Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، مارکو روبیو، سناتور جمهوری‌خواه با اشاره به وضعیت پیش آمده برای جمال خاشقجی، خبرنگار مفقود شده سعودی در کنسولگری عربستان، تصریح کرد: اگر ما در صورت درست بودن اتهامات، از اقدام لازم از جمله در زمینه فروش تسلیحات باز بمانیم، دیگر برای برخورد با پوتین یا اسد یا مادورو یا چین و تعرض‌های حقوق بشری آنها اعتباری نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این سناتور آمریکایی خاطرنشان کرد، اهرم فروش تسلیحات می‌تواند در واکنش به وضعیت پیش آمده مورد استفاده قرار گیرد اما این امر نباید مانع اعمال مجازات‌های بالقوه شود.
روبیو اضافه کرد: در دنیا به آن اندازه پول وجود ندارد که در صورت ناکامی در اقدام سریع، بتوانیم اعتبار خود را در زمینه حقوق بشر خریداری کنیم.

وی بیان کرد: اگر اجازه دهیم که چنین وضعیتی اتفاق افتد و کاری نکنیم، در واقع هرگز نمی‌توانیم در هیچ جای دیگری درباره حقوق بشر صحبت کنیم.
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۷۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه برای آتش‌بس پایدار و حل مساله در غزه فراهم است

وزیر امور خارجه گفت: اگر آمریکایی‌ها و غربی‌ها به وعده خود عمل کرده و به آنها پایبند باشند زمینه برای یک آتش‌بس پایدار و حل مساله در غزه فراهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین امیر عبداللهیان امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در حاشیه نشست هیئت دولت در مورد آتش بس در غزه اظهار کرد: تصور می‌کنیم اگر آمریکایی‌ها و غربی‌ها به وعده خود عمل کنند و پایبند باشند همه چیز برای یک آتش بس پایدار و حل مساله در این منطقه فراهم است.

وی افزود: به طور طبیعی نتانیاهو و افراد افراطی تلاش خود را برای تداوم جنگ به کار می‌برند زیرا آتش‌بس می‌تواند به معنای بحران جدید برای آنها باشد.

تکمیل میشود…

کد خبر 751674

دیگر خبرها

  • ادعای مقام آمریکایی علیه ایران | لوید آستین: ارسال تسلیحات به اسرائیل متوقف شد
  • گزارش سازمان حقوق بشری از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در رفح
  • زمینه برای آتش‌بس پایدار و حل مسئله در غزه فراهم است
  • زمینه برای آتش‌بس پایدار و حل مساله در غزه فراهم است
  • سازمان منع تسلیحات شیمیایی: ادعای استفاده روسیه از تسلیحات ممنوعه در اوکراین اثبات‌شده نیست
  • وحدت اسلامی؛ راهکار مقابله با توطئه دشمنان/ لزوم تمسک مسلمانان به قرآن کریم و مساجد
  • واشنگتن: ارسال تسلیحات و مهمات آمریکایی به اسرائیل متوقف شد
  • نامه تهدیدآمیز 12 سناتور آمریکایی به دیوان بین المللی کیفری/ به مقامات اسرائیل گیر بدهید خدمت تان می رسیم!
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت