نقالی به مقام های برتر رسیدند.
در بخش تقدیر شدگانِ زنان و مردان فاطمه ارشادی، محبوبه نخعی و ژاله بحرینی مطلق به عنوان برگزیدگان این بخش معرفی شدند.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در این آیین گفت: برگزیدگان مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره ملی و بین المللی قصه گویی استان در مرحله منطقه ای با برگزیدگان هم منطقه ای خود در استان های دیگر رقابت می کنند.
زهره عالی نسب اضافه کرد: قصه زبان هنرمندانه ای برای تربیت و پرورش کودکان و نوجوانان است.
وی یادآور شد: داشتن نسلی متعهد و آشنا به حقوق شهروندی در آینده منوط به فعالیت های سازنده و اثر بخش امروز در بین کوکان هست.
عالی نسب با اشاره به فعالیت قصه گویی درهمه مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گفت: انتقال مفاهیم آموزشی در زمینه های مختلف شامل احترام به طبیعت، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و آشنایی به حقوق خود و دیگران از مسیر قصه گویی و انتقال تجربه ها بسیار آسان تر است.
مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهرگفت: در مجموع 354 اثر و سه مقاله مربوط به 351 قصه گو به دبیرخانه این جشنواره رسید.
زهره عالی نسب افزود: در این جشنواره دختران و پسران زیر 18 سال، زنان و مردان بالای 18 و پدر و مادر بزرگ ها شرکت داشتند 266 قصه گو شامل شرکت کنندگان آزاد زندگی خود را در 90 ثانیه تعریف کردند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر پیام اصلی و مهم قصه ها را دوست داشتن هم نوع خواند و اظهارداشت: با توجه به کتاب محور بودن فعالیت ها در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این نهاد فرهنگی نسبت به تربیت و داشتن نسلی کتاب خوان و آگاه در آینده امیدواریم.
مجید خورشیدی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هنرمندان و فرهیختگان موفق زیادی را در مسیر مترقی و رو به توسعه خود به جامعه معرفی کرده است.
وی اضافه کرد: انسان هایی که از دوران کودکی می آموزند که با گیاهان و حیوانات مهربانانه برخورد کنند به طور قطع درآینده انسان های بهتری خواهند بود.
در پاین این آئین از برگزیدگان بیست و یکمین جشنواره ملی قصه گویی استان بوشهر تجلیل شد.
6047/6043
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 استان بوشهر زنان زهره قوانین راهنمایی و رانندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۷۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در رقابت‌های امروز چابکسواران با ۵۱ راس اسب در ۷ دور ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ متری با اسب‌هایی از نژاد‌های دوخون، ترکمن و تروبرد در کورس بهاره گنبدکاووس با هم رقابت کردند.  
آرمین کریمی ، امین محمدی در ۲ دور، رامین قهرمانی، پیمان قلر عطا، محمد صفا مختوم نژاد و کمال دالیجه عطا برترین‌های دور‌های اول تا هفتم بودند.
روز سوم این هفته فردا در میدان سوارکاری گنبدکاووس برگزار می‌شود.

برترین های امروز ۱۲ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • قصه گویی و اجرای نمایش برای کودکان
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری