Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندر عباس - ایرنا -امام جمعه میناب گفت: فراگیری علوم دینی برای اثر گذاری دین در دنیا ضروری بوده و روحانیان درجهت تبلیغ دین باید مجهز به علم روز باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام میرزا حسین معتمدی فر یکشنبه شب در دیدار با روحانیان هجرت و مستقر در میناب اظهار داشت: هیچ فضیلتی بالاتر از تبلیغ دین خدا نیست بنابراین تلاش مبلغان دینی در بیان معارف دین خدا، قابل ستایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان میناب افزود : امروز دشمنان مردم را به دین گریزی سوق می دهند که در این راستا نقش مبلغان دینی بسیار حائز اهمیت است لذا جامعه ما نیاز به کثرت، مداومت کار تبلیغ و رمز گشایی دارد تا قفلهای اصلی باز شود.
معتمدی فر با بیان این که مبلغان نخبه و دارای بیان و شیوه کارآمد بایستی شناسایی شوند، خاطر نشان کرد: تبلیغ زمانی اثر گذار خواهد بود که از سوی یک مبلغ قوی صورت بگیرد و خلا های موجود در جامعه را شناسایی کند.
دراین دیدار حجت الاسلام محمد بنی خراعی مدیر اداره تبلیغات اسلامی میناب گزارشی از فعالیت های روحانیان هجرت و مستقر کرد و گفت: در این شهرستان153 روحانی هجرت و مستقر مشغول به امر تبلیغ دین و امور فرهنگی هستند.
7194/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي امام جمعه ميناب ميناب هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۷۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلکسی M۵۵ رونمایی شد؛ دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی، شارژ ۴۵ وات و نمایشگر ۱۲۰ هرتز

سامسونگ رسما از گوشی گلکسی M۵۵ در برزیل رونمایی کرد. شایعه‌ها می‌گفتند طراحی گلکسی M۵۵ کاملا شبیه گلکسی A۵۵ است؛ تفاوت زیادی بین این دو دیده نمی‌شود، اما جدیدترین گوشی میان‌رده‌ی سامسونگ یک‌سری تغییرات ظاهری تجربه کرده است. گلکسی M۵۵ برخلاف A۵۵ از زبان طراحی Key Island استفاده نمی‌کند و لبه‌ی تخت ندارد.

گلکسی ام ۵۵ که در فهرست بهترین گوشی میان رده قرار می‌گیرد، در بخش جلویی نمایشگر ۶٫۷ اینچ اولد (با نام تجاری AMOLED) دارد. نمایشگر گلکسی M۵۵ سامسونگ دارای وضوح فول اچ‌دی پلاس است و در بالای آن حفره‌ی دایره‌ای دیده می‌شود و خبری از ناچ قطره‌ای نیست.

گلکسی M۵۵ سامسونگ؛ مشخصات فنی و قیمت

سامسونگ می‌گوید گلکسی M۵۵ محتوا‌های بصری را با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱٬۰۰۰ نیت پخش می‌کند و در زیر نمایشگرش مجهزبه حسگر اثر انگشت است.

گلکسی M۵۵ سامسونگ با رابط کاربری One UI ۶.۱ و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ روانه‌ی بازار می‌شود. این گوشی چهار به‌روزرسانی اندروید و پنج سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت خواهد کرد.

گلکسی M۵۵ به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷ نسل ۱ مجهز است که با وجود قدیمی‌بودن، قدرت پردازشی قابل قبولی دارد و مخصوص میان‌رده‌ها است. این گوشی از باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با توان ۴۵ وات استفاده می‌کند، ۸ گیگابایت رم دارد و به ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز است. بر اساس گفته‌ی سامسونگ، گلکسی M۵۵ دارای وای‌فای ۶، بلوتوث ۵٫۲، NFC و درگاه USB-C است.

گلکسی M۵۵ سامسونگ در بالای نمایشگرش از دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند؛ بدین ترتیب عکس‌های سلفی که گلکسی M۵۵ می‌گیرد، از تمامی مدل‌های دیگر گوشی سامسونگ حتی مدل‌های پرچمدار بزرگ‌تر هستند.

در بخش پشتی گلکسی M۵۵ شاهد سه دوربین هستیم که به‌صورت جداگانه از دل بدنه بیرون زده‌اند. دوربین اصلی حسگر ۵۰ مگاپیکسلی و لنز مجهزبه لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) دارد، دوربین فوق عریض به حسگر هشت مگاپیکسلی مجهز است و دوربین ماکرو از حسگر دو مگاپیکسلی استفاده می‌کند. 

گلکسی M۵۵ سامسونگ ۱۸۰ گرم وزن و ۷٫۸ میلی‌متر ضخامت دارد و بدنه‌اش از پلی‌کربنات ساخته شده است. ظاهرا برخلاف گلکسی A۵۵، در اینجا خبری از فریم فلزی نیست. 

قیمت گوشی جدید گلکسی M۵۵ در برزیل از ۵۴۰ دلار شروع می‌شود (فعلا قیمت گلکسی M۵۵ در سایر کانفیگ‌ها مشخص نیست). این گوشی در رنگ‌های سبز روشن و آبی تاریک در دسترس قرار می‌گیرد.

مشخصات فنی گلکسی M۵۵ سامسونگ

منبع: زومیت

tags # سامسونگ سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • ارتباط زنده تصویری با خبرنگار مستقر در مرز لبنان
  • کشف ۲۹هزار لیتر سوخت قاچاق درمحور بندرعباس - میناب
  • بخش اداری به طور کامل به کنتور‌های هوشمند مجهز می‌شود
  • گلکسی M۵۵ رونمایی شد؛ دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی، شارژ ۴۵ وات و نمایشگر ۱۲۰ هرتز
  • چهارمحال و بختیاری پیشرو در تجهیز اراضی به سامانه نوین آبیاری
  • رایزنی سفرای ایران و روسیه درباره همکاری‌های دو کشور در سازمان‌های بین‌المللی
  • بیمارستان امام حسن دزفول دومین بیمارستان مجهز کشور در درمان سرطان
  • استقرار ترانس ۸۴ مگاواتی در سد دز
  • توقیف خودرو میلیاردی قاچاق در هرمزگان
  • روحانیان و ائمه‌جمعه اهل‌سنت آذربایجان‌غربی جنایات اخیر رژیم‌صهیونیستی را محکوم کردند