Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا مسائلی، گفت: به منظور مبارزه با قاچاق و احتکار تجهیزات و ملزومات پزشکی، ۱۴ تیم با حضور معاون قضائی دادستان تهران، رئیس دادسرای جرایم پزشکی، روسای نواحی قضائی استان تهران، مدیران و قضات سازمان تعزیرات حکومتی، عوامل نیروی انتظامی و همکاری سربازان گمنان امام زمان(عج)، برای کشف قاچاق، احتکار و اقلام فاقد اصالت به ۱۴ مکان در تهران اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قرار است طی این بازرسی ها، کالاهایی که در محل مورد نظر وجود دارند از نظر قاچاق و احتکار بررسی شده و چنانچه کالاهای مورد نظر فاقد اصالت و ثبت در شبکه توزیع قانونی باشند با دستور مقام قضائی حاضر در محل ضبط و برابر قوانین و مقرارت مرتبط با آنها رفتار شود.

کد خبر 4430440 حبیب احسنی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت اربعین ۹۷ وزارت بهداشت سازمان غذا و دارو سرطان دیابت دارو سازمان نظام پزشکی سیگار ایرج حریرچی اربعین 97 بیمارستان چاقی سازمان نظام پرستاری انجمن روانپزشکان مرکز طبی کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۷۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ میلیارد تومان تجهیزات مخابراتی قاچاق از ۴ خودروی شوتی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳ هزار قلم انواع تجهیزات مخابراتی قاچاق خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۴ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند. - اخبار اجتماعی -

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاریِ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به توقیف 4 دستگاه خودروی شوتی حامل البسه قاچاق در محدوده کاشانک شدند.

وی افزود: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه محرز شد چندین دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق از استان‌های غربی کشور در آدرس قلعه نو، در محل گاوداری توقف و آماده تخلیه بار قاچاق هستند که توسط مامورین رویت و نهایتاً خودروهای مذکور را متوقف کردند.

سرهنگ افشاری بیان کرد: در بررسی اولیه مشخص شد که رانندگان اقدام به پوشاندن و اختفاء کالاها کرده و اقدام به حمل مقادیری کالا از شهرستانهای غربی به مقصد تهران کرده‌اند.

کشف بنز قاچاق میلیاردی در نور

این مقام انتظامی افزود: کالاهای کشف شده شامل تعداد 1.122 عدد گیرنده، 2.000عدد سوئیچر ، 691 عدد پایه، بوده است که پرونده ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهمین به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 4 میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: قاچاقچیان کالا افرادی سودجو و تروریستهای اقتصادی هستند که با به دام انداختن رانندگان و تحویل دادن بارنامه های جعلی قاچاق به آنها، پس از دستگیر شدن رانندگان ضمن عدم قبول مالکیت کالا تمام جرائم متوجه رانندگان می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف انبار اکتان‌های بنزین قاچاق در جنوب تهران
  • کشف ۶۴ تن مواد پتروشیمی قاچاق در جنوب تهران
  • تسهیل احتکار و قاچاق به دلیل عدم نظارت بر انبارها در کهریزک
  • کشف ۴ میلیارد تومان تجهیزات مخابراتی قاچاق از ۴ خودروی شوتی
  • کشف بیس از ۵۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • ۵۸۰ قلم ملزومات پزشکی قاچاق در سمنان کشف شد
  • کشف نزدیک به ۶۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • انهدام ۲ کارگاه تولید لوازم پزشکی فاقد استاندارد در ساری
  • کشف ۵۸۰ قلم ملزومات و تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • کشف لوازم یدکی قاچاق در چهارمحال و بختیاری