Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیشکسوت تکواندو گفت: مثل همیشه تکواندو، کشتی و وزنه‌برداری آبروی ورزش ایران را حفظ کردند و برای کشورمان افتخار آفریدند.

یوسف کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص کسب ۴ مدال رنگارنگ در المپیک جوانان توسط تکواندو‌کاران جوان ایران اظهار داشت: مثل همیشه تکواندو، کشتی و وزنه‌برداری آبروی ورزش ایران را حفظ کردند و برای کشورمان افتخار آفریدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ورزشکاران انفرادی همیشه خوب و عالی بودند و در این دوره از مسابقان هم خوش درخشیدند.

وی افزود: تکواندو ایران ۶ نماینده در این مسابقات داشت که موفق به کسب ۴ مدال شد، البته ۲ تکواندو کار دیگر ما جزو خوب‌های تکواندو هستند و شانس کسب مدال را داشتند، اما این امکان فراهم نشد. تکواندوکاران ما به این خودباوری رسیدند که می‌شود در هر میدانی به مدال خوشرنگ طلا و قهرمانی رسید.

پیشکسوت تکواندو در مورد عملکرد مربیان ایرانی در المپیک جوانان گفت: صادقانه بگویم عملکردشان خوب بود، اما در این دوره از مسابقات تکواندوکاران جوان ما با حریفان کره جنوبی برخوردی نداشتند که بخواهیم اظهار نظر دقیقی انجام دهیم. نتیجه خوبی در آرژانتین کسب شد، اما عیار واقعی تیم ما زمانی مشخص می‌شود که با حریفان سرسخت تری چون ورزشکاران کره‌ای روبرو شویم.

کرمی در خصوص حمایت‌های فدراسیون تکواندو از این ورزشکاران خاطرنشان کرد: در تکواندو مسابقات بین‌المللی در رده امید وجود ندارد تا هوگوپوشان بتوانند در کوران مسابقات باشند و توانایی‌های خود را نشان دهند. ما استعداد‌های جوان زیادی در تکواندو داریم که باید به آنها توجه ویزه شود. امیدوارم پولادگر و مشاورانش برنامه‌ریزی دقیق و مناسبی در این خصوص داشته باشند و از این جوانان حمایت کنند تا در آینده جزو مدال آوران شوند. این بازیکنان جوان باید حفظ و نگه‌داری شوند، معایب و نواقص آنها در طول زمان برطرف شوند تا در آینده جزو بهترین‌ها باشند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرمی تکواندو ایران المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۷۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا تا به حال خرچنگی را در حال وزنه‌برداری دیده‌اید؟ (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پرواز عجیب خرچنگ برای شنا در اقیانوس (فیلم) خانه جدید خرچنگ درختی بعد از یک قرن شناسایی شد (فیلم) شنا کردن عجیب و بامزه خرچنگ در دریا (فیلم)

دیگر خبرها

  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • کشتی‌گیران المپیکی در پاریس هم می‌درخشند؟
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است
  • ۴ مدال طلای فرنگی‌کاران ایران در آسیا
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قرقیزستان؛ ده بزرگی به مدال برنز رسید
  • ایران بدون 10 کشتی‌گیر زن هم بر بام کشتی آسیا قرار می‌گیرد
  • آیا تا به حال خرچنگی را در حال وزنه‌برداری دیده‌اید؟ (فیلم)
  • کشتی‌گیران ایران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان