Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@18:54:55 GMT

شب نقره ای کشتی در آرژانتین

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۷۷۰۸

به گزارش پارس نیوز، امیرحسین زارع نماینده وزن ۱۱۰ کیلوگرم کشورمان‌ که اولین دیدار خود را مقابل توماس بارنس از استرالیا با پیروزی پشت سرگذاشته بود در کشتی دوم مقابل احمد خلیل از مصر قرار گرفت و توانست با نتیجه ۱۱ بر صفر از سد این حریف نیز گذشته و به دیدار فینال راه یابد.

وی با قبول شکست ٦بر ٥ مقابل کوزیرف از روسیه در دیدار فینال، به مدال نقره سومین دوره بازیهای المپیک جوانان دست یافت و دهمین مدال ایران در این بازیها را به نام خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین محمد کریمی نماینده وزن 65 کیلوگرم کشورمان در فینال مسابقات کشتی آزاد سومین دوره بازیهای المپیک جوانان با نتیجه ۶ بر ۱ مقابل بایرام اف از آذربایجان شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد تا دومین نشان نقره و نهمین مدال کشورمان را به نام خود کند.

وی در دیدار نخست تارک اسماعیل از مصر را شکست داده بود و در کشتی دوم نیز با پیروزی مقابل کارسون مان ویل از آمریکا فینالیست شده بود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: وزن کشتی مصر روسیه المپیک ایران کشتی آزاد آرژانتین کشتی پارس پارس نیوز شب نقره ای بازیهای المپیک جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۷۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز شکست تیلور از زبان بروکس

 مسابقات فینال ایکس به عنوان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آمریکا بامداد روز دوم اردیبهشت‌ماه به پایان رسید.

آرون بروکس پس از شکست دیوید تیلور در گفت‌وگویی به تمجید از جادوگر کشتی آزاد آمریکا پرداخت و بیان کرد: پس از این رقابت به تیلور گفتم که دوستت دارم. او یکی از اولین افرادی است که این رشته ورزشی را آنطور که هست ساخت. این یک موهبت است که نزدیک تیلور بودم و فرصت تماشای کار‌های او را داشته‌ام. تیلور قطعاً در کشتی تاریخ‌ساز شد.

پدیده کشتی آزاد آمریکا به راز شکست تیلور اشاره کرد و توضیح داد: به یاد دارم بعد از اینکه در فینال مسابقات ایکس با هم کشتی گرفتیم، قبل از مسابقه به این فکر می‌کردم که نیازی نیست برای شکست دادنش از او زیرگیری کنم، اما بعد با خود گفتم این بار باید هجومی کار کنم و زیرگیری کنم، چون او قبلا اینگونه باخته بود.

منبع: ایرنا

tags # دیوید تیلور ، حسن یزدانی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • قشلاقی و فتحی در آستانه کسب نشان طلای بوکس بین المللی بیشکک
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • راز شکست تیلور از زبان بروکس
  • جمله بروکس پس از شکست دادن تیلور: دوستت دارم!
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفانش را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفان قاسمپور را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم