Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد پورکاظم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، وزارت صنعت، معدن و تجارت موظف است علاوه بر شناسایی انبارها، امکاناتی را فراهم کند تا انبارهای استان موجودی خود را در سامانه مذکور درج کنند.

* زیر ساخت های بازرسی هوشمند از انبارها مهیا شد
سرپرست اداره تنظیم بازار اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: بستر زیر ساختی رصد و جریان گردش کالا به صورت الکترونیکی و هوشمند در سامانه جامع انبارها در استان فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر ضرورت شفاف سازی زنجیره تامین و توزیع کالا اظهار داشت: امکان دسترسی به گزارش موجودی کالاهای اساسی انبار در سامانه برای همه کارشناسان و بازرسان همکار میسر است و کارشناسان براساس اطلاعات درج شده در سامانه انبار اقدام به بازرسی از مراکز نگهداری کالا می کنند.
پورکاظم در باره کمبود انبار فنی در استان گفت: برای ایجاد انبارهای فنی، نیاز است تا مشوق هایی برای سرمایه گذاران در این زمینه تعیین شود.
سرپرست اداره تنظیم بازار اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی اظهار داشت: با توجه به پتانسیل های موجود در استان در بخش های مختلف، نیاز است تا انبارهای فنی در این منطقه ایجاد شود.
اکنون پنج هزار و 576 واحد تولیدی، چهار هزار و 648 واحد در زمینه خدمات فنی، 12 هزار و 463 واحد توزیعی، سه هزار و 231 واحد خدماتی و در مجموع 25 هزار و 918 واحد صنفی در خراسان شمالی فعال است و شمار اتحادیه های صنفی استان نیز 138 اتحادیه است.
استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.
7185/ 6042
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 تنظیم بازار خراسان شمالی سرمایه گذاران مبارزه با قاچاق کالا و ارز وزارت صنعت معدن و تجارت منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۷۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش‌سوزی انبار کالای ۵۰۰ متری در منطقه شهرری خبر داد.

به گزارش میزان، ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه خبر داد.

وی گفت: در یک محوطه‌ چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت که آتش‌نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند، اما صدای چندین انفجار در محل آتش‌سوزی شنیده می‌شود و سقف انبار نیز تخریب شده است.

ملکی گفت: این حادثه تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • حمله پهپاد های اوکراین به ۲ انبار نفت روسیه
  • ۱۰۰ هزار تن کالا از خراسان رضوی به پاکستان صادر شد
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان